quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Hij moet sociale contacten aanhalen, dát is belangrijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGDat advies heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord
Het is juist goed om een beetje met dagelijkse dingen bezig te zijn... Dan blijf je nog een beetje gevoel houden met alles... Van helemaal niets doen wordt het vaak echt niet beter
voel je 1 met het schoonmaakmiddel, ruik die frisse geur, en voel je zelf frisquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, revalidatie heet datOp therapeutische basis poetsen
haiquote:
Kut zeg...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij moet sociale contacten aanhalen, dát is belangrijkDus hij zit fijn de hele dag te computeren, vrienden te bellen, gezellig mensen over de vloer enzo... en ik maar zorgen dat het net genoeg is om bezoek te ontvangen
Ja, voelde ik dat maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voel je 1 met het schoonmaakmiddel, ruik die frisse geur, en voel je zelf fris
Moet vast werken![]()
[..]
hai
dat is niet leuk pienquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij moet sociale contacten aanhalen, dát is belangrijkDus hij zit fijn de hele dag te computeren, vrienden te bellen, gezellig mensen over de vloer enzo... en ik maar zorgen dat het net genoeg is om bezoek te ontvangen
uhm ....quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, voelde ik dat maarKom je vanmiddag al hierheen?
![]()
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut zeg...willen zou jou ook laten opbranden ofzo?
want dit ga jij ook niet heel lang trekken natuurlijk....
ik vind het echt vervelend maar jij moet ook je grenzen trekken hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:
Weet je, normaal zeur ik er niet zo over, zeker als hij gewoon aan het werk is vind ik 't helemaal niet erg om het hele huishouden te doen, ik werk maar 20 uur, hij werkte er minimaal 50... Bovendien vind ik 't meeste nog wel leuk ook... maar God wat ben ik het af en toe spuug zat dat hij de hele dag achter die klote pc hangt terwijl ik sta te stofzuigen, dweilen, strijken, wassen... en dan had ie nog het lef om voorwaarden te stellen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even relativeren... bezoek krijgen heeft ie vaak ook geen zin in en is vermoeiend, maar dat moet van psych...quote:
Jezusquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:
Weet je, normaal zeur ik er niet zo over, zeker als hij gewoon aan het werk is vind ik 't helemaal niet erg om het hele huishouden te doen, ik werk maar 20 uur, hij werkte er minimaal 50... Bovendien vind ik 't meeste nog wel leuk ook... maar God wat ben ik het af en toe spuug zat dat hij de hele dag achter die klote pc hangt terwijl ik sta te stofzuigen, dweilen, strijken, wassen... en dan had ie nog het lef om voorwaarden te stellen ook
Was ook een grapje lieffie, jij hebt toch een gezin enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm ....
nee want ik moet strijken liefje
Ik ben voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeMaar als hij weer werkt denk ik dat ik gewoon lekker een maandje niks ga doen, 's kijken of ie dat leuk vind
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het echt vervelend maar jij moet ook je grenzen trekken hoorMja, vorige week ging t nog wel, toen deed ie ook wel wat... maar nu issie weer helemaal op ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou IK zo onderhand OOK
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeMaar als hij weer werkt denk ik dat ik gewoon lekker een maandje niks ga doen, 's kijken of ie dat leuk vind
Het zit er weer in hoor, das Schandfutterquote:
Dat issie ook... zegt ie, als ik daar om vraagquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JezusDat is best dapper en asociaal... Hij zou blij moeten zijn dat jij zoiets voor hem doet
Hehe, lijkt me tofquote:[..]
Was ook een grapje lieffie, jij hebt toch een gezin enzo![]()
[..]
Ik ben voorEn dan ook heel veel mensen uitnodigen en hem alles laten doen
En een knuffelquote:
uurtje werk dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef Trevland het volgende:
Yippie @ TT
Nog maar 5 palets en dan klaar
Ja, maar het gaat niet alleen om woorden he, het gaat vooral om gedrag... Dit is gewoon super klote... en vooral slopend voor jou lijkt me... Samenwonen met iemand met een burn out is al lastig, laat staan dat je dan alles op je schouders krijgtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat issie ook... zegt ie, als ik daar om vraag
[..]
Hehe, lijkt me tof
Lees maar terugquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Pien zoenen![]()
![]()
Wat is er aan de hand eigenlijk?
zal ik je een tik voor je billen gevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik nu eindelijk eens douchen en wat gaan doen? Of alles weer op het laatste moment doen?Ik ben niet vooruit te branden
Dit keer wel goed gespeldquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
Oh ja bijna vergeten
SCHNITZEL TIJD!
't Stomme is dat ik er ook gewoon geen discussie over kan voeren met hem, want dan zegt ie: ach, ik doe het niet omdat ik het niet nodig vind... boeiend dat het hier een bende is... als iemand die op bezoek komt er last van heeft... dan gaat ie zelf maar opruimen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat niet alleen om woorden he, het gaat vooral om gedrag... Dit is gewoon super klote... en vooral slopend voor jou lijkt me... Samenwonen met iemand met een burn out is al lastig, laat staan dat je dan alles op je schouders krijgt
Lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik je een tik voor je billen geven
mja dan gebeuren er dingen die niks met schoonmaken te maken hebbenquote:
lekkerquote:
Nou inderdaad... lekker makkelijk zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Stomme is dat ik er ook gewoon geen discussie over kan voeren met hem, want dan zegt ie: ach, ik doe het niet omdat ik het niet nodig vind... boeiend dat het hier een bende is... als iemand die op bezoek komt er last van heeft... dan gaat ie zelf maar opruimen...
Maar zo werkt het dus niet he...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dan gebeuren er dingen die niks met schoonmaken te maken hebben![]()
Goed hequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit keer wel goed gespeldIk ben trots op je
held!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
Oh ja bijna vergeten
SCHNITZEL TIJD!
Jammer van jouw spelfout hoorquote:
gelukkig is er nog de KSC, en daar mag je klagen, mopperen en je gal spuwen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Stomme is dat ik er ook gewoon geen discussie over kan voeren met hem, want dan zegt ie: ach, ik doe het niet omdat ik het niet nodig vind... boeiend dat het hier een bende is... als iemand die op bezoek komt er last van heeft... dan gaat ie zelf maar opruimen...
Maar zo werkt het dus niet he...
Heb je m'n sint gedicht gezien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig is er nog de KSC, en daar mag je klagen, mopperen en je gal spuwen.
en dan helpen de aanwezigen je er weer bovenop
Zker, fijn optijd weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dan gebeuren er dingen die niks met schoonmaken te maken hebben![]()
[..]
lekker
en je hele badkamer ruikt dan naar zwitsalquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan kunnen we samen de douche poetsen met veel schuim en water enzo
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van een tijdje terug toch? die had ik gezienquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je m'n sint gedicht gezien?![]()
Welk sint gedicht?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je m'n sint gedicht gezien?![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en je hele badkamer ruikt dan naar zwitsal
[..]
helemaal waar
* LovelyLady moet gedicht nog afmaken
Ja woensdag geloof ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van een tijdje terug toch? die had ik gezien
Deze:quote:
Heb je ook een burn-out?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik nu eindelijk eens douchen en wat gaan doen? Of alles weer op het laatste moment doen?Ik ben niet vooruit te branden
Ik verwacht dan ook een goede massage morgen. Of de betere pijnstillers. Nou ja, ik neem wel wat ibu mee, als ik duf kijk: dat is mijn gezicht in neutrale stand, dat heeft niets met die pillen te maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel andere dingen en daar slik ik mooie groene pilletjes voorquote:
Rokjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga kleine uk in bed leggen, en dan een poging doen tot strijken
Ik denk dat ik morgen een rokje aan doe
Als je blijft slapen krijg je een massagequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook een goede massage morgen. Of de betere pijnstillers. Nou ja, ik neem wel wat ibu mee, als ik duf kijk: dat is mijn gezicht in neutrale stand, dat heeft niets met die pillen te maken.
ik wil jou best wel even masseren hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook een goede massage morgen. Of de betere pijnstillers. Nou ja, ik neem wel wat ibu mee, als ik duf kijk: dat is mijn gezicht in neutrale stand, dat heeft niets met die pillen te maken.
Nee, dan rent er iemand anders met een deegroller achter me aan. Al zal ik nog een deegroller moeten kopenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je blijft slapen krijg je een massage
Tsja, keuzes, keuzesquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan rent er iemand anders met een deegroller achter me aan. Al zal ik nog een deegroller moeten kopen
billen in werkpak?quote:
Altijd lastig.quote:
hhmm, fotokowinkel zoeken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd lastig.
Zo moet ik ook nog naar de toko, maar ook naar de fotowinkel. Kudtzooi.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal wel zo'n "speciale" broek zijn
Of naar japan gaan, daar zitten ze naast elkaar.quote:
vraag het anders aan een modje om de OP erin te zettenquote:
Of gebruik de "open nieuw deel" knop, die staat op pagina 1 van het gesloten topicquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vraag het anders aan een modje om de OP erin te zetten
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:04 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben KSC-kittens. Mijn moeder vertelde dat ze een van de twee opgerold op het plaatje voor de kopjes in het Senseo-apparaat vond.
quote:
fris?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Het is frisjes buiten maar dat is wel lekker
Fris is ook lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fris?het is KEILEKKER
Ik hou van dit weer
laters marijkequote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
zijn jongens sadistisch aangelegd?
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrandquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik kijk net naar buiten zie ik mijn oudste met een stok iets doen
dus ik doe de deur open, zie ik dat hij een wesp aan het martelen is
en zout op een slakquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hakten wespen wel eens doormidden met een mesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ook ja.quote:
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die vroeger niet zo aardig was voor insecten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hakten wespen wel eens doormidden met een mesEn met mij is het helemaal goed gekomen he LL?
![]()
ik heb weleens spinnen verbrandquote:
quote:
quote:
Was ie vast blij meequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
toen ik klein was heb ik wel eens de snorharen van de kat geknipt;')
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ie vast blij mee
Ik knipte altijd tot grote vreugde van mijn moeder de haren van de barbies![]()
Ja dat vond mijn moeder ook altijd heel leuk jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ie vast blij mee
Ik knipte altijd tot grote vreugde van mijn moeder de haren van de barbies![]()
Hunt that bitch downquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.
Ik had 1 echte en een paar neppersquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Barbies? tis da?
ik had er geloof ik 1
Haar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.
sjaquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
ook leuk dit![]()
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2010.329.07
ja, dat is nou juist het probleem...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sjaje doet er niets aan helaas
eerder weggaan
dan kom je wat later... dont worry, chillquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat is nou juist het probleem...
Niet bij mbielquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of gebruik de "open nieuw deel" knop, die staat op pagina 1 van het gesloten topic
precies, ik ben denk ik ook later.......quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je wat later... dont worry, chill
Lang leve de pc of laptopquote:
mja is weer snel gegaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang leve de pc of laptop![]()
Heb je trouwens LL kaartjes kunnen kopen, hoorde dat het nu al uitverkocht is
bij mij zitten er altijd veel shag kruimels in mijn zakkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de broekzakken van de oudste dichtnaaien![]()
zand
ook zo irritantquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij zitten er altijd veel shag kruimels in mijn zakken
Ja, belachelijk... Vooral omdat de line up niet eens bekend is... Bovendien vind ik LL veel minder leuk als het uitverkocht is, veels te massaalquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de broekzakken van de oudste dichtnaaien![]()
zand
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, volgens mij heb ik nu alles voor een verrassing op de meet morgen.
Ik heb geen sushi bij me, al die vishatersquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
ik hou nie zo van verrassingen hoor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Ik wil wel een keer naar pinkpop afgelopen jaar vette lineup maargoed... *zucht*quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, belachelijk... Vooral omdat de line up niet eens bekend is... Bovendien vind ik LL veel minder leuk als het uitverkocht is, veels te massaal![]()
Je gaat een stripteaseact opvoeren morgen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Jawel, dit is een leuke... vermaak gegarandeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou nie zo van verrassingen hoor?
als ik maar voor jou ben, anders is het eten opquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
precies, ik ben denk ik ook later.......
Dan klopt dit wel:quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je gaat een stripteaseact opvoeren morgen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dit is een leuke... vermaak gegarandeerd![]()
.
Mij maak je er heel blij mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen sushi bij me, al die vishaters
giertjequote:
Ik maak genoeg hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik maar voor jou ben, anders is het eten op
quote:
Marijke mag mijn portie dan ook hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij maak je er heel blij mee?![]()
Alleen als ik jeuk hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak genoeg hoor
[..]Aan de krabpaal
Liefquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke mag mijn portie dan ook hebben.
Neem je dan ook zo'n draagbare paaldanspaal mee? Zodat jij jouw godelijke lichaam in allerlei bochten rond de paal kan vouwen.quote:
Wat wat wat?quote:
quote:
waarin?quote:
Joh, als ik aan zo'n paal ga hangen, komt het hele plafond naar benedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Neem je dan ook zo'n draagbare paaldanspaal mee? Zodat jij jouw godelijke lichaam in allerlei bochten rond de paal kan vouwen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wat wat?
[..]Dan kun je zo met je rug er langs schuren
quote:
Ik heb een heel stevig plafondquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, als ik aan zo'n paal ga hangen, komt het hele plafond naar beneden.
* DaMart slikt een foute opmerking inquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker hoor
[..]
Ik heb een heel stevig plafond
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je gaat een stripteaseact opvoeren morgen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dit is een leuke... vermaak gegarandeerd![]()
.
quote:
Die draagbare komen niet uit het plafond hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, als ik aan zo'n paal ga hangen, komt het hele plafond naar beneden.
nee ! Kut! Whaaaaaa! Paniekquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang leve de pc of laptop![]()
Heb je trouwens LL kaartjes kunnen kopen, hoorde dat het nu al uitverkocht is
Ik snapquote:
Nee, dan komt gewoon de hele paal naar benedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die draagbare komen niet uit het plafond hoor
Fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef pgrferrari het volgende:
Heb ff nieuwe simkaart en beltegoed geregelt bij het Kruidvat.
Hier hadden we het van de week geloof ik ook al overquote:
Heb je CJP? Dan kan het nog wel volgens mij... En ik had verwacht dat jij voor de pc was gaan slapen voor die kaartjesquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:04 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben KSC-kittens. Mijn moeder vertelde dat ze een van de twee opgerold op het plaatje voor de kopjes in het Senseo-apparaat vond.
ja, ik heb cjp....quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je CJP? Dan kan het nog wel volgens mij... En ik had verwacht dat jij voor de pc was gaan slapen voor die kaartjes
Ja 10euro voor 21euro beltegoedquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap
[..]
Nee, dan komt gewoon de hele paal naar beneden
[..]
Fijn
[..]
Hier hadden we het van de week geloof ik ook al over
Doe iets! Bel je moeder vraag of ze het voor je opzoekt, kijk of je online je nummer kan vindenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, ik heb cjp....
maar niet bij de hand...
Nicequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja 10euro voor 21euro beltegoed![]()
![]()
En beltarieven zijn het goedkoopste van NL.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef MPG het volgende:
Ik vind die praat over mart en zijn paal eng...
Dan heb je de foto's van een bepaalde fokker met een bepaalde paal nog nooit gezienquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef MPG het volgende:
Ik vind die praat over mart en zijn paal eng...
Wie stond er met MPG op de foto dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's van een bepaalde fokker met een bepaalde paal nog nooit gezien
De sip is anders al heel grootquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe iets! Bel je moeder vraag of ze het voor je opzoekt, kijk of je online je nummer kan vindenDoe iets voor de sip nog groter wordt
![]()
Wil wel, maar kan niet, want msnquote:
Nou, dat was niet MPG met een paal hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie stond er met MPG op de foto dan?
Namen willen we horen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's van een bepaalde fokker met een bepaalde paal nog nooit gezien
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil wel, maar kan niet, want msnEn ik moet douchen en opruimen en wassen draaien en en en en en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
OH NEE! DOE IETS! BEL CJP! SNEL!quote:
Nee, iemand met MPaalG!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dat was niet MPG met een paal hoor![]()
Iets met busdeurrubbersquote:
En dan heb ik het nog niet eens over de boodschapjesquote:
ben er nog nooit geweest vind de line up ook niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, belachelijk... Vooral omdat de line up niet eens bekend is... Bovendien vind ik LL veel minder leuk als het uitverkocht is, veels te massaal![]()
ik kan me ook niet herinneren dat een van de FOK!sters die daar kans toe hadden dat ook gedaan heeftquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dat was niet MPG met een paal hoor![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan doel ik op de afmetingen van MPG, voordat iemand weer iets raars gaat denkenW.
Niets?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ik kan me ook niet herinneren dat een van de FOK!sters die daar kans toe hadden dat ook gedaan heeft...
quote:
Ooooooooow.quote:
Wellusquote:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
gaat het niet over seks dan gaat het wel over palen![]()
Nou ja, laat ik jullie geruststellen dan... mijn verrassing heeft niets met palen te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
gaat het niet over seks dan gaat het wel over palen![]()
Ja, die jaquote:
Nu weet ik zeker dat ik niet komquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik jullie geruststellen dan... mijn verrassing heeft niets met palen te maken.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wellusóf ik slaap slecht, óf ik slaap goed en word wakker met hoofdpijn
Ik ben stuk
zit wat inquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk
moet ik nu blij en opgelucht zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik jullie geruststellen dan... mijn verrassing heeft niets met palen te maken.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rustig aan hequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil wel, maar kan niet, want msnEn ik moet douchen en opruimen en wassen draaien en en en en en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Dat merk je morgen welquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit wat in
[..]
moet ik nu blij en opgelucht zijn
quote:
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haastenquote:
Wat voor traditie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het anders een KSC-meet wordt in de KSC-meettraditie![]()
.
marijke chill babequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haasten
En toch is 't stomquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben je niet stuk hoor
Dan ben je gewoon wat wat wat onrustig
Niet zo gek ook he, met alles thuis
Niks haasten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haasten
quote:
Ja, maar ik ken mezelfquote:
Dat is zeker zoquote:
quote:
niet doorgaanquote:
ikke wel. Behalve als mart gaat strippenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Natuurlijk komen er allemaal mensen
Moet je wel cadeaus kopen enzulks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
ik kom wel =). als ik weet waar het is
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
HEt gaat echt wel door hoor , dat moet gewoon anders is marijke niet voor niets zo aant stressuh enzulks
Als ik jullie niet verras met de hierboven besproken verrassingen wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Natuurlijk komen er allemaal mensen
Je hebt de PM gehad als het goed is, daar staat een adres inquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
ik kom wel =). als ik weet waar het is
Dan doe je je ogen maar dicht hoor, mietjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
ikke wel. Behalve als mart gaat strippen
Ik verzin wel wat anders danquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
ikke wel. Behalve als mart gaat strippen
Laat de dames strippenquote:
Je hebt kleine handen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
kom ooit nog wel een keer naar een minimeet zo groot trek ik slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
kom ooit nog wel een keer naar een minimeet zo groot trek ik slecht
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
Moet morgen al om 13.10 op het station staan
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.
Kom ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.
groot is een relatief begrip hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?
Normaal zijn meets juist veel groter, nu het bij iemand thuis is kleiner.
8 mensen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?
Normaal zijn meets juist veel groter, nu het bij iemand thuis is kleiner.
8 is ook 7+quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8 mensen?
uhm volgens mij komen er iets meer, ietsjes maar hoor... ongeveer +7
ja bokken grappig jaquote:
10 zie ik er ongeveer staan in de PM.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8 mensen?
uhm volgens mij komen er iets meer, ietsjes maar hoor... ongeveer +7 erbij?
8+7 wijsneusquote:
Pheno niet hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8+7 wijsneus
Damart, pgrferrari, MPG, Suikertaartje, LovelyLady, Cablegunmaster, dr_flash, Trevland, Enfermera, wok, Sym, pheno toch ook?
zo ongeveer?
ja wiskunde is niet mijn sterkste vak geweest....quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8+7 wijsneus
Damart, pgrferrari, MPG, Suikertaartje, LovelyLady, Cablegunmaster, dr_flash, Trevland, Enfermera, wok, Sym, pheno toch ook?
zo ongeveer?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wiskunde is niet mijn sterkste vak geweest....
ik dacht dat er meer kwamen
dingdong. deurbel, ik doe open, zie oudste met een een plastic doorzichtige emmer.... met een dooie muis erin... hoi mam, kijk eens wat zielig? En nu gaan we hem begraven... doei
Ik stond echt zo van:doei?
laat maar, ik moet mijn bril poetsen. ik dacht dat ik er niet bij stondquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laat maar, ik moet mijn bril poetsen. ik dacht dat ik er niet bij stond
not reallyquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Liever niet geweten wat ze uitspookten?
dingdong. deurbel, ik doe open, zie oudste met een een plastic doorzichtige emmer.... met een dooie muis erin... hoi mam, kijk eens wat zielig? En nu gaan we hem begraven... doei
Voor zover ik weet welquote:
[..]
ja wiskunde is niet mijn sterkste vak geweest....
ik dacht dat er meer kwamen
Oh en ik mis welquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8+7 wijsneus
zo ongeveer?
Oeh, iedereen op mij stemmen in GCquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:53 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke & anderen.
Stemtopic Sinterklaas gedichten actie GC
Stemtopic Sinterklaas gedichten actie V&A
ik ben geen datquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en ik mis welEn PeZu ook, maar dat is een misschien toch?
Jij niet, maar je komst welquote:
Heej!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, iedereen op mij stemmen in GC![]()
nee mijn komst is speciaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij niet, maar je komst wel![]()
Maar aan het GC gedicht heb ik zoveel tijd ingestoken.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erg
Weer mijn strijkijzer uit ....
dit wordt niks
Dan moeten ze op ons allebei stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar aan het GC gedicht heb ik zoveel tijd ingestoken.
En met V&A gedicht ga ik geheid niet winnen.
Ja best wel, aangezien je je anders nooit vertoond op meetsquote:
Doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef Giertje het volgende:
nog effe en ik smijt deze pc het raam uit
Ik denk niet dat ie het daar beter van gaat doen, ik denk dat het resultaat zelfs tot een verslechtering zal leidenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef Giertje het volgende:
nog effe en ik smijt deze pc het raam uit
hoaxquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja best wel, aangezien je je anders nooit vertoond op meets
Ja, maar dan alleen 1 op 1 en niet in Amersfoort bij Torenpopquote:
Jezelf verwennen met een nieuwe PC of laptop kan anders heel prettig zijnquote:
ja dat is het jaquote:
toen werd ik ontvoerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen 1 op 1 en niet in Amersfoort bij Torenpop
Smoesjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is het ja_!
[..]
toen werd ik ontvoerd
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jezelf verwennen met een nieuwe PC of laptop kan anders heel prettig zijn
ik verwen mezelf liever met iets andersquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
ja ik wou jullie gewoon niet zien, ik ben bang van julliequote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
moet ze een laptop in de doos steken dan
betaal jij?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wou jullie gewoon niet zien, ik ben bang van jullie
eik was ik er wel en wou niener ontvoeren maar dat is misluktquote:
logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik wou jullie gewoon niet zien, ik ben bang van jullie
Tsja, jammer de bammerquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
eik was ik er wel en wou niener ontvoeren maar dat is mislukt
ST en ik zijn heul niet engquote:
Voor mij ook?quote:
jullie niet nee, maar andere welquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik zijn heul niet eng
DIe kans zou er zijn als ik je zou kennenquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij ook?Dan gooi ik met liefde m'n beeldscherm uit het raam, dan wil ik wel een tft
![]()
vraarie heeft vast wel een tfttje over voor een nachtje marijkequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mij ook?Dan gooi ik met liefde m'n beeldscherm uit het raam, dan wil ik wel een tft
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |