quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je gaat een stripteaseact opvoeren morgen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dit is een leuke... vermaak gegarandeerd![]()
.
quote:
Die draagbare komen niet uit het plafond hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, als ik aan zo'n paal ga hangen, komt het hele plafond naar beneden.
nee ! Kut! Whaaaaaa! Paniekquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang leve de pc of laptop![]()
Heb je trouwens LL kaartjes kunnen kopen, hoorde dat het nu al uitverkocht is
Ik snapquote:
Nee, dan komt gewoon de hele paal naar benedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die draagbare komen niet uit het plafond hoor
Fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef pgrferrari het volgende:
Heb ff nieuwe simkaart en beltegoed geregelt bij het Kruidvat.
Hier hadden we het van de week geloof ik ook al overquote:
Heb je CJP? Dan kan het nog wel volgens mij... En ik had verwacht dat jij voor de pc was gaan slapen voor die kaartjesquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:04 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben KSC-kittens. Mijn moeder vertelde dat ze een van de twee opgerold op het plaatje voor de kopjes in het Senseo-apparaat vond.
ja, ik heb cjp....quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je CJP? Dan kan het nog wel volgens mij... En ik had verwacht dat jij voor de pc was gaan slapen voor die kaartjes
Ja 10euro voor 21euro beltegoedquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap
[..]
Nee, dan komt gewoon de hele paal naar beneden
[..]
Fijn
[..]
Hier hadden we het van de week geloof ik ook al over
Doe iets! Bel je moeder vraag of ze het voor je opzoekt, kijk of je online je nummer kan vindenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, ik heb cjp....
maar niet bij de hand...
Nicequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja 10euro voor 21euro beltegoed![]()
![]()
En beltarieven zijn het goedkoopste van NL.
Ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef MPG het volgende:
Ik vind die praat over mart en zijn paal eng...
Dan heb je de foto's van een bepaalde fokker met een bepaalde paal nog nooit gezienquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef MPG het volgende:
Ik vind die praat over mart en zijn paal eng...
Wie stond er met MPG op de foto dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's van een bepaalde fokker met een bepaalde paal nog nooit gezien
De sip is anders al heel grootquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe iets! Bel je moeder vraag of ze het voor je opzoekt, kijk of je online je nummer kan vindenDoe iets voor de sip nog groter wordt
![]()
Wil wel, maar kan niet, want msnquote:
Nou, dat was niet MPG met een paal hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie stond er met MPG op de foto dan?
Namen willen we horen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je de foto's van een bepaalde fokker met een bepaalde paal nog nooit gezien
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil wel, maar kan niet, want msnEn ik moet douchen en opruimen en wassen draaien en en en en en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |