Ja, belachelijk... Vooral omdat de line up niet eens bekend is... Bovendien vind ik LL veel minder leuk als het uitverkocht is, veels te massaalquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de broekzakken van de oudste dichtnaaien![]()
zand
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, volgens mij heb ik nu alles voor een verrassing op de meet morgen.
Ik heb geen sushi bij me, al die vishatersquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
ik hou nie zo van verrassingen hoor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Ik wil wel een keer naar pinkpop afgelopen jaar vette lineup maargoed... *zucht*quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, belachelijk... Vooral omdat de line up niet eens bekend is... Bovendien vind ik LL veel minder leuk als het uitverkocht is, veels te massaal![]()
Je gaat een stripteaseact opvoeren morgen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Jawel, dit is een leuke... vermaak gegarandeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou nie zo van verrassingen hoor?
als ik maar voor jou ben, anders is het eten opquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
precies, ik ben denk ik ook later.......
Dan klopt dit wel:quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je gaat een stripteaseact opvoeren morgen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dit is een leuke... vermaak gegarandeerd![]()
.
Mij maak je er heel blij mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen sushi bij me, al die vishaters
giertjequote:
Ik maak genoeg hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik maar voor jou ben, anders is het eten op
quote:
Marijke mag mijn portie dan ook hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij maak je er heel blij mee?![]()
Alleen als ik jeuk hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak genoeg hoor
[..]Aan de krabpaal
Liefquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke mag mijn portie dan ook hebben.
Neem je dan ook zo'n draagbare paaldanspaal mee? Zodat jij jouw godelijke lichaam in allerlei bochten rond de paal kan vouwen.quote:
Wat wat wat?quote:
quote:
waarin?quote:
Joh, als ik aan zo'n paal ga hangen, komt het hele plafond naar benedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Neem je dan ook zo'n draagbare paaldanspaal mee? Zodat jij jouw godelijke lichaam in allerlei bochten rond de paal kan vouwen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wat wat?
[..]Dan kun je zo met je rug er langs schuren
quote:
Ik heb een heel stevig plafondquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, als ik aan zo'n paal ga hangen, komt het hele plafond naar beneden.
* DaMart slikt een foute opmerking inquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker hoor
[..]
Ik heb een heel stevig plafond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |