quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Hij moet sociale contacten aanhalen, dát is belangrijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGDat advies heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord
Het is juist goed om een beetje met dagelijkse dingen bezig te zijn... Dan blijf je nog een beetje gevoel houden met alles... Van helemaal niets doen wordt het vaak echt niet beter
voel je 1 met het schoonmaakmiddel, ruik die frisse geur, en voel je zelf frisquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, revalidatie heet datOp therapeutische basis poetsen
haiquote:
Kut zeg...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij moet sociale contacten aanhalen, dát is belangrijkDus hij zit fijn de hele dag te computeren, vrienden te bellen, gezellig mensen over de vloer enzo... en ik maar zorgen dat het net genoeg is om bezoek te ontvangen
Ja, voelde ik dat maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voel je 1 met het schoonmaakmiddel, ruik die frisse geur, en voel je zelf fris
Moet vast werken![]()
[..]
hai
dat is niet leuk pienquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij moet sociale contacten aanhalen, dát is belangrijkDus hij zit fijn de hele dag te computeren, vrienden te bellen, gezellig mensen over de vloer enzo... en ik maar zorgen dat het net genoeg is om bezoek te ontvangen
uhm ....quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, voelde ik dat maarKom je vanmiddag al hierheen?
![]()
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kut zeg...willen zou jou ook laten opbranden ofzo?
want dit ga jij ook niet heel lang trekken natuurlijk....
ik vind het echt vervelend maar jij moet ook je grenzen trekken hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:
Weet je, normaal zeur ik er niet zo over, zeker als hij gewoon aan het werk is vind ik 't helemaal niet erg om het hele huishouden te doen, ik werk maar 20 uur, hij werkte er minimaal 50... Bovendien vind ik 't meeste nog wel leuk ook... maar God wat ben ik het af en toe spuug zat dat hij de hele dag achter die klote pc hangt terwijl ik sta te stofzuigen, dweilen, strijken, wassen... en dan had ie nog het lef om voorwaarden te stellen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even relativeren... bezoek krijgen heeft ie vaak ook geen zin in en is vermoeiend, maar dat moet van psych...quote:
Jezusquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:
Weet je, normaal zeur ik er niet zo over, zeker als hij gewoon aan het werk is vind ik 't helemaal niet erg om het hele huishouden te doen, ik werk maar 20 uur, hij werkte er minimaal 50... Bovendien vind ik 't meeste nog wel leuk ook... maar God wat ben ik het af en toe spuug zat dat hij de hele dag achter die klote pc hangt terwijl ik sta te stofzuigen, dweilen, strijken, wassen... en dan had ie nog het lef om voorwaarden te stellen ook
Was ook een grapje lieffie, jij hebt toch een gezin enzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm ....
nee want ik moet strijken liefje
Ik ben voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeMaar als hij weer werkt denk ik dat ik gewoon lekker een maandje niks ga doen, 's kijken of ie dat leuk vind
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het echt vervelend maar jij moet ook je grenzen trekken hoorMja, vorige week ging t nog wel, toen deed ie ook wel wat... maar nu issie weer helemaal op ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou IK zo onderhand OOK
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik geef je groot gelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeMaar als hij weer werkt denk ik dat ik gewoon lekker een maandje niks ga doen, 's kijken of ie dat leuk vind
Het zit er weer in hoor, das Schandfutterquote:
Dat issie ook... zegt ie, als ik daar om vraagquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JezusDat is best dapper en asociaal... Hij zou blij moeten zijn dat jij zoiets voor hem doet
Hehe, lijkt me tofquote:[..]
Was ook een grapje lieffie, jij hebt toch een gezin enzo![]()
[..]
Ik ben voorEn dan ook heel veel mensen uitnodigen en hem alles laten doen
En een knuffelquote:
uurtje werk dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:25 schreef Trevland het volgende:
Yippie @ TT
Nog maar 5 palets en dan klaar
Ja, maar het gaat niet alleen om woorden he, het gaat vooral om gedrag... Dit is gewoon super klote... en vooral slopend voor jou lijkt me... Samenwonen met iemand met een burn out is al lastig, laat staan dat je dan alles op je schouders krijgtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat issie ook... zegt ie, als ik daar om vraag
[..]
Hehe, lijkt me tof
Lees maar terugquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Pien zoenen![]()
![]()
Wat is er aan de hand eigenlijk?
zal ik je een tik voor je billen gevenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik nu eindelijk eens douchen en wat gaan doen? Of alles weer op het laatste moment doen?Ik ben niet vooruit te branden
Dit keer wel goed gespeldquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
Oh ja bijna vergeten
SCHNITZEL TIJD!
't Stomme is dat ik er ook gewoon geen discussie over kan voeren met hem, want dan zegt ie: ach, ik doe het niet omdat ik het niet nodig vind... boeiend dat het hier een bende is... als iemand die op bezoek komt er last van heeft... dan gaat ie zelf maar opruimen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat niet alleen om woorden he, het gaat vooral om gedrag... Dit is gewoon super klote... en vooral slopend voor jou lijkt me... Samenwonen met iemand met een burn out is al lastig, laat staan dat je dan alles op je schouders krijgt
Lekkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik je een tik voor je billen geven
mja dan gebeuren er dingen die niks met schoonmaken te maken hebbenquote:
lekkerquote:
Nou inderdaad... lekker makkelijk zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Stomme is dat ik er ook gewoon geen discussie over kan voeren met hem, want dan zegt ie: ach, ik doe het niet omdat ik het niet nodig vind... boeiend dat het hier een bende is... als iemand die op bezoek komt er last van heeft... dan gaat ie zelf maar opruimen...
Maar zo werkt het dus niet he...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dan gebeuren er dingen die niks met schoonmaken te maken hebben![]()
Goed hequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit keer wel goed gespeldIk ben trots op je
held!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
Oh ja bijna vergeten
SCHNITZEL TIJD!
Jammer van jouw spelfout hoorquote:
gelukkig is er nog de KSC, en daar mag je klagen, mopperen en je gal spuwen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Stomme is dat ik er ook gewoon geen discussie over kan voeren met hem, want dan zegt ie: ach, ik doe het niet omdat ik het niet nodig vind... boeiend dat het hier een bende is... als iemand die op bezoek komt er last van heeft... dan gaat ie zelf maar opruimen...
Maar zo werkt het dus niet he...
Heb je m'n sint gedicht gezien?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig is er nog de KSC, en daar mag je klagen, mopperen en je gal spuwen.
en dan helpen de aanwezigen je er weer bovenop
Zker, fijn optijd weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dan gebeuren er dingen die niks met schoonmaken te maken hebben![]()
[..]
lekker
en je hele badkamer ruikt dan naar zwitsalquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan kunnen we samen de douche poetsen met veel schuim en water enzo
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van een tijdje terug toch? die had ik gezienquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je m'n sint gedicht gezien?![]()
Welk sint gedicht?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je m'n sint gedicht gezien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |