Ik werk in de thuiszorgquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, toch een soort onmacht en vooral niet willen erkennen dat er een probleem is...
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Of chocolade hazelnoot cakejesquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
jeetje ik lust het wel hoor
maar niet zo erg zoals de meeste vrouwen doen
Met een stuk chocola maak je mij gewoon niet blij mee
Met chocolate chip cookies wel, of vanille/chococake ofzo
Ahquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorgOuwe mensjes
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ST vragen of zij hier alles wil runnen![]()
ja die waren ook gunstigquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of chocolade hazelnoot cakejes
Dan passen wij wel op je kattenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou logeren?Dan kom ik er aan
Ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhJa, soms wel
Soms ook niet
Ben serieus wel eens door zo'n oudje geslagen
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die waren ook gunstig
maar daar blijft het dan ook wel bij, een 2e zou ik al niet lekker gevonden hebben
quote:
Owquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan passen wij wel op je katten
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb een tijdje terug de politie moeten bellen omdat een van "mijn" oudjes de taxichauffeur aan het slaan was met z'n wandelstok
Tja, sommige mensen snappen 't gewoon niet meerquote:
Ja, maar er zijn grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen snappen 't gewoon niet meerPolitie bellen dan maar, ik kon niks doen, receptie ook niet... vond 't wel lullig hoor
OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb een tijdje terug de politie moeten bellen omdat een van "mijn" oudjes de taxichauffeur aan het slaan was met z'n wandelstok
hier voor jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
soms is linux niet handig![]()
nu moet ik de kernel compileren zodat er een version.h bestand gemaakt word waar de versie in staat. dan kan ik modules toevoegen aan de kernel en moet ik hem weer compileren
Kusje voor je kernelquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
soms is linux niet handig![]()
nu moet ik de kernel compileren zodat er een version.h bestand gemaakt word waar de versie in staat. dan kan ik modules toevoegen aan de kernel en moet ik hem weer compileren
wat heb je besteld fles ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik heb snack attack besteld voor de hele clubOver een half uurtje weer lekker vette bek halen
goed idee, ik ga ff een kroketje halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik heb snack attack besteld voor de hele clubOver een half uurtje weer lekker vette bek halen
Mexicano, loempia en een broodje kroketquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb je besteld fles ?
Nu heb ik ook zin in een loempiaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mexicano, loempia en een broodje kroket
Ik wil er eigenlijk een gebakken eig overheen maar dat zal er wel niet aan zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een loempia![]()
ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in een loempia![]()
ik kan me er niets bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan die fucking burn out van m'n vriend
Hij moet vooral geen dingen doen waar hij geen zin in heeft... Prachtig concept, maar onderhand zit hij al 3 maanden thuis, werk ik en moet ik daarnaast het volledige huishouden doen omdat hij geen dingen moet doen waar hij geen zin in heeft, en uiteraard heeft ie geen zin om af te drogen of zelfs de grijze bak maar binnen te halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan me er niets bij voorstellen
waarom heeft hij een burnout?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij moet vooral geen dingen doen waar hij geen zin in heeft... Prachtig concept, maar onderhand zit hij al 3 maanden thuis, werk ik en moet ik daarnaast het volledige huishouden doen omdat hij geen dingen moet doen waar hij geen zin in heeft, en uiteraard heeft ie geen zin om af te drogen of zelfs de grijze bak maar binnen te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom heeft hij een burnout?
heeft hij geen behandelplan om hem weer aan het werk te krijgen?
Erg leuk zo'n burnout, maar hij kan toch wel 'iets' doen
Beetje de cirkel doorbreken hoor anders blijf je in dat zwarte gat hangenHij heeft een behandelplan... hij moet voor kerst weer een keer op kantoor komen kijken en 2 keer in de week sporten nu... en verder dus vooral niet door waar hij geen zin in heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
geweldig concept.... waar kan ik dat stempeltje en dat voorschrift ook halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij moet vooral geen dingen doen waar hij geen zin in heeft... Prachtig concept, maar onderhand zit hij al 3 maanden thuis, werk ik en moet ik daarnaast het volledige huishouden doen omdat hij geen dingen moet doen waar hij geen zin in heeft, en uiteraard heeft ie geen zin om af te drogen of zelfs de grijze bak maar binnen te halen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft een behandelplan... hij moet voor kerst weer een keer op kantoor komen kijken en 2 keer in de week sporten nu... en verder dus vooral niet door waar hij geen zin in heeft
Sorry, maar wat een onzin van dat niet doen waar ie geen zin in heeftquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij heeft een behandelplan... hij moet voor kerst weer een keer op kantoor komen kijken en 2 keer in de week sporten nu... en verder dus vooral niet door waar hij geen zin in heeft
Nee, daar is zelfs naar gevaagd, of hij iemand heeft die zijn huishouden over kan nemen... Als ik er niet was geweest hadden zijn ouders dat gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een onzin van dat niet doen waar ie geen zin in heeftWat als ie alleen had gewoond? Dan moest ie alles maar lekker de boel de boel laten?
Ik kan me niet voorstellen dat em dit advies gegeven is, ik gok meer dat ie het zo geinterpreteerd heeft
Hij moet zichzelf niet te veel belasten, maar van afdrogen of een container verplaatsen maak je echt je burn out niet erger ofzo
Dat krijg ik écht niet voorelkaar hequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik praat enigszins uit ervaring, dus zet je vriend maar gewoon aan wat huishoudelijke klusjes
OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, daar is zelfs naar gevaagd, of hij iemand heeft die zijn huishouden over kan nemen... Als ik er niet was geweest hadden zijn ouders dat gedaan
Ach ik heb nog wel een berg strijkwerk voor hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGDat advies heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord
Het is juist goed om een beetje met dagelijkse dingen bezig te zijn... Dan blijf je nog een beetje gevoel houden met alles...
Lastigquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat krijg ik écht niet voorelkaar he
Hij mag mijn badkamer wel doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ik heb nog wel een berg strijkwerk voor hem
ik heb daar ook geen zin in
ja als ie dan toch bezig is ...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij mag mijn badkamer wel doen![]()
Precies, revalidatie heet datquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja als ie dan toch bezig is ...
Pgrquote:
ik heb nog wel wat poetswerk hier voor hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, revalidatie heet datOp therapeutische basis poetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |