quote:Snelste gevulde topics
9.12 posts per minuut - [KSC #1000]
8.85 posts per minuut - [KSC #420] Is de koffie klaar om 15:12 uur?
7.00 posts per minuut - [KSC #566] Ontbijt op kingsize bed
6.84 posts per minuut - [KSC #2165] THEE! met blauwe vingertjes
6.27 posts per minuut - [KSC #791] Het Barmhartige DaMart-koffietopic
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaZe is kort daarna opgenomen
ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik denk steeds dat ik PM heb
Maar dat is het website van het jaar icoontje rechts boven.
dat komt natuurlik door die mooie TTquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
er zijn gisteren 7 topics erdoor heen gejaagd![]()
er staat er zelfs 1 in de snelst gevulde topics
[..]
Ik heb zo'n klantquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n onderbuurvrouw vroeger... De woningbouw had overal rookmelders geinstalleerd, maar met koken ging dat kreng altijd afDus tegen 6en hoorde je overal de rookmelder afgaan
Alleen is dat vaak maar kort en bij de onderbuurvrouw bleef ie na een half uur nog piepen. Dus wij met de halve flat op die deur bonken (ze was stokdoof
), na een kwartier bonken deed mevrouw open. Ze was in slaap gevallen met het vlees op het vuur (dat was nu dus echt nog zo'n verkoold zwart dingetje), dus we waren net op tijd
Maar vooral ook door het brandalarm heen slapen, dat ding maakt een pokke herrie
OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klant![]()
Ben nu ook druk bezig om er voor te zorgen dat ze iig overdag onder de pannen is ergens... tis gewoon levensgevaarlijk dat ze alleen thuis is... Ik kwam laatst daar, stonden alle 4 de (elektrische) kookplaatjes open met een pak koekjes dr op... "Ja, ik had de koekjes in de koelkast, maar ze waren zo koud, dus ik dacht, ik warm ze even op..."
Doodeng!
duidelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat komt natuurlik door die mooie TT
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed, straks ff naar de knipknap.
Tja, tis lastig om als buitenstaander iets te doen daartegen... Door mijn werk weet ik de juiste wegen te vinden, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat niet weet, bovendien wordt het vaak door familie niet echt op prijs gesteld als je probeert te helpen want "mam redt het nog prima alleen hoor"quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGJa, lastig is dat... En wat ik vooral lastig vond, die kinderen wisten dat ze stokdoof en oud was.... Maar er gebeurde niets... Toen ik na 2,5 jaar verhuisde woonde zij er nog steeds
Omg... Woon jij naast mijn omaquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had een buurvrouw en die kwam ook met zo'n verhaalMaar dat was "echt". Buuf was hartstikke dement, had "de inbreker" opgesloten in de keuken, maar in de keuken lagen ook haar medicijnen, en de sleutel was ze kwijt...
Uiteraard was er geen inbreker... Hebben de deur van de keuken open moeten breken
dat was ook kort maar krachtigquote:
quote:
Dat hoort Enfe vakerquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was ook kort maar krachtig![]()
laters enfer![]()
je komt toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks boodschappen gaan doen en kadootjes halen voor zaterdag
Oei dat is echt levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n klant![]()
Ben nu ook druk bezig om er voor te zorgen dat ze iig overdag onder de pannen is ergens... tis gewoon levensgevaarlijk dat ze alleen thuis is... Ik kwam laatst daar, stonden alle 4 de (elektrische) kookplaatjes open met een pak koekjes dr op... "Ja, ik had de koekjes in de koelkast, maar ze waren zo koud, dus ik dacht, ik warm ze even op..."
Doodeng!
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
we hebben hier zaterdag verrassingsparty en dan verloten we 3 prijzen
Ja, toch een soort onmacht en vooral niet willen erkennen dat er een probleem is...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, tis lastig om als buitenstaander iets te doen daartegen... Door mijn werk weet ik de juiste wegen te vinden, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat niet weet, bovendien wordt het vaak door familie niet echt op prijs gesteld als je probeert te helpen want "mam redt het nog prima alleen hoor"
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verlotenquote:
solquote:
beertjequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend toen ik de auto moest krabben heb ik Willem weer gezien oh be still my heart
gatver chocolaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verloten
Ik kom naar jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verloten
GFquote:
op afstand zal niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom naar jouOf mag ik ook op afstand meedoen?
gfquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op afstand zal niet gaan lukken
hier aanwezig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat moet ik er voor doen dan?
geslacht: Vrouwquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je gaat toch niet onze gastvrouw inpikken he?
Mag ik bij jou logeren?quote:
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, moet ik een andere route plannen
jij altijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou logeren?Dan kom ik er aan
Flesquote:
Ik zal ST vragen of zij hier alles wil runnenquote:
quote:
Ja, ruimte is er vast wel, probleem is dat de familie de juiste wegen niet weet te vinden en ik zonder de familie niks kan doen... dus ben nu samen met de familie een beetje aan het proberen om haar in dagbehandeling te krijgen of wat spoed achter een verpleeghuisplek te zettten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei dat is echt levensgevaarlijk.
Een oudoom van me heeft ooit tijdens het slaapuurtje de kanarie in de fik gestoken.
Toen was er opeens wel ruimte op een gesloten afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |