Ja, toch een soort onmacht en vooral niet willen erkennen dat er een probleem is...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, tis lastig om als buitenstaander iets te doen daartegen... Door mijn werk weet ik de juiste wegen te vinden, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat niet weet, bovendien wordt het vaak door familie niet echt op prijs gesteld als je probeert te helpen want "mam redt het nog prima alleen hoor"
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verlotenquote:
solquote:
beertjequote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
Vanochtend toen ik de auto moest krabben heb ik Willem weer gezien oh be still my heart
gatver chocolaquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verloten
Ik kom naar jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag gaan we van die chocolade fonteinen verloten
GFquote:
op afstand zal niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom naar jouOf mag ik ook op afstand meedoen?
gfquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op afstand zal niet gaan lukken
hier aanwezig zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat moet ik er voor doen dan?
geslacht: Vrouwquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je gaat toch niet onze gastvrouw inpikken he?
Mag ik bij jou logeren?quote:
lijkt er wel opquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, moet ik een andere route plannen
jij altijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou logeren?Dan kom ik er aan
Flesquote:
Ik zal ST vragen of zij hier alles wil runnenquote:
quote:
Ja, ruimte is er vast wel, probleem is dat de familie de juiste wegen niet weet te vinden en ik zonder de familie niks kan doen... dus ben nu samen met de familie een beetje aan het proberen om haar in dagbehandeling te krijgen of wat spoed achter een verpleeghuisplek te zettten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei dat is echt levensgevaarlijk.
Een oudoom van me heeft ooit tijdens het slaapuurtje de kanarie in de fik gestoken.
Toen was er opeens wel ruimte op een gesloten afdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |