quote:
Geen flauw idee, denk het wel, omdat alleen de postbodes staken en de medewerkers op een postkantoor niet van TNT maar van de Bruna (of de winkel waar ze inzitten) zijn....quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik moet van alles doen vandaag en heb echt nergens zin in
Zijn de postkantoren eigenlijk open vandaag?
Vinnik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh GF
Zo en dan heb ik nu wel een latte verdiend
lovelyquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh GF
Zo en dan heb ik nu wel een latte verdiend
Vertel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh marijke met je rare dromen
(had ik ook hoor)
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
de monteur was er om kwart over 10 en binnen een kwartier had hij de ketel al weer gemaakt
marijkequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen
[..]
Geen flauw idee, denk het wel, omdat alleen de postbodes staken en de medewerkers op een postkantoor niet van TNT maar van de Bruna (of de winkel waar ze inzitten) zijn....
[..]
Vinnik ook![]()
Postkantoor hier is wel van TNT, geloof ik... Hm... ik ga zo wel even kijken, stomme stakertsquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen
[..]
Geen flauw idee, denk het wel, omdat alleen de postbodes staken en de medewerkers op een postkantoor niet van TNT maar van de Bruna (of de winkel waar ze inzitten) zijn....
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef Pien85 het volgende:
Pff, ik moet van alles doen vandaag en heb echt nergens zin in
Zijn de postkantoren eigenlijk open vandaag?
Enfequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
[..]
Ja? Ik ga zo ook weg, het ziet er idd heerlijk uit
Thnxquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een hele andere BU binnen TNT
iddquote:
Goed, heerlijk geslapen. Ga zo even richting mn ouders, mn oma komt bij hun langs (ze woont in het oosten), dus ik ga ook even langs om koffie te drinkenquote:
oh gister was ik om half 6 al wakker.. had een nare droomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gf-iequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
nou wordt het in het appartement ook warm![]()
scheelt straks weer als we daar gaan witten
Wel goed, straks ff naar de knipknap.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, heerlijk geslapen. Ga zo even richting mn ouders, mn oma komt bij hun langs (ze woont in het oosten), dus ik ga ook even langs om koffie te drinken![]()
Hoe ist met jou?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh gister was ik om half 6 al wakker.. had een nare droomer stond een enge man in de tuin en die wilde koste wat kost binnenkomen, dus deuren op slot ging hij de ramen intikken enzo echt brrr en toen ging ik met mijn laptop en mijn telefoon in de berging zitten
maar toen was ik mijn sleutels kwijt en kon de berging niet op slot
en toen werd ik wakker
Ik had een buurvrouw en die kwam ook met zo'n verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat was "echt". Buuf was hartstikke dement, had "de inbreker" opgesloten in de keuken, maar in de keuken lagen ook haar medicijnen, en de sleutel was ze kwijt...
Uiteraard was er geen inbreker... Hebben de deur van de keuken open moeten breken
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
wokquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh gister was ik om half 6 al wakker.. had een nare droomer stond een enge man in de tuin en die wilde koste wat kost binnenkomen, dus deuren op slot ging hij de ramen intikken enzo echt brrr en toen ging ik met mijn laptop en mijn telefoon in de berging zitten
maar toen was ik mijn sleutels kwijt en kon de berging niet op slot
en toen werd ik wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook zo'n lekkere drukke droom
En je laptop![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ah, sneuquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had een buurvrouw en die kwam ook met zo'n verhaalMaar dat was "echt". Buuf was hartstikke dement, had "de inbreker" opgesloten in de keuken, maar in de keuken lagen ook haar medicijnen, en de sleutel was ze kwijt...
Uiteraard was er geen inbreker... Hebben de deur van de keuken open moeten breken
Goed hoor, gisteren feestje gehad omdat de jongste 15 werdquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Friemel![]()
Hoe is het daar?
Stekker in het stopcontact gestoken ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
de monteur was er om kwart over 10 en binnen een kwartier had hij de ketel al weer gemaakt
Heeft örjan dat nu nog niet gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
nou wordt het in het appartement ook warm![]()
scheelt straks weer als we daar gaan witten
zustertjequote:
met moeite laat ik hem thuis dit weekendquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is ook zo'n lekkere drukke droom
En je laptop![]()
Behoorlijk jaquote:
friemelquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stekker in het stopcontact gestoken ?
Morge GF
quote:[..]
Heeft örjan dat nu nog niet gedaan![]()
Tofquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goed hoor, gisteren feestje gehad omdat de jongste 15 werd![]()
NU nog ff werken voordat onze schipper wakker wordt
[..]
Stekker in het stopcontact gestoken ?
Morge GF
[..]
Heeft örjan dat nu nog niet gedaan![]()
[..]
zustertje![]()
(
)
![]()
panda![]()
![]()
Manipulatief lekker wijf![]()
![]()
Lovely![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik denk steeds dat ik PM heb
Maar dat is het website van het jaar icoontje rechts boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |