je moet je dromen gaan opschrijven publicerenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje
Nee, was het maar waarIk heb echt weer vet maf en druk gedroomd
Ik heb iemand bedreigt met een geweer en een mes... En ik werd achtervolgd door engerds.... met een vriendin op de fiets, maar we moesten het hele land door ofzo... En toen waren we in Oss, toen heb ik MPG gebeld of ie ons wilde komen redden en halen met de auto
![]()
En daarna nog iets over een groot huis met een vuurtje in een open haard die ik ging maken... Hoe dan ook, wazig en stressvol
Nee, ik snap hetquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet je dromen gaan opschrijven publiceren![]()
sorry, ik lach je toe hoor, niet uit
Ja heel herkenbaar helaas.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, alleen moet ik nog zoveel doenEn ik heb geen puf
Enferquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Zo Marijk, jij hebt een drukke nacht gehad![]()
![]()
Wokje
Omg wtf die droom van jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik snap hetIk word zelf dus ook vaak wakker met een "wtf" gevoel
![]()
en natuurlijk:quote:
Goedemorgen Liebchenquote:
Ik welquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enfer
Ja nogalHeb jij wel lekker geslapen?
enferquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:18 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Zo Marijk, jij hebt een drukke nacht gehad![]()
![]()
Wokje
Goedemorgen pgrquote:
Goed, ik zit een beetje duf achter mijn pcquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen pgr![]()
Hoe is het?
Pgrquote:
Ja? Ik ga zo ook weg, het ziet er idd heerlijk uitquote:
ik niet... reminds me dat ik mijn gedicht nog moet afmakenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
Wie is er goed in slagzinnen bedenken?
Het is niet eens zo koud... en de zon is zo fijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef Enfermera het volgende:
Ja? Ik ga zo ook weg, het ziet er idd heerlijk uit
mogguh marijke met je rare dromenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
De zon is heerlijk jaDie heb ik nu lekker op mijn rug op de bank
En morgen LL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |