Hunt that bitch downquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.
Ik had 1 echte en een paar neppersquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Barbies? tis da?
ik had er geloof ik 1
Haar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.
sjaquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
ook leuk dit![]()
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2010.329.07
ja, dat is nou juist het probleem...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sjaje doet er niets aan helaas
eerder weggaan
dan kom je wat later... dont worry, chillquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat is nou juist het probleem...
Niet bij mbielquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of gebruik de "open nieuw deel" knop, die staat op pagina 1 van het gesloten topic
precies, ik ben denk ik ook later.......quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je wat later... dont worry, chill
Lang leve de pc of laptopquote:
mja is weer snel gegaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang leve de pc of laptop![]()
Heb je trouwens LL kaartjes kunnen kopen, hoorde dat het nu al uitverkocht is
bij mij zitten er altijd veel shag kruimels in mijn zakkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de broekzakken van de oudste dichtnaaien![]()
zand
ook zo irritantquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij zitten er altijd veel shag kruimels in mijn zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |