quote:
fris?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Het is frisjes buiten maar dat is wel lekker
Fris is ook lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fris?het is KEILEKKER
Ik hou van dit weer
laters marijkequote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
zijn jongens sadistisch aangelegd?
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrandquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik kijk net naar buiten zie ik mijn oudste met een stok iets doen
dus ik doe de deur open, zie ik dat hij een wesp aan het martelen is
en zout op een slakquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hakten wespen wel eens doormidden met een mesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ook ja.quote:
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die vroeger niet zo aardig was voor insecten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hakten wespen wel eens doormidden met een mesEn met mij is het helemaal goed gekomen he LL?
![]()
ik heb weleens spinnen verbrandquote:
quote:
quote:
Was ie vast blij meequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
toen ik klein was heb ik wel eens de snorharen van de kat geknipt;')
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ie vast blij mee
Ik knipte altijd tot grote vreugde van mijn moeder de haren van de barbies![]()
Ja dat vond mijn moeder ook altijd heel leuk jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ie vast blij mee
Ik knipte altijd tot grote vreugde van mijn moeder de haren van de barbies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |