quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en je hele badkamer ruikt dan naar zwitsal
[..]
helemaal waar
* LovelyLady moet gedicht nog afmaken
Ja woensdag geloof ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van een tijdje terug toch? die had ik gezien
Deze:quote:
Heb je ook een burn-out?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik nu eindelijk eens douchen en wat gaan doen? Of alles weer op het laatste moment doen?Ik ben niet vooruit te branden
Ik verwacht dan ook een goede massage morgen. Of de betere pijnstillers. Nou ja, ik neem wel wat ibu mee, als ik duf kijk: dat is mijn gezicht in neutrale stand, dat heeft niets met die pillen te maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig is er nog de KSC, en daar mag je klagen, mopperen en je gal spuwen.
en dan helpen de aanwezigen je er weer bovenop
Nee, ik heb wel andere dingen en daar slik ik mooie groene pilletjes voorquote:
Rokjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga kleine uk in bed leggen, en dan een poging doen tot strijken
Ik denk dat ik morgen een rokje aan doe
Als je blijft slapen krijg je een massagequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook een goede massage morgen. Of de betere pijnstillers. Nou ja, ik neem wel wat ibu mee, als ik duf kijk: dat is mijn gezicht in neutrale stand, dat heeft niets met die pillen te maken.
ik wil jou best wel even masseren hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook een goede massage morgen. Of de betere pijnstillers. Nou ja, ik neem wel wat ibu mee, als ik duf kijk: dat is mijn gezicht in neutrale stand, dat heeft niets met die pillen te maken.
Nee, dan rent er iemand anders met een deegroller achter me aan. Al zal ik nog een deegroller moeten kopenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je blijft slapen krijg je een massage
Tsja, keuzes, keuzesquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan rent er iemand anders met een deegroller achter me aan. Al zal ik nog een deegroller moeten kopen
billen in werkpak?quote:
Altijd lastig.quote:
hhmm, fotokowinkel zoeken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd lastig.
Zo moet ik ook nog naar de toko, maar ook naar de fotowinkel. Kudtzooi.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal wel zo'n "speciale" broek zijn
Of naar japan gaan, daar zitten ze naast elkaar.quote:
vraag het anders aan een modje om de OP erin te zettenquote:
Of gebruik de "open nieuw deel" knop, die staat op pagina 1 van het gesloten topicquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vraag het anders aan een modje om de OP erin te zetten
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:04 schreef DaMart het volgende:
Mijn ouders hebben KSC-kittens. Mijn moeder vertelde dat ze een van de twee opgerold op het plaatje voor de kopjes in het Senseo-apparaat vond.
quote:
fris?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:10 schreef Panda72 het volgende:
Het is frisjes buiten maar dat is wel lekker
Fris is ook lekker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fris?het is KEILEKKER
Ik hou van dit weer
laters marijkequote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
zijn jongens sadistisch aangelegd?
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrandquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
ik kijk net naar buiten zie ik mijn oudste met een stok iets doen
dus ik doe de deur open, zie ik dat hij een wesp aan het martelen is
en zout op een slakquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hakten wespen wel eens doormidden met een mesquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tja weet niet of dat echt een jongensding is. Ik heb vroeger toen ik nog een kleine panda was ook wel eens een vliegende mier met een lucifer verbrand![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ook ja.quote:
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die vroeger niet zo aardig was voor insecten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hakten wespen wel eens doormidden met een mesEn met mij is het helemaal goed gekomen he LL?
![]()
ik heb weleens spinnen verbrandquote:
quote:
quote:
Was ie vast blij meequote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
toen ik klein was heb ik wel eens de snorharen van de kat geknipt;')
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ie vast blij mee
Ik knipte altijd tot grote vreugde van mijn moeder de haren van de barbies![]()
Ja dat vond mijn moeder ook altijd heel leuk jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ie vast blij mee
Ik knipte altijd tot grote vreugde van mijn moeder de haren van de barbies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |