Hunt that bitch downquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.
Ik had 1 echte en een paar neppersquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Barbies? tis da?
ik had er geloof ik 1
Haar?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Toen ik acht was had ik ruzie met mijn beste vriendin Yue Yen. TOen heeft ze alle haren van mijn barbies afgeknapt. Ik haat haar tot in het diepste van mijn ziel.
sjaquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
ook leuk dit![]()
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2010.329.07
ja, dat is nou juist het probleem...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sjaje doet er niets aan helaas
eerder weggaan
dan kom je wat later... dont worry, chillquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat is nou juist het probleem...
Niet bij mbielquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of gebruik de "open nieuw deel" knop, die staat op pagina 1 van het gesloten topic
precies, ik ben denk ik ook later.......quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je wat later... dont worry, chill
Lang leve de pc of laptopquote:
mja is weer snel gegaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang leve de pc of laptop![]()
Heb je trouwens LL kaartjes kunnen kopen, hoorde dat het nu al uitverkocht is
bij mij zitten er altijd veel shag kruimels in mijn zakkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de broekzakken van de oudste dichtnaaien![]()
zand
ook zo irritantquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij zitten er altijd veel shag kruimels in mijn zakken
Ja, belachelijk... Vooral omdat de line up niet eens bekend is... Bovendien vind ik LL veel minder leuk als het uitverkocht is, veels te massaalquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga de broekzakken van de oudste dichtnaaien![]()
zand
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Zo, volgens mij heb ik nu alles voor een verrassing op de meet morgen.
Ik heb geen sushi bij me, al die vishatersquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
ik hou nie zo van verrassingen hoor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Ik wil wel een keer naar pinkpop afgelopen jaar vette lineup maargoed... *zucht*quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, belachelijk... Vooral omdat de line up niet eens bekend is... Bovendien vind ik LL veel minder leuk als het uitverkocht is, veels te massaal![]()
Je gaat een stripteaseact opvoeren morgen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef DaMart het volgende:
Jawel, dit is een leuke... vermaak gegarandeerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou nie zo van verrassingen hoor?
als ik maar voor jou ben, anders is het eten opquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
precies, ik ben denk ik ook later.......
Dan klopt dit wel:quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je gaat een stripteaseact opvoeren morgen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, dit is een leuke... vermaak gegarandeerd![]()
.
Mij maak je er heel blij mee?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen sushi bij me, al die vishaters
giertjequote:
Ik maak genoeg hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik maar voor jou ben, anders is het eten op
quote:
Marijke mag mijn portie dan ook hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mij maak je er heel blij mee?![]()
Alleen als ik jeuk hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak genoeg hoor
[..]Aan de krabpaal
Liefquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke mag mijn portie dan ook hebben.
Neem je dan ook zo'n draagbare paaldanspaal mee? Zodat jij jouw godelijke lichaam in allerlei bochten rond de paal kan vouwen.quote:
Wat wat wat?quote:
quote:
waarin?quote:
Joh, als ik aan zo'n paal ga hangen, komt het hele plafond naar benedenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Neem je dan ook zo'n draagbare paaldanspaal mee? Zodat jij jouw godelijke lichaam in allerlei bochten rond de paal kan vouwen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wat wat?
[..]Dan kun je zo met je rug er langs schuren
quote:
Ik heb een heel stevig plafondquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Joh, als ik aan zo'n paal ga hangen, komt het hele plafond naar beneden.
* DaMart slikt een foute opmerking inquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker hoor
[..]
Ik heb een heel stevig plafond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |