Laat de dames strippenquote:
Je hebt kleine handen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
kom ooit nog wel een keer naar een minimeet zo groot trek ik slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:30 schreef Giertje het volgende:
kom ooit nog wel een keer naar een minimeet zo groot trek ik slecht
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
Moet morgen al om 13.10 op het station staan
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.
Kom ik ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij met een Ferrari zou komen.
groot is een relatief begrip hehquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?
Normaal zijn meets juist veel groter, nu het bij iemand thuis is kleiner.
8 mensen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo'n 8 mensen is toch niet groot?
Normaal zijn meets juist veel groter, nu het bij iemand thuis is kleiner.
8 is ook 7+quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8 mensen?
uhm volgens mij komen er iets meer, ietsjes maar hoor... ongeveer +7
ja bokken grappig jaquote:
10 zie ik er ongeveer staan in de PM.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8 mensen?
uhm volgens mij komen er iets meer, ietsjes maar hoor... ongeveer +7 erbij?
8+7 wijsneusquote:
Pheno niet hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8+7 wijsneus
Damart, pgrferrari, MPG, Suikertaartje, LovelyLady, Cablegunmaster, dr_flash, Trevland, Enfermera, wok, Sym, pheno toch ook?
zo ongeveer?
ja wiskunde is niet mijn sterkste vak geweest....quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8+7 wijsneus
Damart, pgrferrari, MPG, Suikertaartje, LovelyLady, Cablegunmaster, dr_flash, Trevland, Enfermera, wok, Sym, pheno toch ook?
zo ongeveer?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja wiskunde is niet mijn sterkste vak geweest....
ik dacht dat er meer kwamen
dingdong. deurbel, ik doe open, zie oudste met een een plastic doorzichtige emmer.... met een dooie muis erin... hoi mam, kijk eens wat zielig? En nu gaan we hem begraven... doei
Ik stond echt zo van:doei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |