Dat merk je morgen welquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit wat in
[..]
moet ik nu blij en opgelucht zijn
quote:
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haastenquote:
Wat voor traditie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het anders een KSC-meet wordt in de KSC-meettraditie![]()
.
marijke chill babequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haasten
En toch is 't stomquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben je niet stuk hoor
Dan ben je gewoon wat wat wat onrustig
Niet zo gek ook he, met alles thuis
Niks haasten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe te rustig aan, da's een beetje het probleem... Dan moet ik morgen haasten
quote:
Ja, maar ik ken mezelfquote:
Dat is zeker zoquote:
quote:
niet doorgaanquote:
ikke wel. Behalve als mart gaat strippenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Natuurlijk komen er allemaal mensen
Moet je wel cadeaus kopen enzulks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
ik kom wel =). als ik weet waar het is
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
HEt gaat echt wel door hoor , dat moet gewoon anders is marijke niet voor niets zo aant stressuh enzulks
Als ik jullie niet verras met de hierboven besproken verrassingen wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Natuurlijk komen er allemaal mensen
Je hebt de PM gehad als het goed is, daar staat een adres inquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef cablegunmaster het volgende:
ik kom wel =). als ik weet waar het is
Dan doe je je ogen maar dicht hoor, mietjequote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
ikke wel. Behalve als mart gaat strippen
Ik verzin wel wat anders danquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
ikke wel. Behalve als mart gaat strippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |