Hoe bevalt het blauw zijn eigenlijk?quote:
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH losquote:Op donderdag 25 november 2010 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bazenkind
Ja je had in het goedemorgentopic daar een keer iets over gezegd geloof ikVolgens mij shockte ik toen ook al.
Ja sehr gutquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bevalt het blauw zijn eigenlijk?
Klootzakquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH los
Ik durf nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja sehr gutVBL is toch een forum apart, maar vind het wel heel leuk daar. Moeten wel meer vrouwen daar komen.
Of als je voor hem loopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH los
Daar is een knopje voorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef lipjes het volgende:
even een tvs.
vinden jullie vast neit erg
Toch mis ik de ouderwetse TVP welquote:
Ik heb een les die TVP heetquote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch mis ik de ouderwetse TVP welDie goede oude tijd
![]()
En elke keer als je naar die les gaat, denk je aan FOK!?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een les die TVP heet
Ja zo origineel mogelijk een tvp makenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch mis ik de ouderwetse TVP welDie goede oude tijd
![]()
quote:
quote:
Precies jaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo origineel mogelijk een tvp maken![]()
Dat was wel leuk
Neuh.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En elke keer als je naar die les gaat, denk je aan FOK!?
?quote:
Je haat me echt hequote:
TVP jongequote:
Kom eraan hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon doen als je een keer geil bent.
Over de knie met jou.quote:
Ik bel slecht in originele TeauVeauPeau'squote:
Gezelligquote:
Dat was een redelijk originele TVPquote:
Met heel mijn hartquote:
quote:
Zie ik hier iets opbloeien?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was een redelijk originele TVP
[..]
Met heel mijn hart
quote:
Wat weet jij dat ik niet weetquote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog billenkoek tegoed van Huppel
Gisteren:quote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat weet jij dat ik niet weet
Oh ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren:
Goedemorgen gespuit en schatjes![]()
©
Gelukkig niet van mijquote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog billenkoek tegoed van Huppel
Gespuitquote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren:
Goedemorgen gespuit en schatjes![]()
©
Ja lullige typoquote:
Woordkeuze, PD, woordkeuze.quote:
Godverquote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Woordkeuze, PD, woordkeuze.
Ik ga straks de burgertrut uithangen en mijn haarverfspul opruimen, schoonmaken en de was doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik doe vandaag een stoppoging
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie ik hier iets opbloeien?
Waar het hart vol van is..quote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
GodverZelfs dat deed ik niet expres
Ook dat hoort erbijquote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga straks de burgertrut uithangen en mijn haarverfspul opruimen, schoonmaken en de was doen.
Mwah dat valt wel meequote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is..![]()
Geen haat zonder liefde, jwz.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?
En sowieso, je weet zelf ook beter dan dat
Ja klopt. Maar het is echt een teringzooi hier. Gisteren voor ik mn haar ging verven zag het er beter uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook dat hoort erbijIk heb mijn rookzooi opgeruimd
[..]
Mwah dat valt wel mee
Ach het houdt je bezig toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het is echt een teringzooi hier. Gisteren voor ik mn haar ging verven zag het er beter uit.
Inderdaad. Voor ik straks ook voor de trein lig hier.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach het houdt je bezig toch?
is het weer goed mis daar?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor ik straks ook voor de trein lig hier.Echt serieus, de 3e in een maand tijd.
Je liegt!!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?
Mja en gezien het aantal treinen die hier langskomen, en hoe vaak de spoorbomen omlaag gaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
is het weer goed mis daar?
Hey, goed plan.quote:
Duh, je weet toch dat ik je liev vind?quote:
Ik jou ook wel hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Duh, je weet toch dat ik je liev vind?
Was het maar zo makkelijkquote:
Is het niet helaas. Maar het is me eerder voor 4 maanden geluktquote:
Mjah ik moet ook stoppen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is het niet helaas. Maar het is me eerder voor 4 maanden gelukt![]()
Ik ben die teringzooi gewoon zat.
Ik ga gewoon weer stoppen met alles. Geen zin meer in dat gerook, gezuip en drugsgebruik.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben niet verder dan 4 dagen gekomen...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wtf bloed?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Buiten dat hoest ik soms bloed op. Mijn huisarts weet ervan en het is gelukkig geen kanker. maar toch... lekker is anders...
jaquote:
Oke lekker dan. Maar is weer eens wat anders dan teer ophoesten.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
jaMaar volgens mijn huisarts is er gewoon een klein bloedvaatje beschadigd of iets dergelijks. Hij heeft naar mijn longen geluisterd en hij hoorde niks bijzonders. Als ik longkanker zou hebben, dan zou hij het wel kunnen horen aan mijn longen en mijn ademhaling.
hehehe als ik wat langer ben gestopt, dan komt dat vanzelf welquote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke lekker dan. Maar is weer eens wat anders dan teer ophoesten.
Eerlijk gezegd vraag ik me dat ook af jaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef tdrone het volgende:
snap niet waarom mensen zouden gaan roken
Een vriend van me had dat al toen hij nog rooktequote:Op donderdag 25 november 2010 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehe als ik wat langer ben gestopt, dan komt dat vanzelf welHoort erbij.
Als in liefdesdate?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat al toen hij nog rookteDaarom is hij ook gestopt.
Wieeehhh ik ga daten volgende week
Weet ik niet.quote:
Hey, daar hebben we een onverstaanbare meneer die gorlsch (quote:
Hij was toch niet onverstaanbaarquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we een onverstaanbare meneer die gorlsch () drinkt
Je was wel behoorlijk knuffeligquote:
Hoi Huppelquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch niet onverstaanbaar
Hoi Joreloorquote:
Hoi PDquote:
Huppel, zit je lieve kind al op Fok?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was wel behoorlijk knuffelig
En dat terwilj ik bezig ben met andere dingen.quote:
Nee ik wil hem graag lief houden dus hij mag niet op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Huppel, zit je lieve kind al op Fok?
En terechtquote:Op donderdag 25 november 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik wil hem graag lief houden dus hij mag niet op FOK!
Hij wordt al teveel door 1 FOK!ker verpest.quote:
Ja maar het werd vervelendquote:Op donderdag 25 november 2010 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar Huppel, ik ben gewoon knuffelig
Wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt al teveel door 1 FOK!ker verpest.
* Huppelmuts wijst naar ezechielkquote:
Ez natuurlijk.quote:
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch niet onverstaanbaar
Ik ontken allles!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts wijst naar ezechielk
Hoiquote:
Niet wijzenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts wijst naar ezechielk
HW liep scheef en JJH was onverstaanbaar. Hij was dat knuffelkontjequote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?
Gelukkig weet ik beter.quote:[..]
Ik ontken allles!
Zou ik ook doen, als ik jou was. Met je roze overhemd.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?
[..]
Ik ontken allles!
Roze?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, als ik jou was. Met je roze overhemd.
Roze ja. Hij is stiekem homo, maar durft niet uit de kast te komen.quote:
jij niet ?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
Raad eens wie er vanaf nu weer mee gaat posten in dit topic?
Wel schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roze ja. Hij is stiekem homo, maar durft niet uit de kast te komen. :U
SwJ?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
Raad eens wie er vanaf nu weer mee gaat posten in dit topic?
Ez is alleen onder de douche schattig. Of als hij zijn haar niet gedaan heeft. Maar zijn lengte verpest veel.quote:
hehehehquote:Op donderdag 25 november 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez is alleen onder de douche schattig. Of als hij zijn haar niet gedaan heeft. Maar zijn lengte verpest veel.
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HW liep scheef en JJH was onverstaanbaar. Hij was dat knuffelkontje
Ja, niets mis mee.quote:
Aanrijding met een persoon, dat klinkt zo fout. Alsof het de schuld van die trein is zeg maarquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
#NS Arnhem-Nijmegen/Tiel Melding donderdag 25 november 2010, 13:25 uur:Oorzaak: aanrijding met een persoon Tus... http://bit.ly/gAWS6x
Het gaat weer goed
Weer zo'n zelfmoordpoging.. Die mensen doen het niet eens origineelquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
#NS Arnhem-Nijmegen/Tiel Melding donderdag 25 november 2010, 13:25 uur:Oorzaak: aanrijding met een persoon Tus... http://bit.ly/gAWS6x
Het gaat weer goed
Beter dan treinen die voor mensen springen!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef tdrone het volgende:
bah mensen die voor de trein springen
Hoe kon je dat nou vergeten zegquote:
quote:[..]
Ja, niets mis mee.
Ik haalde mensen door elkaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kon je dat nou vergeten zeg
[..]
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik haalde mensen door elkaar.
Het beste kop je een treinquote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter dan treinen die voor mensen springen!
Waarom denk je dat ik niet op school ben? Het was op de overgang voor het station van Elst.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Het gaat weer goed
Paar weken geleden lagen er 2 voor de trein, dezelfde plek. Schijnt dat de ene het overleefd heeft.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aanrijding met een persoon, dat klinkt zo fout. Alsof het de schuld van die trein is zeg maar
Ja het gaat vaker mis he daar? Is het in de mode?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet op school ben? Het was op de overgang voor het station van Elst.Dus ik kom leuk aanfietsen, allemaal van die blauwe dingen ervoor, ik gelijk weer terug.
Falen in zelfmoordquote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Paar weken geleden lagen er 2 voor de trein, dezelfde plek. Schijnt dat de ene het overleefd heeft.
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja het gaat vaker mis he daar? Is het in de mode?
dat is gewoon de ultieme fail die je kunt hebbenquote:
Daarom woon ik er ookquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef Michhas het volgende:
Altijd bij Elst
Het is dan ook een helhol daar
Dat is echt erg lulligquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.
Opa van Flodderquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.
quote:
Ik doe ook geen reten iddquote:
Oké, ik dus ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik doe ook geen reten idd
Jep. Maar niks aan te doen.quote:
Retenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik doe ook geen reten idd
Het was een vrouw.quote:
Wou jij nou ook een foto van mijn haar?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
TofIk krijg net een telefoontje van de coach van het team dat ik train, ze zegt dat ik het heel goed doe en dat ze echt beter worden
Leuk om te horen als beginnende tranier
![]()
Naisquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
TofIk krijg net een telefoontje van de coach van het team dat ik train, ze zegt dat ik het heel goed doe en dat ze echt beter worden
![]()
Nice. Leuk dat hij dan ook even de moeite neemt om jou te bellenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Mag je haar nu pakken in haar kont?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Iemand uit mijn team, die ook een soortgelijk team traint, had een brief gekregen waarin stond dat ze het niet goed deden en dat het echt beter moestquote:
Ik las, mag je nou in haar kont plassenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag je haar nu pakken in haar kont?
Het is een zij!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice. Leuk dat hij dan ook even de moeite neemt om jou te bellen
Nee, maar haar dochter welquote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag je haar nu pakken in haar kont?
Penersquote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las, mag je nou in haar kont plassen
Goed bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Pervquote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is een zij!
[..]
Nee, maar haar dochter wel![]()
Ohnee, die ook niet
Hehehequote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iemand uit mijn team, die ook een soortgelijk team traint, had een brief gekregen waarin stond dat ze het niet goed deden en dat het echt beter moest
Whatever tickles your fancy.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las, mag je nou in haar kont plassen
Weet ik, mijn team is ook een stuk leuker, ze zijn zo schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HeheheDat van jou is een stuk leuker.
JA!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wou jij nou ook een foto van mijn haar?
Dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
En ik wil een foto van iedereenIk vraag mij wel af welke gezichten er achter die usernames zitten
Mijn foto staat wel ergens op Fokquote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
En ik wil een foto van iedereenIk vraag mij wel af welke gezichten er achter die usernames zitten
Van jou wil ik ook een nicpik!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten(Ik spreek voor mezelf)
Dan kan je lang wachtenquote:
Dan maak ik zelf wel een nicpick van jou:Pquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, mijn team is ook een stuk leuker, ze zijn zo schattig
Zal er zo 1 maken voor je.quote:
Ruilen?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
Jij weet al hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan maak ik zelf wel een nicpick van jou:P
Dit teampje 6, de andere teams die ik train zijn ouder.quote:
Tuurlijk!quote:[..]
Zal er zo 1 maken voor je.
[..]
Ruilen?
Fobo.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Die man in mijn fobo he... dat ben ik
Is dat een man?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Die man in mijn fobo he... dat ben ik
Zou je daar wel recht mee kunnen fietsen?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godver, te laat![]()
Lief!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit teampje 6, de andere teams die ik train zijn ouder.
[..]
Tuurlijk!
Ik denk wel dat je er door rechtop gaat zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zou je daar wel recht mee kunnen fietsen?
Maak dan!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu niet, eerst moet ik er een maken
oehww goed idee zo ff roken!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb trek in een peeeuuuuheeeeeuk, maar ik blijd ervan af
Etterbakquote:
Hoiquote:
Doe dat dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu niet, eerst moet ik er een maken
Je hebt geen zin in een peuk, dat denk je alleen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb trek in een peeeuuuuheeeeeuk, maar ik blijf ervan af
Ik heb wel foto's hoor.quote:
16.gifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil je niet weten :pquote:
FB/hyves/FL.quote:
Altijd big boy, altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Picknicks in de lente of zomer jaMaar niet nu
Klopt. in US staan er wel een paar.quote:
Je weet dat je dan officieel geen leven meer hebt?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben van plan om vandaag of morgen de top 500 in te rollen
Dan pas? Ik sta er al een tijd in.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben van plan om vandaag of morgen de top 500 in te rollen
Alsjeblieftquote:
Ja daar doe ik het voorquote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je weet dat je dan officieel geen leven meer hebt?
Komt zeker door deze SCquote:Op donderdag 25 november 2010 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan pas? Ik sta er al een tijd in.
Als ik op mijn snelheid doorga, sta ik er ook binnen een paar jaar in, als de top500 niet heel veel stijgt.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja daar doe ik het voor
[..]
Komt zeker door deze SC
8725 (gemiddeld 95 per dag)quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik op mijn snelheid doorga, sta ik er ook binnen een paar jaar in, als de top500 niet heel veel stijgt.
Jaman, gekkenwerk die gastquote:
Neuh, ONZ en UDOWU.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja daar doe ik het voor
[..]
Komt zeker door deze SC
Wie?quote:
Mods doen niet anders joh gek.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar is dit topic voor!
Maar jij bent mod, jij mag dat niet![]()
Echt niet, anders was ik allang mod gewordenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mods doen niet anders joh gek.
Nee Theaquote:
Users die overal worden uitgekotstquote:
Oh oke.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
U Doet Ontzettend Weinig Uilskuiken
Nee, dat zou ik wel wetenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
Users Die Overal Waardering Uitlokken.quote:
Is toch echt zo. Verzonnen door worm en remlofquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, dat zou ik wel weten
Dat maakten wij ervan jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken.
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch echt zo. Verzonnen door worm en remlof
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een banquote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijd
Nee, al lang niet meer.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijd
Goede oude tijd.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een ban
RTquote:
Ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik 1 keer voor een dagje ofzo
Komt nog welquote:
Stoute jijquote:
Nee, kunnen (F)A's alleen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
Jojoortje, kan jij als mod ook een kloonscan doen?
Nee, maar kan er wel achter de schermen om vragen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
Jojoortje, kan jij als mod ook een kloonscan doen?
Ja, ik verdien al tijden een banquote:
Ja echt wel. OPROTTEN MAN!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik verdien al tijden een ban
Wij waren bezig met andere dingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een ban
Neejoh!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik verdien al tijden een ban
HOU JE BEK OFZO WIL JE KLAPPEN?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja echt wel. OPROTTEN MAN!!!!
Oke.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, maar kan er wel achter de schermen om vragen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOU JE BEK OFZO WIL JE KLAPPEN?
VANAVOND, 2E BANKJE IN HET PARK. IK ZAL ER ZIJN!
Beetje asociaal, op dat bankje slaapt de wijkzwerver altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, alleen wij. Zelfs Marijke en ST kregen een ban.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij waren bezig met andere dingen.
Er waren toch meer die geen ban hadden gekregen?
Ik 1 x.quote:
Ik heb er gisteren een positieve note bijgekregen als t goed isquote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb zelfs een note gehad voor iets wat ik niet bewust gedaan heb
NEE BIJ DE GROTE BOOM IN HET BOS. MEER RUIMTE EN KAN IK JE METEEN BEGRAVEN SNOTJONG!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heeft die even pech. Iets met prioriteitenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beetje asociaal, op dat bankje slaapt de wijkzwerver altijd
Why?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik 1 x.
[..]
Ik heb er gisteren een positieve note bijgekregen als t goed is
DAT KAN JE OOK IN HET PARK. BEN JE BLOND OFZO?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE BIJ DE GROTE BOOM IN HET BOS. MEER RUIMTE EN KAN IK JE METEEN BEGRAVEN SNOTJONG!
Welk park? Ik wil ramptourist spelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan toch ook bij het 3e bankje vechten?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heeft die even pech. Iets met prioriteiten
Westerpark.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk park? Ik wil ramptourist spelen.
Blonde Godin jewaidsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DAT KAN JE OOK IN HET PARK. BEN JE BLOND OFZO?
Nee. Daar gaat hij maar liggen als hij last van ons heeft.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan toch ook bij het 3e bankje vechten?
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, alleen wij. Zelfs Marijke en ST kregen een ban.
Mijn verloofde is weer blauw.quote:
quote:
quote:
nee heb geen kutjequote:
3 bankje ligt niet fijn, en de duivenvrouw valt je er lastigquote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Daar gaat hij maar liggen als hij last van ons heeft.
Que?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nanda de volgende dag ook alweer aan t posten toen, was echt lame.
[..]
Mijn verloofde is weer blauw.
Kan het niet in het Rasterhoffpark? Kan ik gelijk buffels gaan aaien.quote:
Wie wie wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nanda de volgende dag ook alweer aan t posten toen, was echt lame.
[..]
Mijn verloofde is weer blauw.
ja eng is dat he?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga heus geen lapo maken, straks moet ik nog een nieuwe openen
Dat is ook zo eng hequote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Jij kan altijd lapo's maken! Gewoon de 301e postquote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
open nieuw deel knopje indrukken is teveel werk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |