Hoe bevalt het blauw zijn eigenlijk?quote:
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH losquote:Op donderdag 25 november 2010 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bazenkind
Ja je had in het goedemorgentopic daar een keer iets over gezegd geloof ikVolgens mij shockte ik toen ook al.
Ja sehr gutquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bevalt het blauw zijn eigenlijk?
Klootzakquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH los
Ik durf nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja sehr gutVBL is toch een forum apart, maar vind het wel heel leuk daar. Moeten wel meer vrouwen daar komen.
Of als je voor hem loopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH los
Daar is een knopje voorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef lipjes het volgende:
even een tvs.
vinden jullie vast neit erg
Toch mis ik de ouderwetse TVP welquote:
Ik heb een les die TVP heetquote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch mis ik de ouderwetse TVP welDie goede oude tijd
![]()
En elke keer als je naar die les gaat, denk je aan FOK!?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een les die TVP heet
Ja zo origineel mogelijk een tvp makenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch mis ik de ouderwetse TVP welDie goede oude tijd
![]()
quote:
quote:
Precies jaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo origineel mogelijk een tvp maken![]()
Dat was wel leuk
Neuh.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En elke keer als je naar die les gaat, denk je aan FOK!?
?quote:
Je haat me echt hequote:
TVP jongequote:
Kom eraan hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon doen als je een keer geil bent.
Over de knie met jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |