Ik wil ookquote:
quote:
Ik heb er ook nog geen van julliequote:
Die maak ik vnaaf wel voor je!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook nog geen van jullie
Je weet waaromquote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook nog geen van jullie
Ahhh jij maakt die ook wel toch!quote:
Dat ik open sta voor alles betekent nog niet dat ik antwoord geef op allesquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allereerst
[..]
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.
Laten we daar eens mee beginnen.
Zou wel willenquote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef lipjes het volgende:
ben ik weer.
heb eindelijk uitgevonden hoe ik fatsoenlijk radio kan luisteren op kantoor
Telefoon aan een pc die naast me staat -> internet via tel op de pc -> headset in de pcquote:
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.quote:
Nu willen we helemaal pics natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 11:03 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Dat ik open sta voor alles betekent nog niet dat ik antwoord geef op alles
Omschrijving van lerares, 27 jaar, zo'n wollen trui ding dat over je bips heen gaat met panty eronder, donker bruin haar, kastanje bruine ogen. Denk een cup B.
Ze praat vaak met mij en laat ook vaak iets in de buurt van mij vallen zodat haar kont tegen mn been aan schuurt of een ander lichaams deel.Tis niet erg vervelend.
En ik ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.
Ik ook! Maakt niet uit! PM Maarquote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.
Jaaa van jou wil ik al helemaal!quote:
Krijg je niet.quote:
Als jij daarom vraagt willen wij dat best doen!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Gaat niemand een nickpic voor mij maken?
wtf is een nickpicquote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Gaat niemand een nickpic voor mij maken?
net als ik gister voor CC heb gemaakt..quote:
Niemand krijgt een nickpic van mij.quote:
Veel te koud voor joh.quote:
Wel als je een kort rokje aan heb ja!quote:
ik zie geen plaatjes van imageshackquote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
net als ik gister voor CC heb gemaakt..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik zie geen plaatjes van imageshack
Op het moment heb ik maar 1 ding aan dus is het sowieso koud.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
[..]
Wel als je een kort rokje aan heb ja!![]()
sexyquote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment heb ik maar 1 ding aan dus is het sowieso koud.
Tijd om te gaan douchen.
oeehwwwquote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op het moment heb ik maar 1 ding aan dus is het sowieso koud.
Tijd om te gaan douchen.
Nee.quote:
Zo bijzonder is het niet.quote:
Wel! Maar maar onder de douche nickpic!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Zo bijzonder is het niet.
wel onhandig met dat blaadje in je handquote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Wel! Maar maar onder de douche nickpic!
Nee, dan gaat mijn camera dood.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Wel! Maar maar onder de douche nickpic!
zelfontspanner!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dan gaat mijn camera dood.
Reach is ook vetquote:Op donderdag 25 november 2010 11:53 schreef tdrone het volgende:
doe mij maar halo reach ik was me echt op aant eten bij black ops omdat ik gewend ben snel een hoekje om te rennen als ik geraakt word...
tdrone, voor jou een filmpje van Halo: Reachquote:Op donderdag 25 november 2010 11:53 schreef tdrone het volgende:
doe mij maar halo reach ik was me echt op aant eten bij black ops omdat ik gewend ben snel een hoekje om te rennen als ik geraakt word...
Dan alsnog. Hoog vochtigheidsgehalte in de douche hier.quote:
Je wou weer mee?quote:
Eigenlijk welquote:Op donderdag 25 november 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb gisteren nieuwe bodyscrub gekocht, je wilt niet weten hoe zacht mijn benen nu zijn![]()
![]()
Kom maar voelenquote:
Geweldig hequote:
quote:
quote:
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:23 schreef tdrone het volgende:
ik kan die op mijn stage niet op gaan zetten sorry
eetse! Ik ga zo ook ff bunkeren!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
moet je dat nog vragen![]()
maar nu ga ik pauzeren tot zo!
Natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 12:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
moet je dat nog vragen![]()
maar nu ga ik pauzeren tot zo!
Dat meen je toch zeker niet?quote:
Tuurlijk wel. Weet je hoeveel vrije tijd je dan opeens hebt?quote:
Ik ook.quote:
Neequote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 25 november 2010 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik mis alleen dat relaxte weet je wel.. Als je geen zin had, dan ging je gewoon niet
Ik zat vaker in het poolcentrum dan in de klasquote:Op donderdag 25 november 2010 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee
Maar ik mis alleen dat relaxte weet je wel.. Als je geen zin had, dan ging je gewoon niet
Je bent wel goed terecht gekomen?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat vaker in het poolcentrum dan in de klas
Die was dan ook het moeilijkst van allemaalquote:Op donderdag 25 november 2010 12:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb alleen de peuterspeelzaal afgemaakt
Preciesquote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was dan ook het moeilijkst van allemaal
Aan mn cijferlijsten ligt het niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent wel goed terecht gekomen?
Jij bent heulegaar geen moeder?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aan mn cijferlijsten ligt het niet.
Iets met jonge moeder en daardoor hoop vergooid
Jij weet niet dat Huppel een MILF is?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent heulegaar geen moeder?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent heulegaar geen moeder?
Zulks ein shock.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij weet niet dat Huppel een MILF is?
Wacht, volgens mij wist ik het toch welquote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Daar denkt mijn 12-jarige (16 dankzij ez) zoon toch echt anders over hoor
Maar ik haalde altijd goede cijfers, zat wel beneden mn niveau want feestjes enz vond ik veel leuker. Diploma gehaald met als laagste cijfer een 6 terwijl ik vaker in het centrum zat dan in de les.quote:
Dat riep ik ook altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Voorlopig begin ik niet met kleine kotertjes
Vast welquote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wacht, volgens mij wist ik het toch wel
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Daar denkt mijn 12-jarige (16 dankzij ez) zoon toch echt anders over hoor
Je hebt nog maar een maand om hem 21 te krijgen hequote:
Bazenkindquote:Op donderdag 25 november 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat riep ik ook altijd![]()
Mijn koter dacht daar anders over.
Gelukkig heb ik wel een bazenkind
[..]
Vast wel
Mjahquote:Op donderdag 25 november 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt nog maar een maand om hem 21 te krijgen he
Huppelkind is echt stoerquote:Op donderdag 25 november 2010 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bazenkind
Ja je had in het goedemorgentopic daar een keer iets over gezegd geloof ikVolgens mij shockte ik toen ook al.
Toch niet, er lag weer iemand op het spoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NatuurlijkIk zal zo maar eens richting school gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |