Lol. Collega's mee laten kijken?quote:
Nope.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Collega's mee laten kijken?
Valt me tegen van je hoorquote:
Lol. Nee, niet echt vrolijk wakker worden met dat filmpjequote:
Ik las de reacties en besloot toen dat ik beter niet kon kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef tdrone het volgende:
maar er word toch een konijn geplet met een naaldhak ofzo
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lol. Nee, niet echt vrolijk wakker worden met dat filmpje
doe je goed!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef Michhas het volgende:
Hoef lekker maar een half dagje, van 1 tot 5
Nee, onder een glazen plaat, waar die muts vrolijk op gaat zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef tdrone het volgende:
maar er word toch een konijn geplet met een naaldhak ofzo
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, onder een glazen plaat, waar die muts vrolijk op gaat zitten
gadverdammequote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?
En zie je dat konijn dan echt openbarsten enz ?
Niet in het filmpje wat ik gezien heb. Maar zijn veel verschillende filmpjes..quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?
En zie je dat konijn dan echt openbarsten enz ?
Ik ga lekker toch niet kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet in het filmpje wat ik gezien heb. Maar zijn veel verschillende filmpjes..
Tuurlijk, het is open forum toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:43 schreef Morton_Koopa het volgende:
Hallon!
Mag ik ook mee posten als ik op school ben? Heb niks te doen, behalve dan misschien flirten met m'n lerares.
Pics van de lerares.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:43 schreef Morton_Koopa het volgende:
Hallon!
Mag ik ook mee posten als ik op school ben? Heb niks te doen, behalve dan misschien flirten met m'n lerares.
Wat wil je wetenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is open forum toch?
Hoewel we natuurlijk wel alles van je willen weten nu.
Sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van de lerares.
Ez hoe kan je dat nou vergeten
Allereerstquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Wat wil je wetenIk sta open voor allessssssss.
Behalve dan voor pikkies
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.quote:
Omschrijf haar dan maarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Wat wil je wetenIk sta open voor allessssssss.
Behalve dan voor pikkies
[..]
Sorryanoniemiteit is mij heilig
![]()
Goed bezig jijquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allereerst
[..]
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.
Laten we daar eens mee beginnen.
Je hoeft er zelf niet op te staanquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Sorryanoniemiteit is mij heilig
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |