Succes!quote:Op donderdag 25 november 2010 07:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga CC een hele lieve sms sturen
haha oke, dat scheelt!quote:Op donderdag 25 november 2010 07:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je mist niks, haha. Het is wel druk en gezellig, maar een beetje te.
Groetjens!quote:Op donderdag 25 november 2010 07:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga CC een hele lieve sms sturen
Te laat :pquote:
Verander jij m eens danquote:Op donderdag 25 november 2010 07:55 schreef honkeytonk het volgende:
Oooh! De TT is fout! De nacht is al afgelopen
Wel als je yvonne gaat pijpen.quote:
Dan ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 07:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wel als je yvonne gaat pijpen.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu ik hem goed lees is hij nog fouter.
Waar we de nacht begint!
BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Kan me niks schelen, maar jou pesten is zo leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dan faal je gigantisch, want het boeit me vrij weinig.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, maar jou pesten is zo leuk!
Maar je zit te zeiken over dat wij erover zeiken.... N00000bquote:Op donderdag 25 november 2010 08:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan faal je gigantisch, want het boeit me vrij weinig.
Wie? Je moeder?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Maar je zit te zeiken over dat wij erover zeiken.... N00000b
Ahhjoh, je weet toch wel dat ik van je hou!quote:
Ohww, hihihi, sorry doordat fok zo vaag doet zie ik niet alles even gauw...quote:
~quote:Op donderdag 25 november 2010 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww, hihihi, sorry doordat fok zo vaag doet zie ik niet alles even gauw...
vergeef me!![]()
Je krijg toch een Nicpic van mequote:
Maar dat kost geld! Misschien dat ik dat ook maar ga doen! Maar kan je dan ook je notes zien, of moet je daar altijd apart voor blijven betalen? en wat zijn de voordelen van zo'n pimp abo?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef Ploertendoder het volgende:
Binnenkort mijn Pimp Abo verlengen
Met een Pimp abo kan je gewoon zonder extra te betalen je notes inzienquote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
M<aar dat kost geld! Misschien dat ik dat ook maar ga doen! Maar kan je dan ook je notes zien, of moet je daar altijd apart voor blijven betalen? en wat zijn de voordelen van zo'n pimp abo?
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!quote:
Ik kom met mn kop niet op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!
En PD van jou wil ik ook!Eigenlijk van iedereen wel leuk om te hebben!
Ik zal't proberen!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!
En PD van jou wil ik ook!Eigenlijk van iedereen wel leuk om te hebben!
Dan vervaag je hem of doe je briefje voor je hoofdquote:Op donderdag 25 november 2010 08:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom met mn kop niet op FOK!
hahahahahahahaquote:
Heel goed!quote:
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:37 schreef tdrone het volgende:
stervenskoud bij de bushalte vandaagheeft alle schijn naar een kutdag
wat is dubbele punt F ?quote:
Oh nu doettie het wel, dat is L4m3!quote:
Laterquote:
Die drukte gister was niet bij te houden!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 09:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Die drukte gister was niet bij te houden!
Geeft wel een lekker welkom gevoel voor mensen hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 09:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Die drukte gister was niet bij te houden!
Heb jij het filmpje gekeken? Ik durfde nietquote:Op donderdag 25 november 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
Internet jaagt op konijnenmoordenaar
De tering
Jep. Op mijn werk.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij het filmpje gekeken? Ik durfde niet
Lol. Collega's mee laten kijken?quote:
Nope.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol. Collega's mee laten kijken?
Valt me tegen van je hoorquote:
Lol. Nee, niet echt vrolijk wakker worden met dat filmpjequote:
Ik las de reacties en besloot toen dat ik beter niet kon kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef tdrone het volgende:
maar er word toch een konijn geplet met een naaldhak ofzo
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lol. Nee, niet echt vrolijk wakker worden met dat filmpje
doe je goed!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef Michhas het volgende:
Hoef lekker maar een half dagje, van 1 tot 5
Nee, onder een glazen plaat, waar die muts vrolijk op gaat zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:54 schreef tdrone het volgende:
maar er word toch een konijn geplet met een naaldhak ofzo
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, onder een glazen plaat, waar die muts vrolijk op gaat zitten
gadverdammequote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?
En zie je dat konijn dan echt openbarsten enz ?
Niet in het filmpje wat ik gezien heb. Maar zijn veel verschillende filmpjes..quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze loopt er toch ook overheen met haar naaldhakken?
En zie je dat konijn dan echt openbarsten enz ?
Ik ga lekker toch niet kijkenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet in het filmpje wat ik gezien heb. Maar zijn veel verschillende filmpjes..
Tuurlijk, het is open forum toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:43 schreef Morton_Koopa het volgende:
Hallon!
Mag ik ook mee posten als ik op school ben? Heb niks te doen, behalve dan misschien flirten met m'n lerares.
Pics van de lerares.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:43 schreef Morton_Koopa het volgende:
Hallon!
Mag ik ook mee posten als ik op school ben? Heb niks te doen, behalve dan misschien flirten met m'n lerares.
Wat wil je wetenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is open forum toch?
Hoewel we natuurlijk wel alles van je willen weten nu.
Sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van de lerares.
Ez hoe kan je dat nou vergeten
Allereerstquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Wat wil je wetenIk sta open voor allessssssss.
Behalve dan voor pikkies
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.quote:
Omschrijf haar dan maarquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Wat wil je wetenIk sta open voor allessssssss.
Behalve dan voor pikkies
[..]
Sorryanoniemiteit is mij heilig
![]()
Goed bezig jijquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allereerst
[..]
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.
Laten we daar eens mee beginnen.
Je hoeft er zelf niet op te staanquote:Op donderdag 25 november 2010 10:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Sorryanoniemiteit is mij heilig
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |