Ohww, hihihi, sorry doordat fok zo vaag doet zie ik niet alles even gauw...quote:
~quote:Op donderdag 25 november 2010 08:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww, hihihi, sorry doordat fok zo vaag doet zie ik niet alles even gauw...
vergeef me!![]()
Je krijg toch een Nicpic van mequote:
Maar dat kost geld! Misschien dat ik dat ook maar ga doen! Maar kan je dan ook je notes zien, of moet je daar altijd apart voor blijven betalen? en wat zijn de voordelen van zo'n pimp abo?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef Ploertendoder het volgende:
Binnenkort mijn Pimp Abo verlengen
Met een Pimp abo kan je gewoon zonder extra te betalen je notes inzienquote:Op donderdag 25 november 2010 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
M<aar dat kost geld! Misschien dat ik dat ook maar ga doen! Maar kan je dan ook je notes zien, of moet je daar altijd apart voor blijven betalen? en wat zijn de voordelen van zo'n pimp abo?
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!quote:
Ik kom met mn kop niet op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!
En PD van jou wil ik ook!Eigenlijk van iedereen wel leuk om te hebben!
Ik zal't proberen!quote:Op donderdag 25 november 2010 08:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik er dan ook een van jou!
En PD van jou wil ik ook!Eigenlijk van iedereen wel leuk om te hebben!
Dan vervaag je hem of doe je briefje voor je hoofdquote:Op donderdag 25 november 2010 08:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik kom met mn kop niet op FOK!
hahahahahahahaquote:
Heel goed!quote:
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:37 schreef tdrone het volgende:
stervenskoud bij de bushalte vandaagheeft alle schijn naar een kutdag
wat is dubbele punt F ?quote:
Oh nu doettie het wel, dat is L4m3!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |