Ik wil ookquote:
quote:
Ik heb er ook nog geen van julliequote:
Die maak ik vnaaf wel voor je!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook nog geen van jullie
Je weet waaromquote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er ook nog geen van jullie
Ahhh jij maakt die ook wel toch!quote:
Dat ik open sta voor alles betekent nog niet dat ik antwoord geef op allesquote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Allereerst
[..]
Daarnaast leeftijd, woonplaats, opleiding en of je zusjes hebt.
Laten we daar eens mee beginnen.
Zou wel willenquote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef lipjes het volgende:
ben ik weer.
heb eindelijk uitgevonden hoe ik fatsoenlijk radio kan luisteren op kantoor
Telefoon aan een pc die naast me staat -> internet via tel op de pc -> headset in de pcquote:
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.quote:
Nu willen we helemaal pics natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 11:03 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Dat ik open sta voor alles betekent nog niet dat ik antwoord geef op alles
Omschrijving van lerares, 27 jaar, zo'n wollen trui ding dat over je bips heen gaat met panty eronder, donker bruin haar, kastanje bruine ogen. Denk een cup B.
Ze praat vaak met mij en laat ook vaak iets in de buurt van mij vallen zodat haar kont tegen mn been aan schuurt of een ander lichaams deel.Tis niet erg vervelend.
En ik ook!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.
Ik ook! Maakt niet uit! PM Maarquote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor een van mij moet je nog wel even wachten, ik ben vanavond pas laat thuis.
Jaaa van jou wil ik al helemaal!quote:
Krijg je niet.quote:
Als jij daarom vraagt willen wij dat best doen!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Gaat niemand een nickpic voor mij maken?
wtf is een nickpicquote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Gaat niemand een nickpic voor mij maken?
net als ik gister voor CC heb gemaakt..quote:
Niemand krijgt een nickpic van mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |