Hoe bevalt het blauw zijn eigenlijk?quote:
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH losquote:Op donderdag 25 november 2010 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bazenkind
Ja je had in het goedemorgentopic daar een keer iets over gezegd geloof ikVolgens mij shockte ik toen ook al.
Ja sehr gutquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bevalt het blauw zijn eigenlijk?
Klootzakquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH los
Ik durf nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja sehr gutVBL is toch een forum apart, maar vind het wel heel leuk daar. Moeten wel meer vrouwen daar komen.
Of als je voor hem loopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH los
Daar is een knopje voorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef lipjes het volgende:
even een tvs.
vinden jullie vast neit erg
Toch mis ik de ouderwetse TVP welquote:
Ik heb een les die TVP heetquote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch mis ik de ouderwetse TVP welDie goede oude tijd
![]()
En elke keer als je naar die les gaat, denk je aan FOK!?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een les die TVP heet
Ja zo origineel mogelijk een tvp makenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch mis ik de ouderwetse TVP welDie goede oude tijd
![]()
quote:
quote:
Precies jaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo origineel mogelijk een tvp maken![]()
Dat was wel leuk
Neuh.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En elke keer als je naar die les gaat, denk je aan FOK!?
?quote:
Je haat me echt hequote:
TVP jongequote:
Kom eraan hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon doen als je een keer geil bent.
Over de knie met jou.quote:
Ik bel slecht in originele TeauVeauPeau'squote:
Gezelligquote:
Dat was een redelijk originele TVPquote:
Met heel mijn hartquote:
quote:
Zie ik hier iets opbloeien?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was een redelijk originele TVP
[..]
Met heel mijn hart
quote:
Wat weet jij dat ik niet weetquote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog billenkoek tegoed van Huppel
Gisteren:quote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat weet jij dat ik niet weet
Oh ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren:
Goedemorgen gespuit en schatjes![]()
©
Gelukkig niet van mijquote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog billenkoek tegoed van Huppel
Gespuitquote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren:
Goedemorgen gespuit en schatjes![]()
©
Ja lullige typoquote:
Woordkeuze, PD, woordkeuze.quote:
Godverquote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Woordkeuze, PD, woordkeuze.
Ik ga straks de burgertrut uithangen en mijn haarverfspul opruimen, schoonmaken en de was doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik doe vandaag een stoppoging
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie ik hier iets opbloeien?
Waar het hart vol van is..quote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
GodverZelfs dat deed ik niet expres
Ook dat hoort erbijquote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga straks de burgertrut uithangen en mijn haarverfspul opruimen, schoonmaken en de was doen.
Mwah dat valt wel meequote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is..![]()
Geen haat zonder liefde, jwz.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?
En sowieso, je weet zelf ook beter dan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |