Hoe bevalt het blauw zijn eigenlijk?quote:
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH losquote:Op donderdag 25 november 2010 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bazenkind
Ja je had in het goedemorgentopic daar een keer iets over gezegd geloof ikVolgens mij shockte ik toen ook al.
Ja sehr gutquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bevalt het blauw zijn eigenlijk?
Klootzakquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH los
Ik durf nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja sehr gutVBL is toch een forum apart, maar vind het wel heel leuk daar. Moeten wel meer vrouwen daar komen.
Of als je voor hem loopt.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen met dat kind in de buurt. Straks zie je hem, wil hij een knuffel van je, en is je BH los
Daar is een knopje voorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef lipjes het volgende:
even een tvs.
vinden jullie vast neit erg
Toch mis ik de ouderwetse TVP welquote:
Ik heb een les die TVP heetquote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch mis ik de ouderwetse TVP welDie goede oude tijd
![]()
En elke keer als je naar die les gaat, denk je aan FOK!?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een les die TVP heet
Ja zo origineel mogelijk een tvp makenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toch mis ik de ouderwetse TVP welDie goede oude tijd
![]()
quote:
quote:
Precies jaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo origineel mogelijk een tvp maken![]()
Dat was wel leuk
Neuh.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En elke keer als je naar die les gaat, denk je aan FOK!?
?quote:
Je haat me echt hequote:
TVP jongequote:
Kom eraan hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon doen als je een keer geil bent.
Over de knie met jou.quote:
Ik bel slecht in originele TeauVeauPeau'squote:
Gezelligquote:
Dat was een redelijk originele TVPquote:
Met heel mijn hartquote:
quote:
Zie ik hier iets opbloeien?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was een redelijk originele TVP
[..]
Met heel mijn hart
quote:
Wat weet jij dat ik niet weetquote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog billenkoek tegoed van Huppel
Gisteren:quote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat weet jij dat ik niet weet
Oh ja.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren:
Goedemorgen gespuit en schatjes![]()
©
Gelukkig niet van mijquote:Op donderdag 25 november 2010 13:07 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog billenkoek tegoed van Huppel
Gespuitquote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren:
Goedemorgen gespuit en schatjes![]()
©
Ja lullige typoquote:
Woordkeuze, PD, woordkeuze.quote:
Godverquote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Woordkeuze, PD, woordkeuze.
Ik ga straks de burgertrut uithangen en mijn haarverfspul opruimen, schoonmaken en de was doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik doe vandaag een stoppoging
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie ik hier iets opbloeien?
Waar het hart vol van is..quote:Op donderdag 25 november 2010 13:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
GodverZelfs dat deed ik niet expres
Ook dat hoort erbijquote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga straks de burgertrut uithangen en mijn haarverfspul opruimen, schoonmaken en de was doen.
Mwah dat valt wel meequote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is..![]()
Geen haat zonder liefde, jwz.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?
En sowieso, je weet zelf ook beter dan dat
Ja klopt. Maar het is echt een teringzooi hier. Gisteren voor ik mn haar ging verven zag het er beter uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook dat hoort erbijIk heb mijn rookzooi opgeruimd
[..]
Mwah dat valt wel mee
Ach het houdt je bezig toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het is echt een teringzooi hier. Gisteren voor ik mn haar ging verven zag het er beter uit.
Inderdaad. Voor ik straks ook voor de trein lig hier.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach het houdt je bezig toch?
is het weer goed mis daar?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor ik straks ook voor de trein lig hier.Echt serieus, de 3e in een maand tijd.
Je liegt!!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?
Mja en gezien het aantal treinen die hier langskomen, en hoe vaak de spoorbomen omlaag gaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
is het weer goed mis daar?
Hey, goed plan.quote:
Duh, je weet toch dat ik je liev vind?quote:
Ik jou ook wel hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Duh, je weet toch dat ik je liev vind?
Was het maar zo makkelijkquote:
Is het niet helaas. Maar het is me eerder voor 4 maanden geluktquote:
Mjah ik moet ook stoppen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is het niet helaas. Maar het is me eerder voor 4 maanden gelukt![]()
Ik ben die teringzooi gewoon zat.
Ik ga gewoon weer stoppen met alles. Geen zin meer in dat gerook, gezuip en drugsgebruik.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben niet verder dan 4 dagen gekomen...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wtf bloed?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Buiten dat hoest ik soms bloed op. Mijn huisarts weet ervan en het is gelukkig geen kanker. maar toch... lekker is anders...
jaquote:
Oke lekker dan. Maar is weer eens wat anders dan teer ophoesten.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
jaMaar volgens mijn huisarts is er gewoon een klein bloedvaatje beschadigd of iets dergelijks. Hij heeft naar mijn longen geluisterd en hij hoorde niks bijzonders. Als ik longkanker zou hebben, dan zou hij het wel kunnen horen aan mijn longen en mijn ademhaling.
hehehe als ik wat langer ben gestopt, dan komt dat vanzelf welquote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke lekker dan. Maar is weer eens wat anders dan teer ophoesten.
Eerlijk gezegd vraag ik me dat ook af jaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef tdrone het volgende:
snap niet waarom mensen zouden gaan roken
Een vriend van me had dat al toen hij nog rooktequote:Op donderdag 25 november 2010 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehe als ik wat langer ben gestopt, dan komt dat vanzelf welHoort erbij.
Als in liefdesdate?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat al toen hij nog rookteDaarom is hij ook gestopt.
Wieeehhh ik ga daten volgende week
Weet ik niet.quote:
Hey, daar hebben we een onverstaanbare meneer die gorlsch (quote:
Hij was toch niet onverstaanbaarquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we een onverstaanbare meneer die gorlsch () drinkt
Je was wel behoorlijk knuffeligquote:
Hoi Huppelquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch niet onverstaanbaar
Hoi Joreloorquote:
Hoi PDquote:
Huppel, zit je lieve kind al op Fok?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was wel behoorlijk knuffelig
En dat terwilj ik bezig ben met andere dingen.quote:
Nee ik wil hem graag lief houden dus hij mag niet op FOK!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Huppel, zit je lieve kind al op Fok?
En terechtquote:Op donderdag 25 november 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik wil hem graag lief houden dus hij mag niet op FOK!
Hij wordt al teveel door 1 FOK!ker verpest.quote:
Ja maar het werd vervelendquote:Op donderdag 25 november 2010 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar Huppel, ik ben gewoon knuffelig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |