Ja klopt. Maar het is echt een teringzooi hier. Gisteren voor ik mn haar ging verven zag het er beter uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook dat hoort erbijIk heb mijn rookzooi opgeruimd
[..]
Mwah dat valt wel mee
Ach het houdt je bezig toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het is echt een teringzooi hier. Gisteren voor ik mn haar ging verven zag het er beter uit.
Inderdaad. Voor ik straks ook voor de trein lig hier.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach het houdt je bezig toch?
is het weer goed mis daar?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor ik straks ook voor de trein lig hier.Echt serieus, de 3e in een maand tijd.
Je liegt!!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets zien opbloeien omdat ik zeg haar met heel mijn hart te haten?
Mja en gezien het aantal treinen die hier langskomen, en hoe vaak de spoorbomen omlaag gaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
is het weer goed mis daar?
Hey, goed plan.quote:
Duh, je weet toch dat ik je liev vind?quote:
Ik jou ook wel hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Duh, je weet toch dat ik je liev vind?
Was het maar zo makkelijkquote:
Is het niet helaas. Maar het is me eerder voor 4 maanden geluktquote:
Mjah ik moet ook stoppen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is het niet helaas. Maar het is me eerder voor 4 maanden gelukt![]()
Ik ben die teringzooi gewoon zat.
Ik ga gewoon weer stoppen met alles. Geen zin meer in dat gerook, gezuip en drugsgebruik.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben niet verder dan 4 dagen gekomen...quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wtf bloed?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Ploertendoder het volgende:
Buiten dat hoest ik soms bloed op. Mijn huisarts weet ervan en het is gelukkig geen kanker. maar toch... lekker is anders...
jaquote:
Oke lekker dan. Maar is weer eens wat anders dan teer ophoesten.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
jaMaar volgens mijn huisarts is er gewoon een klein bloedvaatje beschadigd of iets dergelijks. Hij heeft naar mijn longen geluisterd en hij hoorde niks bijzonders. Als ik longkanker zou hebben, dan zou hij het wel kunnen horen aan mijn longen en mijn ademhaling.
hehehe als ik wat langer ben gestopt, dan komt dat vanzelf welquote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke lekker dan. Maar is weer eens wat anders dan teer ophoesten.
Eerlijk gezegd vraag ik me dat ook af jaquote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef tdrone het volgende:
snap niet waarom mensen zouden gaan roken
Een vriend van me had dat al toen hij nog rooktequote:Op donderdag 25 november 2010 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
hehehe als ik wat langer ben gestopt, dan komt dat vanzelf welHoort erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |