Aanrijding met een persoon, dat klinkt zo fout. Alsof het de schuld van die trein is zeg maarquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
#NS Arnhem-Nijmegen/Tiel Melding donderdag 25 november 2010, 13:25 uur:Oorzaak: aanrijding met een persoon Tus... http://bit.ly/gAWS6x
Het gaat weer goed
Weer zo'n zelfmoordpoging.. Die mensen doen het niet eens origineelquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
#NS Arnhem-Nijmegen/Tiel Melding donderdag 25 november 2010, 13:25 uur:Oorzaak: aanrijding met een persoon Tus... http://bit.ly/gAWS6x
Het gaat weer goed
Beter dan treinen die voor mensen springen!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef tdrone het volgende:
bah mensen die voor de trein springen
Hoe kon je dat nou vergeten zegquote:
quote:[..]
Ja, niets mis mee.
Ik haalde mensen door elkaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kon je dat nou vergeten zeg
[..]
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik haalde mensen door elkaar.
Het beste kop je een treinquote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter dan treinen die voor mensen springen!
Waarom denk je dat ik niet op school ben? Het was op de overgang voor het station van Elst.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Het gaat weer goed
Paar weken geleden lagen er 2 voor de trein, dezelfde plek. Schijnt dat de ene het overleefd heeft.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aanrijding met een persoon, dat klinkt zo fout. Alsof het de schuld van die trein is zeg maar
Ja het gaat vaker mis he daar? Is het in de mode?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet op school ben? Het was op de overgang voor het station van Elst.Dus ik kom leuk aanfietsen, allemaal van die blauwe dingen ervoor, ik gelijk weer terug.
Falen in zelfmoordquote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Paar weken geleden lagen er 2 voor de trein, dezelfde plek. Schijnt dat de ene het overleefd heeft.
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja het gaat vaker mis he daar? Is het in de mode?
dat is gewoon de ultieme fail die je kunt hebbenquote:
Daarom woon ik er ookquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef Michhas het volgende:
Altijd bij Elst
Het is dan ook een helhol daar
Dat is echt erg lulligquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.
Opa van Flodderquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |