Wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt al teveel door 1 FOK!ker verpest.
* Huppelmuts wijst naar ezechielkquote:
Ez natuurlijk.quote:
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch niet onverstaanbaar
Ik ontken allles!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts wijst naar ezechielk
Hoiquote:
Niet wijzenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts wijst naar ezechielk
HW liep scheef en JJH was onverstaanbaar. Hij was dat knuffelkontjequote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?
Gelukkig weet ik beter.quote:[..]
Ik ontken allles!
Zou ik ook doen, als ik jou was. Met je roze overhemd.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?
[..]
Ik ontken allles!
Roze?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, als ik jou was. Met je roze overhemd.
Roze ja. Hij is stiekem homo, maar durft niet uit de kast te komen.quote:
jij niet ?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
Raad eens wie er vanaf nu weer mee gaat posten in dit topic?
Wel schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roze ja. Hij is stiekem homo, maar durft niet uit de kast te komen. :U
SwJ?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
Raad eens wie er vanaf nu weer mee gaat posten in dit topic?
Ez is alleen onder de douche schattig. Of als hij zijn haar niet gedaan heeft. Maar zijn lengte verpest veel.quote:
hehehehquote:Op donderdag 25 november 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez is alleen onder de douche schattig. Of als hij zijn haar niet gedaan heeft. Maar zijn lengte verpest veel.
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HW liep scheef en JJH was onverstaanbaar. Hij was dat knuffelkontje
Ja, niets mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |