Wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt al teveel door 1 FOK!ker verpest.
* Huppelmuts wijst naar ezechielkquote:
Ez natuurlijk.quote:
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was toch niet onverstaanbaar
Ik ontken allles!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts wijst naar ezechielk
Hoiquote:
Niet wijzenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts wijst naar ezechielk
HW liep scheef en JJH was onverstaanbaar. Hij was dat knuffelkontjequote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?
Gelukkig weet ik beter.quote:[..]
Ik ontken allles!
Zou ik ook doen, als ik jou was. Met je roze overhemd.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij was onverstaanbaar, en Hw liep scheef toch?
[..]
Ik ontken allles!
Roze?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, als ik jou was. Met je roze overhemd.
Roze ja. Hij is stiekem homo, maar durft niet uit de kast te komen.quote:
jij niet ?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
Raad eens wie er vanaf nu weer mee gaat posten in dit topic?
Wel schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roze ja. Hij is stiekem homo, maar durft niet uit de kast te komen. :U
SwJ?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef honkeytonk het volgende:
Raad eens wie er vanaf nu weer mee gaat posten in dit topic?
Ez is alleen onder de douche schattig. Of als hij zijn haar niet gedaan heeft. Maar zijn lengte verpest veel.quote:
hehehehquote:Op donderdag 25 november 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez is alleen onder de douche schattig. Of als hij zijn haar niet gedaan heeft. Maar zijn lengte verpest veel.
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HW liep scheef en JJH was onverstaanbaar. Hij was dat knuffelkontje
Ja, niets mis mee.quote:
Aanrijding met een persoon, dat klinkt zo fout. Alsof het de schuld van die trein is zeg maarquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
#NS Arnhem-Nijmegen/Tiel Melding donderdag 25 november 2010, 13:25 uur:Oorzaak: aanrijding met een persoon Tus... http://bit.ly/gAWS6x
Het gaat weer goed
Weer zo'n zelfmoordpoging.. Die mensen doen het niet eens origineelquote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
#NS Arnhem-Nijmegen/Tiel Melding donderdag 25 november 2010, 13:25 uur:Oorzaak: aanrijding met een persoon Tus... http://bit.ly/gAWS6x
Het gaat weer goed
Beter dan treinen die voor mensen springen!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef tdrone het volgende:
bah mensen die voor de trein springen
Hoe kon je dat nou vergeten zegquote:
quote:[..]
Ja, niets mis mee.
Ik haalde mensen door elkaar.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kon je dat nou vergeten zeg
[..]
Ja behoorlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik haalde mensen door elkaar.
Het beste kop je een treinquote:Op donderdag 25 november 2010 13:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter dan treinen die voor mensen springen!
Waarom denk je dat ik niet op school ben? Het was op de overgang voor het station van Elst.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ploertendoder het volgende:
Het gaat weer goed
Paar weken geleden lagen er 2 voor de trein, dezelfde plek. Schijnt dat de ene het overleefd heeft.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aanrijding met een persoon, dat klinkt zo fout. Alsof het de schuld van die trein is zeg maar
Ja het gaat vaker mis he daar? Is het in de mode?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet op school ben? Het was op de overgang voor het station van Elst.Dus ik kom leuk aanfietsen, allemaal van die blauwe dingen ervoor, ik gelijk weer terug.
Falen in zelfmoordquote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Paar weken geleden lagen er 2 voor de trein, dezelfde plek. Schijnt dat de ene het overleefd heeft.
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja het gaat vaker mis he daar? Is het in de mode?
dat is gewoon de ultieme fail die je kunt hebbenquote:
Daarom woon ik er ookquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef Michhas het volgende:
Altijd bij Elst
Het is dan ook een helhol daar
Dat is echt erg lulligquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.
Opa van Flodderquote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blijkbaar. Beter dan vorig jaar in Harlingen, bejaarde in een scootmobiel, dat dat ding t opeens begaf op een spoorovergang.
quote:
Ik doe ook geen reten iddquote:
Oké, ik dus ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik doe ook geen reten idd
Jep. Maar niks aan te doen.quote:
Retenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik doe ook geen reten idd
Het was een vrouw.quote:
Wou jij nou ook een foto van mijn haar?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
TofIk krijg net een telefoontje van de coach van het team dat ik train, ze zegt dat ik het heel goed doe en dat ze echt beter worden
Leuk om te horen als beginnende tranier
![]()
Naisquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
TofIk krijg net een telefoontje van de coach van het team dat ik train, ze zegt dat ik het heel goed doe en dat ze echt beter worden
![]()
Nice. Leuk dat hij dan ook even de moeite neemt om jou te bellenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Mag je haar nu pakken in haar kont?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Iemand uit mijn team, die ook een soortgelijk team traint, had een brief gekregen waarin stond dat ze het niet goed deden en dat het echt beter moestquote:
Ik las, mag je nou in haar kont plassenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag je haar nu pakken in haar kont?
Het is een zij!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice. Leuk dat hij dan ook even de moeite neemt om jou te bellen
Nee, maar haar dochter welquote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag je haar nu pakken in haar kont?
Penersquote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las, mag je nou in haar kont plassen
Goed bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Pervquote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is een zij!
[..]
Nee, maar haar dochter wel![]()
Ohnee, die ook niet
Hehehequote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iemand uit mijn team, die ook een soortgelijk team traint, had een brief gekregen waarin stond dat ze het niet goed deden en dat het echt beter moest
Whatever tickles your fancy.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las, mag je nou in haar kont plassen
Weet ik, mijn team is ook een stuk leuker, ze zijn zo schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HeheheDat van jou is een stuk leuker.
JA!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wou jij nou ook een foto van mijn haar?
Dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
En ik wil een foto van iedereenIk vraag mij wel af welke gezichten er achter die usernames zitten
Mijn foto staat wel ergens op Fokquote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
En ik wil een foto van iedereenIk vraag mij wel af welke gezichten er achter die usernames zitten
Van jou wil ik ook een nicpik!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten(Ik spreek voor mezelf)
Dan kan je lang wachtenquote:
Dan maak ik zelf wel een nicpick van jou:Pquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, mijn team is ook een stuk leuker, ze zijn zo schattig
Zal er zo 1 maken voor je.quote:
Ruilen?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
Jij weet al hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 25 november 2010 14:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan maak ik zelf wel een nicpick van jou:P
Dit teampje 6, de andere teams die ik train zijn ouder.quote:
Tuurlijk!quote:[..]
Zal er zo 1 maken voor je.
[..]
Ruilen?
Fobo.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Die man in mijn fobo he... dat ben ik
Is dat een man?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Die man in mijn fobo he... dat ben ik

Zou je daar wel recht mee kunnen fietsen?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godver, te laat![]()
Lief!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dit teampje 6, de andere teams die ik train zijn ouder.
[..]
Tuurlijk!
Ik denk wel dat je er door rechtop gaat zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Zou je daar wel recht mee kunnen fietsen?
Maak dan!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu niet, eerst moet ik er een maken
oehww goed idee zo ff roken!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb trek in een peeeuuuuheeeeeuk, maar ik blijd ervan af
Etterbakquote:
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |