Ik doe ook geen reten iddquote:
Oké, ik dus ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik doe ook geen reten idd
Jep. Maar niks aan te doen.quote:
Retenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik doe ook geen reten idd
Het was een vrouw.quote:
Wou jij nou ook een foto van mijn haar?quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
TofIk krijg net een telefoontje van de coach van het team dat ik train, ze zegt dat ik het heel goed doe en dat ze echt beter worden
Leuk om te horen als beginnende tranier
![]()
Naisquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
TofIk krijg net een telefoontje van de coach van het team dat ik train, ze zegt dat ik het heel goed doe en dat ze echt beter worden
![]()
Nice. Leuk dat hij dan ook even de moeite neemt om jou te bellenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Mag je haar nu pakken in haar kont?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Iemand uit mijn team, die ook een soortgelijk team traint, had een brief gekregen waarin stond dat ze het niet goed deden en dat het echt beter moestquote:
Ik las, mag je nou in haar kont plassenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag je haar nu pakken in haar kont?
Het is een zij!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice. Leuk dat hij dan ook even de moeite neemt om jou te bellen
Nee, maar haar dochter welquote:Op donderdag 25 november 2010 14:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag je haar nu pakken in haar kont?
Penersquote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las, mag je nou in haar kont plassen
Goed bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Pervquote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is een zij!
[..]
Nee, maar haar dochter wel![]()
Ohnee, die ook niet
Hehehequote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iemand uit mijn team, die ook een soortgelijk team traint, had een brief gekregen waarin stond dat ze het niet goed deden en dat het echt beter moest
Whatever tickles your fancy.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las, mag je nou in haar kont plassen
Weet ik, mijn team is ook een stuk leuker, ze zijn zo schattigquote:Op donderdag 25 november 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HeheheDat van jou is een stuk leuker.
JA!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wou jij nou ook een foto van mijn haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |