Doe dat dan.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nu niet, eerst moet ik er een maken
Je hebt geen zin in een peuk, dat denk je alleen.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb trek in een peeeuuuuheeeeeuk, maar ik blijf ervan af
Ik heb wel foto's hoor.quote:
16.gifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil je niet weten :pquote:
FB/hyves/FL.quote:
Altijd big boy, altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Picknicks in de lente of zomer jaMaar niet nu
Klopt. in US staan er wel een paar.quote:
Je weet dat je dan officieel geen leven meer hebt?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben van plan om vandaag of morgen de top 500 in te rollen
Dan pas? Ik sta er al een tijd in.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben van plan om vandaag of morgen de top 500 in te rollen
Alsjeblieftquote:
Ja daar doe ik het voorquote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je weet dat je dan officieel geen leven meer hebt?
Komt zeker door deze SCquote:Op donderdag 25 november 2010 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan pas? Ik sta er al een tijd in.
Als ik op mijn snelheid doorga, sta ik er ook binnen een paar jaar in, als de top500 niet heel veel stijgt.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja daar doe ik het voor
[..]
Komt zeker door deze SC
8725 (gemiddeld 95 per dag)quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik op mijn snelheid doorga, sta ik er ook binnen een paar jaar in, als de top500 niet heel veel stijgt.
Jaman, gekkenwerk die gastquote:
Neuh, ONZ en UDOWU.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja daar doe ik het voor
[..]
Komt zeker door deze SC
Wie?quote:
Mods doen niet anders joh gek.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar is dit topic voor!
Maar jij bent mod, jij mag dat niet![]()
Echt niet, anders was ik allang mod gewordenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mods doen niet anders joh gek.
Nee Theaquote:
Users die overal worden uitgekotstquote:
Oh oke.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
U Doet Ontzettend Weinig Uilskuiken
Nee, dat zou ik wel wetenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
Users Die Overal Waardering Uitlokken.quote:
Is toch echt zo. Verzonnen door worm en remlofquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, dat zou ik wel weten
Dat maakten wij ervan jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken.
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch echt zo. Verzonnen door worm en remlof
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een banquote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijd
Nee, al lang niet meer.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijd
Goede oude tijd.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een ban
RTquote:
Ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik 1 keer voor een dagje ofzo
Komt nog welquote:
Stoute jijquote:
Nee, kunnen (F)A's alleen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
Jojoortje, kan jij als mod ook een kloonscan doen?
Nee, maar kan er wel achter de schermen om vragen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
Jojoortje, kan jij als mod ook een kloonscan doen?
Ja, ik verdien al tijden een banquote:
Ja echt wel. OPROTTEN MAN!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik verdien al tijden een ban
Wij waren bezig met andere dingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een ban
Neejoh!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik verdien al tijden een ban
HOU JE BEK OFZO WIL JE KLAPPEN?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja echt wel. OPROTTEN MAN!!!!
Oke.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, maar kan er wel achter de schermen om vragen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOU JE BEK OFZO WIL JE KLAPPEN?
VANAVOND, 2E BANKJE IN HET PARK. IK ZAL ER ZIJN!
Beetje asociaal, op dat bankje slaapt de wijkzwerver altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, alleen wij. Zelfs Marijke en ST kregen een ban.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij waren bezig met andere dingen.
Er waren toch meer die geen ban hadden gekregen?
Ik 1 x.quote:
Ik heb er gisteren een positieve note bijgekregen als t goed isquote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb zelfs een note gehad voor iets wat ik niet bewust gedaan heb
NEE BIJ DE GROTE BOOM IN HET BOS. MEER RUIMTE EN KAN IK JE METEEN BEGRAVEN SNOTJONG!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heeft die even pech. Iets met prioriteitenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beetje asociaal, op dat bankje slaapt de wijkzwerver altijd
Why?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik 1 x.
[..]
Ik heb er gisteren een positieve note bijgekregen als t goed is
DAT KAN JE OOK IN HET PARK. BEN JE BLOND OFZO?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEE BIJ DE GROTE BOOM IN HET BOS. MEER RUIMTE EN KAN IK JE METEEN BEGRAVEN SNOTJONG!
Welk park? Ik wil ramptourist spelen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan toch ook bij het 3e bankje vechten?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heeft die even pech. Iets met prioriteiten
Westerpark.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk park? Ik wil ramptourist spelen.
Blonde Godin jewaidsquote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DAT KAN JE OOK IN HET PARK. BEN JE BLOND OFZO?
Nee. Daar gaat hij maar liggen als hij last van ons heeft.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan toch ook bij het 3e bankje vechten?
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, alleen wij. Zelfs Marijke en ST kregen een ban.
Mijn verloofde is weer blauw.quote:
quote:
quote:
nee heb geen kutjequote:
3 bankje ligt niet fijn, en de duivenvrouw valt je er lastigquote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Daar gaat hij maar liggen als hij last van ons heeft.
Que?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nanda de volgende dag ook alweer aan t posten toen, was echt lame.
[..]
Mijn verloofde is weer blauw.
Kan het niet in het Rasterhoffpark? Kan ik gelijk buffels gaan aaien.quote:
Wie wie wie?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nanda de volgende dag ook alweer aan t posten toen, was echt lame.
[..]
Mijn verloofde is weer blauw.
ja eng is dat he?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga heus geen lapo maken, straks moet ik nog een nieuwe openen
Dat is ook zo eng hequote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Jij kan altijd lapo's maken! Gewoon de 301e postquote:Op donderdag 25 november 2010 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |