8725 (gemiddeld 95 per dag)quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik op mijn snelheid doorga, sta ik er ook binnen een paar jaar in, als de top500 niet heel veel stijgt.
Jaman, gekkenwerk die gastquote:
Neuh, ONZ en UDOWU.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja daar doe ik het voor
[..]
Komt zeker door deze SC
Wie?quote:
Mods doen niet anders joh gek.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar is dit topic voor!
Maar jij bent mod, jij mag dat niet![]()
Echt niet, anders was ik allang mod gewordenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mods doen niet anders joh gek.
Nee Theaquote:
Users die overal worden uitgekotstquote:
Oh oke.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
U Doet Ontzettend Weinig Uilskuiken
Nee, dat zou ik wel wetenquote:Op donderdag 25 november 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst
Users Die Overal Waardering Uitlokken.quote:
Is toch echt zo. Verzonnen door worm en remlofquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, dat zou ik wel weten
Dat maakten wij ervan jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken.
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch echt zo. Verzonnen door worm en remlof
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een banquote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |