Nee, al lang niet meer.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Bestaat dat nog steeds? Anders is het nog van voor mijn tijd
Goede oude tijd.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een ban
RTquote:
Ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik 1 keer voor een dagje ofzo
Komt nog welquote:
Stoute jijquote:
Nee, kunnen (F)A's alleen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
Jojoortje, kan jij als mod ook een kloonscan doen?
Nee, maar kan er wel achter de schermen om vragen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
Jojoortje, kan jij als mod ook een kloonscan doen?
Ja, ik verdien al tijden een banquote:
Ja echt wel. OPROTTEN MAN!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik verdien al tijden een ban
Wij waren bezig met andere dingen.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Worm wilde geen SC in ONZ en dus opeens dicht. Toen kwamen we met zn allen hier op uitnodiging van NBT en toen kreeg de hele bups (behalve ez en dw) een ban
Neejoh!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, ik verdien al tijden een ban
HOU JE BEK OFZO WIL JE KLAPPEN?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja echt wel. OPROTTEN MAN!!!!
Oke.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, maar kan er wel achter de schermen om vragen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HOU JE BEK OFZO WIL JE KLAPPEN?
VANAVOND, 2E BANKJE IN HET PARK. IK ZAL ER ZIJN!
Beetje asociaal, op dat bankje slaapt de wijkzwerver altijdquote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope, alleen wij. Zelfs Marijke en ST kregen een ban.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij waren bezig met andere dingen.
Er waren toch meer die geen ban hadden gekregen?
Ik 1 x.quote:
Ik heb er gisteren een positieve note bijgekregen als t goed isquote:Op donderdag 25 november 2010 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb zelfs een note gehad voor iets wat ik niet bewust gedaan heb
NEE BIJ DE GROTE BOOM IN HET BOS. MEER RUIMTE EN KAN IK JE METEEN BEGRAVEN SNOTJONG!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |