Oh dus je moet naar Zweden voor leuke jongenskleding.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja die is leuk hè? Mijn oog werd er gelijk naartoe getrokken![]()
![]()
Menvoor jongens vanaf 86 hebben ze keiveel leuks! vind ik dan tenminste
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh dus je moet naar Zweden voor leuke jongenskleding.
Weten we dat ook weer![]()
Ik ken wel een paar mensen die daar wonen, eens kijken of ze een winkel hebben.
En of ik iets zie
had ik ook, ik kon er alleen op de zweedse site op.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef Twinkly het volgende:
Echte strakke skinny's zoals op die website vind ik lelijk. Een beetje strakkere broeken vind ik nog wel leuk, zoals die blauwe van KobusMaar ik vind normaal tot baggy leuker voor jongens.
Ligt het aan mijn internetbrowser dat ik de webshop van Lindex niet kan bereiken? Ik kan alleen de campagnes bekijken.
ah kijk aan. Nouja niet dat ik dagelijks in Finland kom verderquote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze sturen naar Finland, Denemarken, Zweden zelf natuurlijk.
Enige plaatsen waar online shop achter staat.
Ongemerkt steeds asocialer: ...Waar ouders het niet door hebben...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef oeke het volgende:
Wauw Huup! Shit, in Zweden ken ik niemand.![]()
lol!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb die pyama met dat glow in the dark skelet bij de hennez gekocht. Ik schrik af en toe als Mika s'morgens opeens naast ons bed staat. Maar hij is wel gaaf!
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb die pyama met dat glow in the dark skelet bij de hennez gekocht. Ik schrik af en toe als Mika s'morgens opeens naast ons bed staat. Maar hij is wel gaaf!
Dat kun je wel zeggen ja! Isabeau had roze met witte smaller schoentjes in de mt 0-6 mnd. Toen ze 6 maanden was, waren ze nog aan de ruime kant!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
SKR schoenen schijnen iets groter te vallen, dus ik ga ervan uit dat hij ze in de winter/lente kan dragen.
Ehm, ik wil natuurlijk niet flauw doen. Maar mijn dochter kreeg haar eerst schoentjes in maat 19, open sandaaltjes, er was zichtbaar ruimte voor groeiende teentjesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
Twinkly, ik vond het niet zo eng, maar het kan natuurlijk wel fout uitpakken.
Ko heeft nu maat 21, volgens de schoenenverkoopster zou hij daar een maand of 3-4 mee doen.
Die bruine schoentjes heb ik in maat 22 gekocht, en ze komen in december aan.
SKR schoenen schijnen iets groter te vallen, dus ik ga ervan uit dat hij ze in de winter/lente kan dragen.
De sandaaltjes zijn ook in maat 22, die zou hij tot juni moeten kunnen dragen. En als ze dus iets groter vallen tot juli.
En als het koud is doe ik er gewoon sokken onder!![]()
Vrouwtje Theelepel, wat heerlijk wakker worden is dat!
Nu met korting vind ik ze heel erg betaalbaar! In een ''echte'' schoenenwinkel betaal je volgens mij ook behoorlijk wat voor een klein kinderschoentje.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind de prijzen het leukst ...![]()
....
Ik vond het gewoon grappig, sorry!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik koop ze vast graag van je over. Ik hou van je smaak
.
Het is zo hè, sommige reacties heb ik al 100 keer gegeven. Maar ik denk dan 'je weet maar nooit of Oeke het al had meegekregen
.
voor mij ook helaas, maar ach...Leah loopt volgende winter pas en dan heb ik wel weer geldquote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Helaas is voor mij tijdelijk even alles te duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.Ik heb nog geen baby, anders was ik de eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze zijn leuheuk!![]()
Hahah ik zie het al helemaal voor me op dat KDVquote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Loop stage op een kdv, en daar doen we dus elke dag 18 kinderen kweet niet hoeveel lagen kleding aan. Kinderen kunnen vervolgens alleen nog waggelen en niet meer opstaan als ze vallen![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
MIjn schoonzusje woont in Zwedendus daar zijn we afgelopen jaar geweest en ze hebben er inderdaad leuke spulletje. Komen jaar gaan we weer..dit keer met de auto dus dan kan ik nog meer mee naar huis slepen
Dat dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Poppejans het volgende:
Aargh Huup, ik dacht dat er een nieuwe H&M collectie was ofzo, ik was helemaal hyper aan het stuiteren!
Maillot onder het jurkje aandoen! Blijft ie ook nog goed zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Ik vind deze leuk:
[ afbeelding ]
alleen heeft die zo'n ruches kontje eraan en dat is met een maillot weer wat raar
[ afbeelding ]
mja daarom ze raken wel klanten kwijt zo. Zeker nu met die sint-opdrukken enzo. Leuk zo'n seizoensactie maar zorg dan wel dat er flink op voorraad is enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht: laat ik eens kijken of er wat leuks tussen zit bij GMK (ik vind de opdruk van die eerste pakjes erg mooi!). Maar er is echt niets op voorraad.Jemig, wat slecht.
ik denk dat hun naaisters in China zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Lief, Sorbo!
Mja, ik heb geen idee waarom ze dat zo onhandig aanpakken bij GMK. Heeft iemand inside information? Zitten hun naaisters in staking of zo?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef DJMomo het volgende:
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
Ik was bij de hema en ze hadden helemaal nietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
wrijf het er maar in![]()
Pvoesssben benieuwd of je nog bij de Hema komt vandaag
aaahw en nu? nog steeds het gevoel dat je niet compleet bent?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik was bij de hema en ze hadden helemaal niets
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef Pvoesss het volgende:
Genoeg heb ik sowieso ik heb nog een hele voorraad aan schattige meisjes kleding![]()
Maar ik ga anders maar gewoon aan het online shoppen![]()
Maar ik ben nu los gegaan in de supermarkt. Hamsteruuhhhh
erg he?? ik heb al voor 100 euro op het oog..quote:
Yeuh!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef DJMomo het volgende:
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
vind je? ik vind het erg meevallen! beetje h&m zeg maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef octopussy het volgende:
Oh Gap heeft echt leuke dingen, die trui met die uil er opdat gebreide jumpsuitje
maar het wel goed prijzig
Lief!quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hebben bij de hema weer een paar leuke newborn dingetjes erbij.
Voor wie ook geïnteresseerd is in wit spul: ik zag gister bij de Prénatal een witte muts met bijbehorende sjaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:02 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Sorbo wat staat dat schetig die muts en sjaal <3
Ik zat nog naar een exemplaar te kijken. Is het een universeel ding dat ook in buggy's past?quote:Op maandag 29 november 2010 09:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Die voetenzak bij de H&M blijf zooooo leuk!
Ja maar achterin dan toch niet? of ben ik nou scheelquote:Op maandag 29 november 2010 09:35 schreef Keshet het volgende:
Als het om deze voetenzak gaat:
[ afbeelding ]
Daar zitten gewoon gaten voor de gordel in hoor! Kijk maar onderaan, bij die drukknoopjes.
Heb je er al 1 voor de kerst?quote:Op maandag 29 november 2010 09:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waarom heb ik voor Floris al 5 miljoen pyama's in de komende maat (en deze maat ook)Bij dpam hebben ze zo'n leuke
Ik heb het de afgelopen week aan iedereen laten zien die op visite kwamquote:Op maandag 29 november 2010 09:58 schreef Keshet het volgende:
Wat ontzettend leuk Tally! Dat broekje is echt te schattig!
haha nee dat net nietquote:
Ik ga de achterbank vast plat gooien.quote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik ken het
Ik ga van de week Isa's kleertjes uitzoeken
quote:Op maandag 29 november 2010 10:26 schreef Tally het volgende:
H&M heeft ook leuke spulletjes en met die 15 euro korting valt het allemaal nog best mee.
Ik MOET bestellenWant als de baby er is hebben we meteen een bruiloft en ik heb leuke lakschoentjes gezien.
Je snapt dat dit allemaal onzin is (die bruiloft is wel echt) maar ik heb gewoon een smoes nodig om te bestellen. Die smoes heb ik voor mezelf nodig
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef Sjeen het volgende:
Een winterjas heb ik al voor je, als je 'm leuk vindt
[ afbeelding ]
Ik had bij de H&M zo'n leuk gebreid jurkje gezienquote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
herkenning
die 15 korting is best fijnik kan nog wel wat winterspulletjes voor het najaar voor de beeb gebruiken en misschien een zomershirtje of 2 voor Amélie alvast. En ik aas nog op dit jasje voor mezelf in t voorjaar en dan kan ik er in t najaar weer in hardlopen hoop ik.
Morgenochtend dus maar ns ff kijken
Grote paniek!!!!!!!!!! Jurkje staat niet meer op de sitequote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef Sjeen het volgende:
Is maat 68, heeft Isa in de eerste winter gedragen
Doe een een linkje naar jurkje
Omschrijving dan... (ik ben vanavond in H&M, op speciale uitnodiging, 20% korting)quote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Grote paniek!!!!!!!!!! Jurkje staat niet meer op de site
Ik ben al te laat. *snik snik*
quote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omschrijving dan... (ik ben vanavond in H&M, op speciale uitnodiging, 20% korting)
Daar issie, die heeft Isa nu aan in het creme witDus als ze maat 116 heeft, dan heeft ze er eentje
Bedoel je deze outfit?quote:Op maandag 29 november 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, ik vind de outfit van Ivan in het fototopic zo leuk! De kleurtjes van het shirt staan ook heel goed bij Niels. Waar heb je het shirt en broekje gekocht?
Mja ik hoor net dat ik er al eentje heb tegen de tijd dat ze groter isquote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
Maar Tally, als je meiske in april verwacht wordt dan kun je denk ik wel op 68 of 74 gokken voor de winter hoor! Die gebreide jurkjes zijn zo leuk en zo lekker warm
Taart das met recht een winterpak! Lekker warm straks voor Bepschoenen heb je nooit genoeg toch?
Ik vind Ivan zo'n lekker prethoofd hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedoel je deze outfit?
[ afbeelding ]
M en Bep hebben t zelfde pak! En dezelfde trui! Maar wel andere ouders, ddww.quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk shoppen met 15 euro korting
Meteen maar een skipak besteld voor Bep
[ afbeelding ]
En een paar nepUggs. Alsof ze nog niet genoeg schoenen heeft
Ik schrok al, het is niets voor jou om een monstershirt te kopenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik schrok al, het is niets voor jou om een monstershirt te kopen
Omdat het zo goedkoop was, hahaha heel erg herkenbaar!quote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
. Dat Hemashirtje heeft dat gewoon niet. Het ziet er best goedkoop uit. (En het dan toch kopen, he?)
Best wel andere ouders ja. Wel grappigquote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
M en Bep hebben t zelfde pak! En dezelfde trui! Maar wel andere ouders, ddww.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie was het? E.W. uit P. toevallig?
Isa heeft juist graag een vest aan over een longsleeve. Dan kan ze zelf bepalen of het aan of uit gaat. Vooral fijn op school, want daar wilt het nog wel eens warm gestookt wordenquote:Op maandag 29 november 2010 14:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb vandaag mijn zoon met een orse maillot onder zijn kleertjes naar het kdv gebracht. Ik ben benieuwd of ik er zo wat over hoor.![]()
Mijn dochter draagt trouwens van dat winterondergoed (zeeman), van die shirts met lange mouwen onder haar longsleeves. Ik hou zelf niet zo van dikke truien en vesten voor die kleintjes, dus vandaar deze oplossing. En volgens mij heeft ze het heerlijk warm zo.
Dat zijn toch ook meer laagjesquote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Doen jullie echt meer laagjes aan?
Ik alleen als we naar buiten gaan, dan over een gewone broek de skibroek.Verder niks extra's (ja, wel gewoon een muts en sjaal natuurlijk).Hij heeft gewoon een broek aan, een romper lange mouw en daaroverheen een longsleeve
Het is binnen al warm genoeg met de verwarming aan en Wolf heeft het eerder te warm dan te koud.
Moet ik meteen weer denken aan die foto's van Ivan die vaak geen broek aan had![]()
dat dusquote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik niet. Hij is mij te hysterisch (en dat wil wat zeggen)
Mocht het niks zijn kun je hem alsnog weer verkopen toch? Voor 4 euro zou ik hem niet laten liggen als ik jou was.quote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ik twijfel ook. Ik ben bang dat ze op Bumba lijkt als ze 'm aanheeft.![]()
En Nils verslijt me voor gek, dat weet ik nu al. Bovendien is het ook een maat 92, dus dan kan ze 'm hopelijk volgend jaar pas aan (als ze er dan niet al uitgegroeid is).
Maar ik heb zo goed onderhandeld...
Ja, precies. Ivan heeft binnenshuis dezelfde kleding aan als normaal. Alleen als we naar buiten gaan trekken we iets extra's aan, bijvoorbeeld een vest.quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Doen jullie echt meer laagjes aan?
Ik alleen als we naar buiten gaan, dan over een gewone broek de skibroek.Verder niks extra's (ja, wel gewoon een muts en sjaal natuurlijk).Hij heeft gewoon een broek aan, een romper lange mouw en daaroverheen een longsleeve
Het is binnen al warm genoeg met de verwarming aan en Wolf heeft het eerder te warm dan te koud.
quote:Moet ik meteen weer denken aan die foto's van Ivan die vaak geen broek aan had![]()
Nou ja zeg! Ik houd helemaal niet van die felle kleuren en ik denk dat die kleur Isabeau lijkbleek maakt. Ik vind het best wel een lelijke jas eigenlijk. Leuk dat je dan aan Isabeau denkt.:Pquote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik moest ook aan Isabeau denken, BJ.
Ik doe het niet, ik twijfel te veel, dus blijft ie ongedragen.
Maar ik kan 'm natuurlijk wel voor iemand anders kopen, dan zijn mn onderhandelingen niet voor niets geweest.![]()
Sooooorboooooo?!
Waar vind je dat? Of is alles uitverkocht? Ik kan het op de site niet vinden, of ik kijk scheel.quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik voor Dyon ook besteld in maat 86 en in blauw, maar jemig wat viel die groot zeg!quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is rood. Dat telt niet.quote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
Ik denk altijd aan Isabeau. Vandaar.![]()
Ik moest eraan denken omdat dat rode jasje ook best fel is toch?
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeenquote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Of is alles uitverkocht? Ik kan het op de site niet vinden, of ik kijk scheel.
En dan is het misschien niet zo druk als nu... Site doet het nu niet hier vanwege de drukte.quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeen
Ow, ik dacht dat je een potentiele koper was.quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeen
noooo!quote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je een potentiele koper was.
Goeie tip! Wekker zetten was niet nodig, draakje werd om 6 uur wakkerquote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:58 schreef geppie het volgende:
[..]
Goeie tip! Wekker zetten was niet nodig, draakje werd om 6 uur wakker
Haha dat had ik met rokjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik herondek ineens allerlei jurkjes van Isabeau die véél leuker staan nu ze loopt. Eigenlijk staat alles leuker.
Dat vind ik een heel fijne combinatie tussen stoer en meisjesachtig!quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:32 schreef huuphuup het volgende:
ik was net te laat voor de broek waar k al weken op aasstom... morgen weer proberen.
deze wil ik, was bij t afrekenen ineens uitverkocht:
[ afbeelding ]
Ik zou voor Ivan ook nog wel een rood broekje willen.quote:[ afbeelding ]
Nou, he? Hij is sowieso gemaakt voor H&M-spul. Dat ze hem nog niet hebben gestrikt als model is me een raadsel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh die trui staat Ivan fantastisch!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, he? Hij is sowieso gemaakt voor H&M-spul. Dat ze hem nog niet hebben gestrikt als model is me een raadsel.
Als jij subtiel gaat doen dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
noooo!
ik probeerde er nog zo subtiel omheen te lullen![]()
Ik vond de trui in het blauw ook heel leuk! Foto! Blauw staat Ivan goed, zoals je al constateerde, maar ik had het idee dat deze keer wit beter uit zou pakken. Altijd leuk om te zien dat ik gelijk blijk te hebben. Best tof, dat je je kind steeds beter leert kennen, ook in dit opzicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:36 schreef Twinkly het volgende:
IvanDie trui heeft Niels ook aan vandaag, in het blauw.
Het is altijd echt heel rap allemaal op hoor, ik kijk eigenlijk alleen doordeweek 's morgens tussen 6 en 7 in de uitverkoop, dan is het de moeite om te kijken, daarna is het vrij karig wat er over blijft. Moet je wel op het artikel klikken want soms zijn er meer kleuren ofzo en dan is het ineens een heel ander shirt. Dat blouseje dat ik heb is er ook in blauw-met-ruitjes bijv. Ziet er gelijk heel anders uit, maar dat zie je dus pas als je op het shirt klikt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Misschien moet ik toch ook maar eens vaker kijken op de H&M site. Maar de enkele keer dat ik dat doe, vind ik eigenlijk zelden iets. En dan zie ik wat jullie posten, en dan denk ik: waar stond dat dan
Sorbootje, dat vind ik ook, dat eigenlijk alles leuker staat nu ze looptEn sommige ingen dan nog eens helemaal fantastisch, mijn kleine modelletje
Wat staat die trui hem mooi, claudia! Mooi model heb je
Ik blijf ze ook maar kopen in elke maat. In de huidige maat heeft Ivan een groene omdat ik geen andere kleur meer kon vinden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:52 schreef huuphuup het volgende:
@Twinks oh ik ben fan van die joggingbroekjeshoewel de maat wel altijd een verrassing is of het dit keer groot of klein zal vallen
maar wij hebben ze letterlijk in elke maat gehad
en steeds in een andere kleur haha. Momenteel zijn we in maat 80-zwart aangeland
Haha ja korte spekbeentjes hebben we hier nog steedsquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, misschien dat ze nu ook wel leuker vallen hoor. Niels heeft er een gehad in maat 62 ofzo en toen had hij zelf natuurlijk korte spekbeentjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat bovenste broekje hebben wij ook, vond hem groot vallen, ligt hier nu in de kast voor t voorjaar maar hij is echt zó enorm leuk![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan knalt inmiddels trouwens alweer uit zijn DPAM-romper in maat 18 mois.
Lief!!! En wat staan die slofjes er leuk bij.quote:
Whahaha, nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:06 schreef Sorbootje het volgende:
Is hij nou gekrompen op die laatste foto?
Wel lieve foto's zeg!
Wat zij zegt BJ, dat zou ideaal moeten zijn!quote:
Whaha! Hij is van Ayla geweest (oppaskindje van Laura) dus denk dat ze het wel goed vind ook. Is die van Isabeau een beetje mooi nog? Deze is echt super! Er zit een parelmoerglans overheenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Huup.... lekker handig!! Nou, dan heb ik weer hoop voor de combi met een maillot!![]()
Vlindur, wat lief! Isabeau heeft een winterpak dat van een jongentje is geweest. Blauw. Ruilen?
Ben meer een lurker van dit topic, maar mijn jongste heeft ditzelfde pak! En mijn oudste meid een broek van deze stof.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Senna showt hier haar skipak en snowboots, klaar om te gaan wandelen met opa en omi
[ afbeelding ]
We hebben lurkers!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ben meer een lurker van dit topic, maar mijn jongste heeft ditzelfde pak! En mijn oudste meid een broek van deze stof.
Ons puf apparaat kan ik ook niet alleen bedienen, heb je niet een buurman/vrouw die je helpen kan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm... wat is specs?
Godverdories zeg, mijn zoon is weer benauwd wakker geworden en nou vind ik het toch weer eng.. En ik krijg die puffer ook gewoon niet goed op z'n mond en dan weet ik niet of het wel gelukt is enzo. Blèh.
Hahaha, zal het proberen, okee?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben lurkers!![]()
![]()
![]()
Doe gezellig mee, joh.
Oeh! leuke kleding leeftijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hahaha, zal het proberen, okee?
Dit zijn de slachtoffers van mijn kledingwoede...
[ afbeelding ]
Oudste is 8, jongste 9 maanden
Wat leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef Poppedein het volgende:
Ik mag gaan shoppen voor jongenskleertjes
Wie leert mij dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |