quote:Op dinsdag 30 november 2010 06:58 schreef geppie het volgende:
[..]
Goeie tip! Wekker zetten was niet nodig, draakje werd om 6 uur wakker

stom... morgen weer proberen.
 stom... morgen weer proberen. voor t voorjaar. capribroek en blouse.
 voor t voorjaar. capribroek en blouse.

Haha dat had ik met rokjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik herondek ineens allerlei jurkjes van Isabeau die véél leuker staan nu ze loopt. Eigenlijk staat alles leuker.
 die stonden ineens wél leuk toen ze stond en liep
 die stonden ineens wél leuk toen ze stond en liep 

Dat vind ik een heel fijne combinatie tussen stoer en meisjesachtig!quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:32 schreef huuphuup het volgende:
ik was net te laat voor de broek waar k al weken op aasstom... morgen weer proberen.
deze wil ik, was bij t afrekenen ineens uitverkocht:
[ afbeelding ]
Ik zou voor Ivan ook nog wel een rood broekje willen.quote:[ afbeelding ]

Nou, he? Hij is sowieso gemaakt voor H&M-spul. Dat ze hem nog niet hebben gestrikt als model is me een raadsel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh die trui staat Ivan fantastisch!

quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, he? Hij is sowieso gemaakt voor H&M-spul. Dat ze hem nog niet hebben gestrikt als model is me een raadsel.

Niels heeft vooral broeken in maat 80 nodig, maar ik zie er niets tussen staan. Ik wil gewone broeken met rechte pijpen of joggingbroekjes, maar dat joggingbroekje van H&M vind ik maf vallen.
 Niels heeft vooral broeken in maat 80 nodig, maar ik zie er niets tussen staan. Ik wil gewone broeken met rechte pijpen of joggingbroekjes, maar dat joggingbroekje van H&M vind ik maf vallen. Die trui heeft Niels ook aan vandaag, in het blauw.
 Die trui heeft Niels ook aan vandaag, in het blauw.

En sommige ingen dan nog eens helemaal fantastisch, mijn kleine modelletje
 En sommige ingen dan nog eens helemaal fantastisch, mijn kleine modelletje 

Als jij subtiel gaat doen dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
noooo!
ik probeerde er nog zo subtiel omheen te lullen

Ik vond de trui in het blauw ook heel leuk! Foto! Blauw staat Ivan goed, zoals je al constateerde, maar ik had het idee dat deze keer wit beter uit zou pakken. Altijd leuk om te zien dat ik gelijk blijk te hebben. Best tof, dat je je kind steeds beter leert kennen, ook in dit opzicht.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:36 schreef Twinkly het volgende:
IvanDie trui heeft Niels ook aan vandaag, in het blauw.

Het is altijd echt heel rap allemaal op hoor, ik kijk eigenlijk alleen doordeweek 's morgens tussen 6 en 7 in de uitverkoop, dan is het de moeite om te kijken, daarna is het vrij karig wat er over blijft. Moet je wel op het artikel klikken want soms zijn er meer kleuren ofzo en dan is het ineens een heel ander shirt. Dat blouseje dat ik heb is er ook in blauw-met-ruitjes bijv. Ziet er gelijk heel anders uit, maar dat zie je dus pas als je op het shirt klikt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Misschien moet ik toch ook maar eens vaker kijken op de H&M site. Maar de enkele keer dat ik dat doe, vind ik eigenlijk zelden iets. En dan zie ik wat jullie posten, en dan denk ik: waar stond dat dan
Sorbootje, dat vind ik ook, dat eigenlijk alles leuker staat nu ze looptEn sommige ingen dan nog eens helemaal fantastisch, mijn kleine modelletje
Wat staat die trui hem mooi, claudia! Mooi model heb je

hoewel de maat wel altijd een verrassing is of het dit keer groot of klein zal vallen
 hoewel de maat wel altijd een verrassing is of het dit keer groot of klein zal vallen  maar wij hebben ze letterlijk in elke maat gehad
 maar wij hebben ze letterlijk in elke maat gehad  en steeds in een andere kleur haha. Momenteel zijn we in maat 80-zwart aangeland
 en steeds in een andere kleur haha. Momenteel zijn we in maat 80-zwart aangeland 

wat staat hem dat leuk zeg die witte trui!
 wat staat hem dat leuk zeg die witte trui!  

Ik blijf ze ook maar kopen in elke maat. In de huidige maat heeft Ivan een groene omdat ik geen andere kleur meer kon vinden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:52 schreef huuphuup het volgende:
@Twinks oh ik ben fan van die joggingbroekjeshoewel de maat wel altijd een verrassing is of het dit keer groot of klein zal vallen
maar wij hebben ze letterlijk in elke maat gehad
en steeds in een andere kleur haha. Momenteel zijn we in maat 80-zwart aangeland

Haha ja korte spekbeentjes hebben we hier nog steedsquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, misschien dat ze nu ook wel leuker vallen hoor. Niels heeft er een gehad in maat 62 ofzo en toen had hij zelf natuurlijk korte spekbeentjes

Zo staat dat broekje heel leuk, ik wil het ook om lekker in te kunnen bewegen idd
  Zo staat dat broekje heel leuk, ik wil het ook om lekker in te kunnen bewegen idd  

niet meer weten wat je besteld hebt
 niet meer weten wat je besteld hebt  
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat bovenste broekje hebben wij ook, vond hem groot vallen, ligt hier nu in de kast voor t voorjaar maar hij is echt zó enorm leuk

Ik vind het vestje superlief.
 Ik vind het vestje superlief. ) combineren. Nou ja, dan maar hopen op een koel voorjaar
 ) combineren. Nou ja, dan maar hopen op een koel voorjaar  

quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan knalt inmiddels trouwens alweer uit zijn DPAM-romper in maat 18 mois.
 grootse plannen die jongen!
 grootse plannen die jongen!

Lief!!! En wat staan die slofjes er leuk bij.quote:

Ik vind de maten wat kleiner vallen dan toen Niels nog een mini was, toen had hij telkens een maat kleiner aan dan hij op dat moment had en nu precies maat 80 van zowel truitjes als rompers.
 Ik vind de maten wat kleiner vallen dan toen Niels nog een mini was, toen had hij telkens een maat kleiner aan dan hij op dat moment had en nu precies maat 80 van zowel truitjes als rompers. 

"
" 

)
 ) 

.
 . .Gisteren zijn we ruim een uur buiten geweest, vandaag boodschappen wezen doen op de slee, sneeuwpopjes gemaakt met S, ik vind het heerlijk
 .Gisteren zijn we ruim een uur buiten geweest, vandaag boodschappen wezen doen op de slee, sneeuwpopjes gemaakt met S, ik vind het heerlijk  .
 . .
 .

en wat staat het die mannetjes stoer! Erg leuk!
  en wat staat het die mannetjes stoer! Erg leuk! 

Leuke bestelling!
 Leuke bestelling!

geweldig leuk!
  geweldig leuk!  

Whahaha, nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:06 schreef Sorbootje het volgende:
Is hij nou gekrompen op die laatste foto?
Wel lieve foto's zeg!

Wat zij zegt BJ, dat zou ideaal moeten zijn!quote:

zo leuk voor t album ook later zulke plaatjes
 zo leuk voor t album ook later zulke plaatjes  
  Senna heeft dezelfde snowboots als Amélie!
 Senna heeft dezelfde snowboots als Amélie!  

Lekker ding ben je ook
 Lekker ding ben je ook   

mooie jas en dat pak kan ook prima! En dat lopen
 mooie jas en dat pak kan ook prima! En dat lopen  

ze is gewoon altijd leuk, innepin! Ik vind dat jasje echt geweldig. het broekje vind ik wel leuk voor andere kindjes maar zou ik Senna niet snel aan doen, denk ik!
 ze is gewoon altijd leuk, innepin! Ik vind dat jasje echt geweldig. het broekje vind ik wel leuk voor andere kindjes maar zou ik Senna niet snel aan doen, denk ik!

Whaha! Hij is van Ayla geweest (oppaskindje van Laura) dus denk dat ze het wel goed vind ook. Is die van Isabeau een beetje mooi nog? Deze is echt super! Er zit een parelmoerglans overheenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Huup.... lekker handig!! Nou, dan heb ik weer hoop voor de combi met een maillot!
Vlindur, wat lief! Isabeau heeft een winterpak dat van een jongentje is geweest. Blauw. Ruilen?

Ben meer een lurker van dit topic, maar mijn jongste heeft ditzelfde pak! En mijn oudste meid een broek van deze stof.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Senna showt hier haar skipak en snowboots, klaar om te gaan wandelen met opa en omi
[ afbeelding ]

We hebben lurkers!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ben meer een lurker van dit topic, maar mijn jongste heeft ditzelfde pak! En mijn oudste meid een broek van deze stof.

Heeft R. daar ook de H&M-skibroek aan? (Zo ja, specs!)
 Heeft R. daar ook de H&M-skibroek aan? (Zo ja, specs!) 

Zo kan ik toch nooit op die maten vertrouwen.
  Zo kan ik toch nooit op die maten vertrouwen.

En mijn grotere uk heeft wel moonboots en een dikke jas, maar geen skibroek
 En mijn grotere uk heeft wel moonboots en een dikke jas, maar geen skibroek

. En  ik krijg die puffer ook gewoon niet goed op z'n mond en dan weet ik niet of het wel gelukt is enzo. Blèh.
 . En  ik krijg die puffer ook gewoon niet goed op z'n mond en dan weet ik niet of het wel gelukt is enzo. Blèh. 

Ons puf apparaat kan ik ook niet alleen bedienen, heb je niet een buurman/vrouw die je helpen kan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm... wat is specs?
Godverdories zeg, mijn zoon is weer benauwd wakker geworden en nou vind ik het toch weer eng.. En ik krijg die puffer ook gewoon niet goed op z'n mond en dan weet ik niet of het wel gelukt is enzo. Blèh.
 En bellen he! Als je het niet vertrouwt!
 En bellen he! Als je het niet vertrouwt!   

Kijken of het past!
 Kijken of het past!

.
 .

Hopelijk morgen & donderdag
  Hopelijk morgen & donderdag

Hahaha, zal het proberen, okee?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben lurkers!

Doe gezellig mee, joh.

Oeh! leuke kleding leeftijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hahaha, zal het proberen, okee?
Dit zijn de slachtoffers van mijn kledingwoede...
[ afbeelding ]
Oudste is 8, jongste 9 maanden

En al die heerlijke sneeuwpakken in de sneeuwfoto's!, Wat heerlijk dat ze op die manier gewoon echt volop los kunnen gaan in de sneeuw hè! Eindeloos!
 En al die heerlijke sneeuwpakken in de sneeuwfoto's!, Wat heerlijk dat ze op die manier gewoon echt volop los kunnen gaan in de sneeuw hè! Eindeloos! Ik mag gaan shoppen voor jongenskleertjes
 Ik mag gaan shoppen voor jongenskleertjes  Wie leert mij dat?
 Wie leert mij dat?

Wat leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef Poppedein het volgende:
Ik mag gaan shoppen voor jongenskleertjes
Wie leert mij dat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |