dat dusquote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik niet. Hij is mij te hysterisch (en dat wil wat zeggen)
Mocht het niks zijn kun je hem alsnog weer verkopen toch? Voor 4 euro zou ik hem niet laten liggen als ik jou was.quote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ik twijfel ook. Ik ben bang dat ze op Bumba lijkt als ze 'm aanheeft.![]()
En Nils verslijt me voor gek, dat weet ik nu al. Bovendien is het ook een maat 92, dus dan kan ze 'm hopelijk volgend jaar pas aan (als ze er dan niet al uitgegroeid is).
Maar ik heb zo goed onderhandeld...
Ja, precies. Ivan heeft binnenshuis dezelfde kleding aan als normaal. Alleen als we naar buiten gaan trekken we iets extra's aan, bijvoorbeeld een vest.quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Doen jullie echt meer laagjes aan?
Ik alleen als we naar buiten gaan, dan over een gewone broek de skibroek.Verder niks extra's (ja, wel gewoon een muts en sjaal natuurlijk).Hij heeft gewoon een broek aan, een romper lange mouw en daaroverheen een longsleeve
Het is binnen al warm genoeg met de verwarming aan en Wolf heeft het eerder te warm dan te koud.
quote:Moet ik meteen weer denken aan die foto's van Ivan die vaak geen broek aan had![]()
Nou ja zeg! Ik houd helemaal niet van die felle kleuren en ik denk dat die kleur Isabeau lijkbleek maakt. Ik vind het best wel een lelijke jas eigenlijk. Leuk dat je dan aan Isabeau denkt.:Pquote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik moest ook aan Isabeau denken, BJ.
Ik doe het niet, ik twijfel te veel, dus blijft ie ongedragen.
Maar ik kan 'm natuurlijk wel voor iemand anders kopen, dan zijn mn onderhandelingen niet voor niets geweest.![]()
Sooooorboooooo?!
Waar vind je dat? Of is alles uitverkocht? Ik kan het op de site niet vinden, of ik kijk scheel.quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk shoppen met 15 euro korting
Meteen maar een skipak besteld voor Bep
[ afbeelding ]
En een paar nepUggs. Alsof ze nog niet genoeg schoenen heeft
Die had ik voor Dyon ook besteld in maat 86 en in blauw, maar jemig wat viel die groot zeg!quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk shoppen met 15 euro korting
Meteen maar een skipak besteld voor Bep
[ afbeelding ]
En een paar nepUggs. Alsof ze nog niet genoeg schoenen heeft
Ja maar dat is rood. Dat telt niet.quote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
Ik denk altijd aan Isabeau. Vandaar.![]()
Ik moest eraan denken omdat dat rode jasje ook best fel is toch?
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeenquote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Of is alles uitverkocht? Ik kan het op de site niet vinden, of ik kijk scheel.
En dan is het misschien niet zo druk als nu... Site doet het nu niet hier vanwege de drukte.quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeen
Ow, ik dacht dat je een potentiele koper was.quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeen
noooo!quote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je een potentiele koper was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |