Ik zat nog naar een exemplaar te kijken. Is het een universeel ding dat ook in buggy's past?quote:Op maandag 29 november 2010 09:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Die voetenzak bij de H&M blijf zooooo leuk!
Ja maar achterin dan toch niet? of ben ik nou scheelquote:Op maandag 29 november 2010 09:35 schreef Keshet het volgende:
Als het om deze voetenzak gaat:
[ afbeelding ]
Daar zitten gewoon gaten voor de gordel in hoor! Kijk maar onderaan, bij die drukknoopjes.
Heb je er al 1 voor de kerst?quote:Op maandag 29 november 2010 09:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waarom heb ik voor Floris al 5 miljoen pyama's in de komende maat (en deze maat ook)Bij dpam hebben ze zo'n leuke
Ik heb het de afgelopen week aan iedereen laten zien die op visite kwamquote:Op maandag 29 november 2010 09:58 schreef Keshet het volgende:
Wat ontzettend leuk Tally! Dat broekje is echt te schattig!
haha nee dat net nietquote:
Ik ga de achterbank vast plat gooien.quote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef Sjeen het volgende:
Ik ken het
Ik ga van de week Isa's kleertjes uitzoeken
quote:Op maandag 29 november 2010 10:26 schreef Tally het volgende:
H&M heeft ook leuke spulletjes en met die 15 euro korting valt het allemaal nog best mee.
Ik MOET bestellenWant als de baby er is hebben we meteen een bruiloft en ik heb leuke lakschoentjes gezien.
Je snapt dat dit allemaal onzin is (die bruiloft is wel echt) maar ik heb gewoon een smoes nodig om te bestellen. Die smoes heb ik voor mezelf nodig
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 10:33 schreef Sjeen het volgende:
Een winterjas heb ik al voor je, als je 'm leuk vindt
[ afbeelding ]
Ik had bij de H&M zo'n leuk gebreid jurkje gezienquote:Op maandag 29 november 2010 10:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
herkenning
die 15 korting is best fijnik kan nog wel wat winterspulletjes voor het najaar voor de beeb gebruiken en misschien een zomershirtje of 2 voor Amélie alvast. En ik aas nog op dit jasje voor mezelf in t voorjaar en dan kan ik er in t najaar weer in hardlopen hoop ik.
Morgenochtend dus maar ns ff kijken
Grote paniek!!!!!!!!!! Jurkje staat niet meer op de sitequote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef Sjeen het volgende:
Is maat 68, heeft Isa in de eerste winter gedragen
Doe een een linkje naar jurkje
Omschrijving dan... (ik ben vanavond in H&M, op speciale uitnodiging, 20% korting)quote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Grote paniek!!!!!!!!!! Jurkje staat niet meer op de site
Ik ben al te laat. *snik snik*
quote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omschrijving dan... (ik ben vanavond in H&M, op speciale uitnodiging, 20% korting)
Daar issie, die heeft Isa nu aan in het creme witDus als ze maat 116 heeft, dan heeft ze er eentje
Bedoel je deze outfit?quote:Op maandag 29 november 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, ik vind de outfit van Ivan in het fototopic zo leuk! De kleurtjes van het shirt staan ook heel goed bij Niels. Waar heb je het shirt en broekje gekocht?
Mja ik hoor net dat ik er al eentje heb tegen de tijd dat ze groter isquote:Op maandag 29 november 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
Maar Tally, als je meiske in april verwacht wordt dan kun je denk ik wel op 68 of 74 gokken voor de winter hoor! Die gebreide jurkjes zijn zo leuk en zo lekker warm
Taart das met recht een winterpak! Lekker warm straks voor Bepschoenen heb je nooit genoeg toch?
Ik vind Ivan zo'n lekker prethoofd hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedoel je deze outfit?
[ afbeelding ]
M en Bep hebben t zelfde pak! En dezelfde trui! Maar wel andere ouders, ddww.quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk shoppen met 15 euro korting
Meteen maar een skipak besteld voor Bep
[ afbeelding ]
En een paar nepUggs. Alsof ze nog niet genoeg schoenen heeft
Ik schrok al, het is niets voor jou om een monstershirt te kopenquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik schrok al, het is niets voor jou om een monstershirt te kopen
Omdat het zo goedkoop was, hahaha heel erg herkenbaar!quote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef Claudia_x het volgende:
. Dat Hemashirtje heeft dat gewoon niet. Het ziet er best goedkoop uit. (En het dan toch kopen, he?)
Best wel andere ouders ja. Wel grappigquote:Op maandag 29 november 2010 11:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
M en Bep hebben t zelfde pak! En dezelfde trui! Maar wel andere ouders, ddww.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie was het? E.W. uit P. toevallig?
Isa heeft juist graag een vest aan over een longsleeve. Dan kan ze zelf bepalen of het aan of uit gaat. Vooral fijn op school, want daar wilt het nog wel eens warm gestookt wordenquote:Op maandag 29 november 2010 14:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb vandaag mijn zoon met een orse maillot onder zijn kleertjes naar het kdv gebracht. Ik ben benieuwd of ik er zo wat over hoor.![]()
Mijn dochter draagt trouwens van dat winterondergoed (zeeman), van die shirts met lange mouwen onder haar longsleeves. Ik hou zelf niet zo van dikke truien en vesten voor die kleintjes, dus vandaar deze oplossing. En volgens mij heeft ze het heerlijk warm zo.
Dat zijn toch ook meer laagjesquote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Doen jullie echt meer laagjes aan?
Ik alleen als we naar buiten gaan, dan over een gewone broek de skibroek.Verder niks extra's (ja, wel gewoon een muts en sjaal natuurlijk).Hij heeft gewoon een broek aan, een romper lange mouw en daaroverheen een longsleeve
Het is binnen al warm genoeg met de verwarming aan en Wolf heeft het eerder te warm dan te koud.
Moet ik meteen weer denken aan die foto's van Ivan die vaak geen broek aan had![]()
dat dusquote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik niet. Hij is mij te hysterisch (en dat wil wat zeggen)
Mocht het niks zijn kun je hem alsnog weer verkopen toch? Voor 4 euro zou ik hem niet laten liggen als ik jou was.quote:Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ik twijfel ook. Ik ben bang dat ze op Bumba lijkt als ze 'm aanheeft.![]()
En Nils verslijt me voor gek, dat weet ik nu al. Bovendien is het ook een maat 92, dus dan kan ze 'm hopelijk volgend jaar pas aan (als ze er dan niet al uitgegroeid is).
Maar ik heb zo goed onderhandeld...
Ja, precies. Ivan heeft binnenshuis dezelfde kleding aan als normaal. Alleen als we naar buiten gaan trekken we iets extra's aan, bijvoorbeeld een vest.quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Poppejans het volgende:
Doen jullie echt meer laagjes aan?
Ik alleen als we naar buiten gaan, dan over een gewone broek de skibroek.Verder niks extra's (ja, wel gewoon een muts en sjaal natuurlijk).Hij heeft gewoon een broek aan, een romper lange mouw en daaroverheen een longsleeve
Het is binnen al warm genoeg met de verwarming aan en Wolf heeft het eerder te warm dan te koud.
quote:Moet ik meteen weer denken aan die foto's van Ivan die vaak geen broek aan had![]()
Nou ja zeg! Ik houd helemaal niet van die felle kleuren en ik denk dat die kleur Isabeau lijkbleek maakt. Ik vind het best wel een lelijke jas eigenlijk. Leuk dat je dan aan Isabeau denkt.:Pquote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik moest ook aan Isabeau denken, BJ.
Ik doe het niet, ik twijfel te veel, dus blijft ie ongedragen.
Maar ik kan 'm natuurlijk wel voor iemand anders kopen, dan zijn mn onderhandelingen niet voor niets geweest.![]()
Sooooorboooooo?!
Waar vind je dat? Of is alles uitverkocht? Ik kan het op de site niet vinden, of ik kijk scheel.quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik voor Dyon ook besteld in maat 86 en in blauw, maar jemig wat viel die groot zeg!quote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is rood. Dat telt niet.quote:Op maandag 29 november 2010 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
Ik denk altijd aan Isabeau. Vandaar.![]()
Ik moest eraan denken omdat dat rode jasje ook best fel is toch?
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeenquote:Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Of is alles uitverkocht? Ik kan het op de site niet vinden, of ik kijk scheel.
En dan is het misschien niet zo druk als nu... Site doet het nu niet hier vanwege de drukte.quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeen
Ow, ik dacht dat je een potentiele koper was.quote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
morgenochtend om half 7 ofzo nog eens proberen, dan is het bijgevuld over het algemeen
noooo!quote:Op maandag 29 november 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je een potentiele koper was.
Goeie tip! Wekker zetten was niet nodig, draakje werd om 6 uur wakkerquote:Op maandag 29 november 2010 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |