Dat dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Poppejans het volgende:
Aargh Huup, ik dacht dat er een nieuwe H&M collectie was ofzo, ik was helemaal hyper aan het stuiteren!
Maillot onder het jurkje aandoen! Blijft ie ook nog goed zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Ik vind deze leuk:
[ afbeelding ]
alleen heeft die zo'n ruches kontje eraan en dat is met een maillot weer wat raar
[ afbeelding ]
mja daarom ze raken wel klanten kwijt zo. Zeker nu met die sint-opdrukken enzo. Leuk zo'n seizoensactie maar zorg dan wel dat er flink op voorraad is enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht: laat ik eens kijken of er wat leuks tussen zit bij GMK (ik vind de opdruk van die eerste pakjes erg mooi!). Maar er is echt niets op voorraad.Jemig, wat slecht.
ik denk dat hun naaisters in China zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Lief, Sorbo!
Mja, ik heb geen idee waarom ze dat zo onhandig aanpakken bij GMK. Heeft iemand inside information? Zitten hun naaisters in staking of zo?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef DJMomo het volgende:
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
Ik was bij de hema en ze hadden helemaal nietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
wrijf het er maar in![]()
Pvoesssben benieuwd of je nog bij de Hema komt vandaag
aaahw en nu? nog steeds het gevoel dat je niet compleet bent?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik was bij de hema en ze hadden helemaal niets
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef Pvoesss het volgende:
Genoeg heb ik sowieso ik heb nog een hele voorraad aan schattige meisjes kleding![]()
Maar ik ga anders maar gewoon aan het online shoppen![]()
Maar ik ben nu los gegaan in de supermarkt. Hamsteruuhhhh
erg he?? ik heb al voor 100 euro op het oog..quote:
Yeuh!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef DJMomo het volgende:
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
vind je? ik vind het erg meevallen! beetje h&m zeg maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef octopussy het volgende:
Oh Gap heeft echt leuke dingen, die trui met die uil er opdat gebreide jumpsuitje
maar het wel goed prijzig
Lief!quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hebben bij de hema weer een paar leuke newborn dingetjes erbij.
Voor wie ook geïnteresseerd is in wit spul: ik zag gister bij de Prénatal een witte muts met bijbehorende sjaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:02 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Sorbo wat staat dat schetig die muts en sjaal <3
Ik zat nog naar een exemplaar te kijken. Is het een universeel ding dat ook in buggy's past?quote:Op maandag 29 november 2010 09:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Die voetenzak bij de H&M blijf zooooo leuk!
Ja maar achterin dan toch niet? of ben ik nou scheelquote:Op maandag 29 november 2010 09:35 schreef Keshet het volgende:
Als het om deze voetenzak gaat:
[ afbeelding ]
Daar zitten gewoon gaten voor de gordel in hoor! Kijk maar onderaan, bij die drukknoopjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |