Oh dus je moet naar Zweden voor leuke jongenskleding.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja die is leuk hè? Mijn oog werd er gelijk naartoe getrokken![]()
![]()
Menvoor jongens vanaf 86 hebben ze keiveel leuks! vind ik dan tenminste
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh dus je moet naar Zweden voor leuke jongenskleding.
Weten we dat ook weer![]()
Ik ken wel een paar mensen die daar wonen, eens kijken of ze een winkel hebben.
En of ik iets zie
had ik ook, ik kon er alleen op de zweedse site op.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef Twinkly het volgende:
Echte strakke skinny's zoals op die website vind ik lelijk. Een beetje strakkere broeken vind ik nog wel leuk, zoals die blauwe van KobusMaar ik vind normaal tot baggy leuker voor jongens.
Ligt het aan mijn internetbrowser dat ik de webshop van Lindex niet kan bereiken? Ik kan alleen de campagnes bekijken.
ah kijk aan. Nouja niet dat ik dagelijks in Finland kom verderquote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze sturen naar Finland, Denemarken, Zweden zelf natuurlijk.
Enige plaatsen waar online shop achter staat.
Ongemerkt steeds asocialer: ...Waar ouders het niet door hebben...quote:Op donderdag 25 november 2010 12:35 schreef oeke het volgende:
Wauw Huup! Shit, in Zweden ken ik niemand.![]()
lol!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb die pyama met dat glow in the dark skelet bij de hennez gekocht. Ik schrik af en toe als Mika s'morgens opeens naast ons bed staat. Maar hij is wel gaaf!
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb die pyama met dat glow in the dark skelet bij de hennez gekocht. Ik schrik af en toe als Mika s'morgens opeens naast ons bed staat. Maar hij is wel gaaf!
Dat kun je wel zeggen ja! Isabeau had roze met witte smaller schoentjes in de mt 0-6 mnd. Toen ze 6 maanden was, waren ze nog aan de ruime kant!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
SKR schoenen schijnen iets groter te vallen, dus ik ga ervan uit dat hij ze in de winter/lente kan dragen.
Ehm, ik wil natuurlijk niet flauw doen. Maar mijn dochter kreeg haar eerst schoentjes in maat 19, open sandaaltjes, er was zichtbaar ruimte voor groeiende teentjesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
Twinkly, ik vond het niet zo eng, maar het kan natuurlijk wel fout uitpakken.
Ko heeft nu maat 21, volgens de schoenenverkoopster zou hij daar een maand of 3-4 mee doen.
Die bruine schoentjes heb ik in maat 22 gekocht, en ze komen in december aan.
SKR schoenen schijnen iets groter te vallen, dus ik ga ervan uit dat hij ze in de winter/lente kan dragen.
De sandaaltjes zijn ook in maat 22, die zou hij tot juni moeten kunnen dragen. En als ze dus iets groter vallen tot juli.
En als het koud is doe ik er gewoon sokken onder!![]()
Vrouwtje Theelepel, wat heerlijk wakker worden is dat!
Nu met korting vind ik ze heel erg betaalbaar! In een ''echte'' schoenenwinkel betaal je volgens mij ook behoorlijk wat voor een klein kinderschoentje.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind de prijzen het leukst ...![]()
....
Ik vond het gewoon grappig, sorry!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik koop ze vast graag van je over. Ik hou van je smaak
.
Het is zo hè, sommige reacties heb ik al 100 keer gegeven. Maar ik denk dan 'je weet maar nooit of Oeke het al had meegekregen
.
voor mij ook helaas, maar ach...Leah loopt volgende winter pas en dan heb ik wel weer geldquote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Helaas is voor mij tijdelijk even alles te duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.Ik heb nog geen baby, anders was ik de eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze zijn leuheuk!![]()
Hahah ik zie het al helemaal voor me op dat KDVquote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Loop stage op een kdv, en daar doen we dus elke dag 18 kinderen kweet niet hoeveel lagen kleding aan. Kinderen kunnen vervolgens alleen nog waggelen en niet meer opstaan als ze vallen![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
MIjn schoonzusje woont in Zwedendus daar zijn we afgelopen jaar geweest en ze hebben er inderdaad leuke spulletje. Komen jaar gaan we weer..dit keer met de auto dus dan kan ik nog meer mee naar huis slepen
Dat dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Poppejans het volgende:
Aargh Huup, ik dacht dat er een nieuwe H&M collectie was ofzo, ik was helemaal hyper aan het stuiteren!
Maillot onder het jurkje aandoen! Blijft ie ook nog goed zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Ik vind deze leuk:
[ afbeelding ]
alleen heeft die zo'n ruches kontje eraan en dat is met een maillot weer wat raar
[ afbeelding ]
mja daarom ze raken wel klanten kwijt zo. Zeker nu met die sint-opdrukken enzo. Leuk zo'n seizoensactie maar zorg dan wel dat er flink op voorraad is enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht: laat ik eens kijken of er wat leuks tussen zit bij GMK (ik vind de opdruk van die eerste pakjes erg mooi!). Maar er is echt niets op voorraad.Jemig, wat slecht.
ik denk dat hun naaisters in China zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Lief, Sorbo!
Mja, ik heb geen idee waarom ze dat zo onhandig aanpakken bij GMK. Heeft iemand inside information? Zitten hun naaisters in staking of zo?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef DJMomo het volgende:
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
Ik was bij de hema en ze hadden helemaal nietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
wrijf het er maar in![]()
Pvoesssben benieuwd of je nog bij de Hema komt vandaag
aaahw en nu? nog steeds het gevoel dat je niet compleet bent?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik was bij de hema en ze hadden helemaal niets
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef Pvoesss het volgende:
Genoeg heb ik sowieso ik heb nog een hele voorraad aan schattige meisjes kleding![]()
Maar ik ga anders maar gewoon aan het online shoppen![]()
Maar ik ben nu los gegaan in de supermarkt. Hamsteruuhhhh
erg he?? ik heb al voor 100 euro op het oog..quote:
Yeuh!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef DJMomo het volgende:
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
vind je? ik vind het erg meevallen! beetje h&m zeg maar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef octopussy het volgende:
Oh Gap heeft echt leuke dingen, die trui met die uil er opdat gebreide jumpsuitje
maar het wel goed prijzig
Lief!quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze hebben bij de hema weer een paar leuke newborn dingetjes erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |