abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:34:23 #1
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88956416
Hier verder. [en ik ga geen plaatjes meer doen hoor :D]
pi_88956488
5 minuten sneeuw? Zijn jullie vorige winter vergeten? :o
Ik heb hier 2 paar meisjes- en 1 paar jongenssnowboots staan. Zal morgen even een foto maken, ze zijn te klein voor mijn kinderen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_88956623
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef snoopy het volgende:
5 minuten sneeuw? Zijn jullie vorige winter vergeten? :o
Nee hoor, daarom zoek ik nu wel elke dag even MP door. Staan ze gewoon ineens in huis. :+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88956627
Ik wou net zeggen. Ik ben afgelopen winter denk ik twee maanden lang elke dag buiten geweest. Mijn dochter zou zonder snowboots elke stap zo ongeveer onderuit gegaan zijn. natuurlijk, voor een winter zonder sneeuw zijn ze niet nodig. Maar afgelopen winter hadden wij in elk geval echt niet zonder gekund. Ze waren hun 5 euro dubbel en dwars waard :Y . En nu hebben we ze gratis dus daar kan ik me ook geen buil aan vallen ;-).

Ik snap P wel oeke, ik zou normaal ook wachten denk ik tot het zover is (heb ik afgelopen winter ook gedaan), maar nu hoorde ik dat er weer een strenge winter verwacht werd en kwam meeen de herinnering van afgelopen winter naarboven. En ben ik dus gaan winter-verzamelen :P .

Leuk vestje Claudia, maar op de een of andere manier net niet mijn smaak toch :D . Vooral heel leuk dat je aan mijn zoon moet denken erbij.
pi_88956636
oee las ik nou een weersvoorspelling met SNEEUW???

dan ga ik toch een skipak kopen hoor ;) heb van de week bij de H&M een geblokte in handen gehad, maar twijfelde over de maat...
misschien toch nog maar langs...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88956664
Snoop, je hebt gelijk....niks geen 5 minuten sneeuw

wij moeten aan de snowboots

maat 38, 30 en 19 aub
pi_88956713
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:41 schreef lily het volgende:
Snoop, je hebt gelijk....niks geen 5 minuten sneeuw

wij moeten aan de snowboots

maat 38, 30 en 19 aub
Want? Je dochter loopt? Bijna? O-)

Mijn zoon moet eerst maar eens gaan staan enzo voordat ik überhaupt aan snowboots ga denken voor hem.
pi_88956742
Maar de vorige winter was niet voor niets uitzonderlijk, hè? Als we de klimatologen mogen geloven gaan we snowboots steeds minder nodig hebben. Je kunt je natuurlijk ook bij de kleine (controversiële) groep van sceptici scharen die veeleer van mening is dat er een nieuwe ijstijd op komst is. In dat geval moesten we maar flink snowboots inslaan. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:43:19 #9
298315 SacreCoeur
pi_88956748
Isa vind de eerste stap in de sneeuw leuk, net als ik.
En dan gaan we terug naar binnen.

Alleen in de sneeuw naar school dus, en op school gaan ze ook niet in de sneeuw buitenspelen.
Weet niet of dat snowboot-waardig is? :P
pi_88956765
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Want? Je dochter loopt? Bijna? O-)
nope. not really!

je hebt gelijk; maat 38 en 30 graag 8-)
pi_88956781
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de vorige winter was niet voor niets uitzonderlijk, hè? Als we de klimatologen mogen geloven gaan we snowboots steeds minder nodig hebben. Je kunt je natuurlijk ook bij de kleine (controversiële) groep van sceptici scharen die veeleer van mening is dat er een nieuwe ijstijd op komst is. In dat geval moesten we maar flink snowboots inslaan. :Y)
Zeg ga jij even met P. onder een hoedje zitten. :6
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88956790
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoorde een paar dagen terug juist dat er een strenge winter verwacht werd???
pi_88956791
Nouja dat is het dus, ik zou ze niet standaard voor iedere Hollandse winter kopen. Er zijn winters geweest die eigenlijk een soort undercover-herfst waren :') maar vorig jaar was het wel echt de moeite waard om snowboots te hebben, voor mezelf al :P En Amélie is nu op een leeftijd dat ze het erg leuk begint te vinden om buiten te keutelen, én om zelf te lopen.

Ik heb nog redelijk in t geheugen zitten hoe er vorig jaar echt een run op die dingen was en dat ze overal uitverkocht waren :X
zelfde verhaal met een slee, die waren op een bepaald moment ook overal uitverkocht. en zout :P maar goed, das n ander verhaal :+

Met de weersvoorspellingen zoals ze nu liggen vind ik het wel de moeite om vast boots te kopen.

Als mn kind nog niet liep of als er verder geen strenge winter voorspelt zou worden had ik ze niet gekocht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88956793
Ik heb besloten dat Ivan, als hij deze winter nog goed gaat lopen, een jongetje is dat liever gladde zolen heeft waar hij flink mee kan glijden. :7
pi_88956867
Volgens mij heb ik zelf nog nooit snowboots gehad :o .

Maar nu wel, nu heb ik ze besteld O+ . 20 Euro, en mijn voeten groeiën niet meer, dus ik kan ze mooi elke winter aan, en ook elke undercoverherfst *O* .
pi_88956874
Hoe kunnen ze nu al weten dat het een strenge winter gaat worden? Het lukt de mensen van het weer meestal niet eens om verder dan een dag of 3 vooruit te kijken.
pi_88956889
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb besloten dat Ivan, als hij deze winter nog goed gaat lopen, een jongetje is dat liever gladde zolen heeft waar hij flink mee kan glijden. :7
haha, dat kan

maar gladde zolen vind ik meer 5 + :6 (zegt zij die nog nooit snowboots gekocht heeft)
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:47:28 #18
298315 SacreCoeur
pi_88956917
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten dat het een strenge winter gaat worden? Het lukt de mensen van het weer meestal niet eens om verder dan een dag of 3 vooruit te kijken.
lol!
pi_88956941
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat erom dat ze het zeiden. Ze zeiden het. Er wordt een strenge winter verwacht. Daar gaat het om, en daarom heb ik sowboots. }:|
pi_88956959
Het is volgens mij een snowbootcomplot. Oké, biecht maar op: wie heeft er hier aandelen?
pi_88956992
ik ben liever ruim op tijd :) Vorig jaar waren ze echt overal uitverkocht :X
pi_88957001
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is volgens mij een snowbootcomplot. Oké, biecht maar op: wie heeft er hier aandelen?
nou, ik niet, maar na een aantal webshops bezocht te hebben weet ik het niet meer :D
pi_88957212
Ik heb meisjessnowboots maat 25 en 28. En 1 paar jongenssnowboots maat 30.
Lily, je mag de jongensversie hebben tegen verzendkosten maar een foto maak ik morgen als je geinteresseerd bent.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:56:02 #24
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_88957271
Hier staan de sneeuwlaarsjes al een tijdje klaar. Vorige winter heeft hij ze veel aangehad, niet alleen met sneeuw maar ook tijdens een regenbui of een boswandeling.
Ik heb er ook maar niet op bezuinigd omdat hij ze waarschijnlijk wel vaak aan heeft deze winter.
pi_88957356
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik niet :N
Ik heb alleen aandelen H&M en Hema -O- en Rennies :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')