Nee hoor, daarom zoek ik nu wel elke dag even MP door. Staan ze gewoon ineens in huis.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef snoopy het volgende:
5 minuten sneeuw? Zijn jullie vorige winter vergeten?
Want? Je dochter loopt? Bijna?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:41 schreef lily het volgende:
Snoop, je hebt gelijk....niks geen 5 minuten sneeuw
wij moeten aan de snowboots
maat 38, 30 en 19 aub
nope. not really!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Want? Je dochter loopt? Bijna?![]()
Zeg ga jij even met P. onder een hoedje zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de vorige winter was niet voor niets uitzonderlijk, hè? Als we de klimatologen mogen geloven gaan we snowboots steeds minder nodig hebben. Je kunt je natuurlijk ook bij de kleine (controversiële) groep van sceptici scharen die veeleer van mening is dat er een nieuwe ijstijd op komst is. In dat geval moesten we maar flink snowboots inslaan.
Ik hoorde een paar dagen terug juist dat er een strenge winter verwacht werd???quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de vorige winter was niet voor niets uitzonderlijk, hè? Als we de klimatologen mogen geloven gaan we snowboots steeds minder nodig hebben. Je kunt je natuurlijk ook bij de kleine (controversiële) groep van sceptici scharen die veeleer van mening is dat er een nieuwe ijstijd op komst is. In dat geval moesten we maar flink snowboots inslaan.
haha, dat kanquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb besloten dat Ivan, als hij deze winter nog goed gaat lopen, een jongetje is dat liever gladde zolen heeft waar hij flink mee kan glijden.
lol!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten dat het een strenge winter gaat worden? Het lukt de mensen van het weer meestal niet eens om verder dan een dag of 3 vooruit te kijken.
Het gaat erom dat ze het zeiden. Ze zeiden het. Er wordt een strenge winter verwacht. Daar gaat het om, en daarom heb ik sowboots.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten dat het een strenge winter gaat worden? Het lukt de mensen van het weer meestal niet eens om verder dan een dag of 3 vooruit te kijken.
nou, ik niet, maar na een aantal webshops bezocht te hebben weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is volgens mij een snowbootcomplot. Oké, biecht maar op: wie heeft er hier aandelen?
Ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is volgens mij een snowbootcomplot. Oké, biecht maar op: wie heeft er hier aandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |