Nee hoor, daarom zoek ik nu wel elke dag even MP door. Staan ze gewoon ineens in huis.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef snoopy het volgende:
5 minuten sneeuw? Zijn jullie vorige winter vergeten?
Want? Je dochter loopt? Bijna?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:41 schreef lily het volgende:
Snoop, je hebt gelijk....niks geen 5 minuten sneeuw
wij moeten aan de snowboots
maat 38, 30 en 19 aub
nope. not really!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Want? Je dochter loopt? Bijna?![]()
Zeg ga jij even met P. onder een hoedje zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de vorige winter was niet voor niets uitzonderlijk, hè? Als we de klimatologen mogen geloven gaan we snowboots steeds minder nodig hebben. Je kunt je natuurlijk ook bij de kleine (controversiële) groep van sceptici scharen die veeleer van mening is dat er een nieuwe ijstijd op komst is. In dat geval moesten we maar flink snowboots inslaan.
Ik hoorde een paar dagen terug juist dat er een strenge winter verwacht werd???quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de vorige winter was niet voor niets uitzonderlijk, hè? Als we de klimatologen mogen geloven gaan we snowboots steeds minder nodig hebben. Je kunt je natuurlijk ook bij de kleine (controversiële) groep van sceptici scharen die veeleer van mening is dat er een nieuwe ijstijd op komst is. In dat geval moesten we maar flink snowboots inslaan.
haha, dat kanquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb besloten dat Ivan, als hij deze winter nog goed gaat lopen, een jongetje is dat liever gladde zolen heeft waar hij flink mee kan glijden.
lol!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten dat het een strenge winter gaat worden? Het lukt de mensen van het weer meestal niet eens om verder dan een dag of 3 vooruit te kijken.
Het gaat erom dat ze het zeiden. Ze zeiden het. Er wordt een strenge winter verwacht. Daar gaat het om, en daarom heb ik sowboots.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten dat het een strenge winter gaat worden? Het lukt de mensen van het weer meestal niet eens om verder dan een dag of 3 vooruit te kijken.
nou, ik niet, maar na een aantal webshops bezocht te hebben weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is volgens mij een snowbootcomplot. Oké, biecht maar op: wie heeft er hier aandelen?
Ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is volgens mij een snowbootcomplot. Oké, biecht maar op: wie heeft er hier aandelen?
Ik geloof er niets van, anders woonden jullie nu in een villa.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb alleen aandelen H&M en Hemaen Rennies
![]()
He, wat lastig!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Haha dat heb ik straks met kindjes Oeksik denk dat er toch nog redelijk wat ongedragen blijft door nummer 2 vanwege verkeerde seizoen
![]()
Maat 21. Misschien in januari past hij ze wel met dikke sokken inderdaad. Laat ik het hopen.quote:Welke maat heeft Ko nu? Kun je die 23 niet met 2 paar sokken aandoen? 1 paar normale en 1 paar van die dikke gebreide?
Ik weet wel dat als zoiets als snowboots precies pas zit dat je dan van die wintertenen krijgt. Van die nare verkleumde tenen, net als in schaatsen zeg maar. Liever een tikje ruimte voorin, voor lekker warme voeten.
Ja ergens doe ik iets verkeerd hè?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, anders woonden jullie nu in een villa.
Ik heb trouwens tijden geleden die dikke sokken van de H&M gekocht en daar heb ik geen spijt van. Voor Ivan heb ik nog steeds geen goed winterschoeisel en op deze manier blijven zijn voeten tenminste warm.
zeker weten!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef snoopy het volgende:
Lily, je mag de jongensversie hebben tegen verzendkosten maar een foto maak ik morgen als je geinteresseerd bent.
28 voor jouw damequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef YPPY het volgende:
Snoopy, die maat 28, het je die nog? Zo ja, dan heb ik interesse. De broek met het poppetje is nog steeds een daverend succes.
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op zondag 21 november 2010 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hier nog snowboots staan van vorig jaar van Bep, maat 21/22 voor wie ze gebruiken kan
Ben voor Bep toe aan een maatje groter.
De kat krijgt z`n dikke vacht al dus ik geloof wel in die strenge winter voor dit jaar </Klazien>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |