)
 )

Gelukkig is hier echt hele goede kleding te koop voor de kou. Ook heel veel voor kinderen. Maar wel een gedoe ook hoor. Loop stage op een kdv, en daar doen we dus elke dag 18 kinderen kweet niet hoeveel lagen kleding aan. Kinderen kunnen vervolgens alleen nog waggelen en niet meer opstaan als ze vallen
 Gelukkig is hier echt hele goede kleding te koop voor de kou. Ook heel veel voor kinderen. Maar wel een gedoe ook hoor. Loop stage op een kdv, en daar doen we dus elke dag 18 kinderen kweet niet hoeveel lagen kleding aan. Kinderen kunnen vervolgens alleen nog waggelen en niet meer opstaan als ze vallen   

quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.Ik heb nog geen baby, anders was ik de eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zijn leuheuk!![KAT_LG_1.jpg]()

Hahah ik zie het al helemaal voor me op dat KDVquote:Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Loop stage op een kdv, en daar doen we dus elke dag 18 kinderen kweet niet hoeveel lagen kleding aan. Kinderen kunnen vervolgens alleen nog waggelen en niet meer opstaan als ze vallen

dus daar zijn we afgelopen jaar geweest en ze hebben er inderdaad leuke spulletje. Komen jaar gaan we weer..dit keer met de auto dus dan kan ik nog meer mee naar huis slepen
 dus daar zijn we afgelopen jaar geweest en ze hebben er inderdaad leuke spulletje. Komen jaar gaan we weer..dit keer met de auto dus dan kan ik nog meer mee naar huis slepen  

quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
MIjn schoonzusje woont in Zwedendus daar zijn we afgelopen jaar geweest en ze hebben er inderdaad leuke spulletje. Komen jaar gaan we weer..dit keer met de auto dus dan kan ik nog meer mee naar huis slepen

ben benieuwd of je nog bij de Hema komt vandaag
 ben benieuwd of je nog bij de Hema komt vandaag  

Dat dus.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Poppejans het volgende:
Aargh Huup, ik dacht dat er een nieuwe H&M collectie was ofzo, ik was helemaal hyper aan het stuiteren!

Maillot onder het jurkje aandoen! Blijft ie ook nog goed zittenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Ik vind deze leuk:
[ afbeelding ]
alleen heeft die zo'n ruches kontje eraan en dat is met een maillot weer wat raar
[ afbeelding ]

Ziet er zo leuk uit, dat koppie met een paar blonde sprietjes haar. Wel een beetje een 'emo'-uiterlijk. Ik bedacht me vanochtend toen ik naar haarkeek dat ze dat best zou kunnen worden, natuurlijk
 Ziet er zo leuk uit, dat koppie met een paar blonde sprietjes haar. Wel een beetje een 'emo'-uiterlijk. Ik bedacht me vanochtend toen ik naar haarkeek dat ze dat best zou kunnen worden, natuurlijk  

Jemig, wat slecht.
 Jemig, wat slecht.

mja daarom ze raken wel klanten kwijt zo. Zeker nu met die sint-opdrukken enzo. Leuk zo'n seizoensactie maar zorg dan wel dat er flink op voorraad is enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht: laat ik eens kijken of er wat leuks tussen zit bij GMK (ik vind de opdruk van die eerste pakjes erg mooi!). Maar er is echt niets op voorraad.Jemig, wat slecht.
 maar dan wel met zwart geverfd haar natuurlijk en heel veel kohl enzo
 maar dan wel met zwart geverfd haar natuurlijk en heel veel kohl enzo  

Ze heeft er ook, zeker met zo'n muts, wel een snoetje voor. Dat wordt nog wat als ik over een jaar of 14 (of eerder, wie weet) een foto van haar kledingkeuze in het kledingtopic post
 Ze heeft er ook, zeker met zo'n muts, wel een snoetje voor. Dat wordt nog wat als ik over een jaar of 14 (of eerder, wie weet) een foto van haar kledingkeuze in het kledingtopic post  

ik denk dat hun naaisters in China zittenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Lief, Sorbo!
Mja, ik heb geen idee waarom ze dat zo onhandig aanpakken bij GMK. Heeft iemand inside information? Zitten hun naaisters in staking of zo?

*sist* mahaaam
 *sist* mahaaam  doe normaaaal
 doe normaaaal  

maar ik kan geen plaatje vinden op de prenatal site
  maar ik kan geen plaatje vinden op de prenatal site   

quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef DJMomo het volgende:
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
 oh!!!
 oh!!!  

Ik was bij de hema en ze hadden helemaal nietsquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]

wrijf het er maar in
Pvoesssben benieuwd of je nog bij de Hema komt vandaag

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |