abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89148285
Ja, best wel. Lijkt me een geweldig land. Ik zou er graag wonen (ik houd ook van een koel klimaat hoewel -10 wel heel koel is ja ;) )
pi_89149062
'T is heerlijk wonen hoor, en die kou is best lekker vind ik. 'T moest alleen niet waaien erbij.... :D Gelukkig is hier echt hele goede kleding te koop voor de kou. Ook heel veel voor kinderen. Maar wel een gedoe ook hoor. Loop stage op een kdv, en daar doen we dus elke dag 18 kinderen kweet niet hoeveel lagen kleding aan. Kinderen kunnen vervolgens alleen nog waggelen en niet meer opstaan als ze vallen O+
En om ontopic te blijven:

http://www.polarnopyret.se/ Niet Noors, maar toch leuk :)

en mooi speelgoed ook http://www.sprell.no/
pi_89151856
Kijk Oeke, een truitje met gereedschap voor Kobus!

http://kind-baby.marktpla(...)D%3D&fta_ind=23&fs=1
pi_89152054
Oh, hij heeft er zo een, althans een die er op lijkt. Met als sublieme tekst: Tools are for working. :P

En vanmiddag heb ik bijpassend een heel zoet gereedschapskistje met gereedschap gekocht voor Sint. Daar kan hij dan mee spelen als hij dat shirtje aan heeft.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 25 november 2010 @ 21:02:40 #55
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89152355
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog geen baby, anders was ik de eerste. ;(

Deze zijn leuheuk!

pi_89152542
Ik vind deze leuk:

alleen heeft die zo'n ruches kontje eraan en dat is met een maillot weer wat raar

pi_89154446
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Loop stage op een kdv, en daar doen we dus elke dag 18 kinderen kweet niet hoeveel lagen kleding aan. Kinderen kunnen vervolgens alleen nog waggelen en niet meer opstaan als ze vallen O+

Hahah ik zie het al helemaal voor me op dat KDV

OT: Ik ben ineens bang dat ik niet genoeg kleding heb.. Morgen even langs de hema :')
pi_89154664
ooo die schoentjes zijn echt enorm leuk!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89167774
MIjn schoonzusje woont in Zweden :) dus daar zijn we afgelopen jaar geweest en ze hebben er inderdaad leuke spulletje. Komen jaar gaan we weer..dit keer met de auto dus dan kan ik nog meer mee naar huis slepen :P
pi_89167857
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
MIjn schoonzusje woont in Zweden :) dus daar zijn we afgelopen jaar geweest en ze hebben er inderdaad leuke spulletje. Komen jaar gaan we weer..dit keer met de auto dus dan kan ik nog meer mee naar huis slepen :P
:{w
wrijf het er maar in :+

Pvoesss :D ben benieuwd of je nog bij de Hema komt vandaag ;)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89168499
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Poppejans het volgende:
Aargh Huup, ik dacht dat er een nieuwe H&M collectie was ofzo, ik was helemaal hyper aan het stuiteren!
Dat dus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89168725
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Ik vind deze leuk:

[ afbeelding ]

alleen heeft die zo'n ruches kontje eraan en dat is met een maillot weer wat raar

[ afbeelding ]
Maillot onder het jurkje aandoen! Blijft ie ook nog goed zitten :)

Senna is momenteel helemaal into "hoed" dus die moest ze op. Ik heb nog een Kleurdoos original gehaakte muts liggen en die past toch echt perfect bij haar paarse winterjas O+ Ziet er zo leuk uit, dat koppie met een paar blonde sprietjes haar. Wel een beetje een 'emo'-uiterlijk. Ik bedacht me vanochtend toen ik naar haarkeek dat ze dat best zou kunnen worden, natuurlijk :o :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89169040
Ik dacht: laat ik eens kijken of er wat leuks tussen zit bij GMK (ik vind de opdruk van die eerste pakjes erg mooi!). Maar er is echt niets op voorraad. :o Jemig, wat slecht.
pi_89169083
Ja GMK is echt extreem vaak door de voorraden heen.

Zoals beloofd, foto van het spijkerjurkje (crosspost fototopic)

pi_89169087
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht: laat ik eens kijken of er wat leuks tussen zit bij GMK (ik vind de opdruk van die eerste pakjes erg mooi!). Maar er is echt niets op voorraad. :o Jemig, wat slecht.
mja daarom ze raken wel klanten kwijt zo. Zeker nu met die sint-opdrukken enzo. Leuk zo'n seizoensactie maar zorg dan wel dat er flink op voorraad is enzo.

Miss :D maar dan wel met zwart geverfd haar natuurlijk en heel veel kohl enzo :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89169095
Jaaa hij is leuk sorbo! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 november 2010 @ 10:17:19 #67
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89169129
Dat setje vind is leuk Sorboo! O+
pi_89169222
Ja GMK is echt heel erg jammer. Ze hebben zo'n leuk spul en (vind ik) kwalitatief ook goed. Maar de gebrekkige voorraden doen ze wel de das om.

Sorbootje, hij is leuk O+

huup, haha ja! Hoewel die blonde haartjes zo schuin over haar voorhoofd al best aardig kloppen :D Ze heeft er ook, zeker met zo'n muts, wel een snoetje voor. Dat wordt nog wat als ik over een jaar of 14 (of eerder, wie weet) een foto van haar kledingkeuze in het kledingtopic post :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89169289
Lief, Sorbo!

Mja, ik heb geen idee waarom ze dat zo onhandig aanpakken bij GMK. Heeft iemand inside information? Zitten hun naaisters in staking of zo?
pi_89169323
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Lief, Sorbo!

Mja, ik heb geen idee waarom ze dat zo onhandig aanpakken bij GMK. Heeft iemand inside information? Zitten hun naaisters in staking of zo?
ik denk dat hun naaisters in China zitten :+

Miss :D
vergeet die foto maar tegen die tijd hoor :') *sist* mahaaam :( doe normaaaal :(
:D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89169332
Ohja, dat wou ik hier ook nog even zeggen: bij de V&D betaal je nu geen bezorgkosten en je krijgt 15% korting (maar niet op alle merken kleding). Ik zag niks leuks op de site, maar misschien heeft iemand anders er iets aan.
pi_89176251
GMK wordt idd in het buitenland gemaakt werd mij in een email verteld.

Ik kreeg in mijn schoen ini mini wantjes met gedicht! O+ maar ik kan geen plaatje vinden op de prenatal site }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89177792
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_89178983
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef DJMomo het volgende:
is hier al bekend dat gap.eu tegenwoordig ook naar Nederland verzendt?
:o oh!!!
:9 O+
:X

DML wat enorm schattig O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89179277
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:{w
wrijf het er maar in :+

Pvoesss :D ben benieuwd of je nog bij de Hema komt vandaag ;)
Ik was bij de hema en ze hadden helemaal niets :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')