abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89132654
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb die pyama met dat glow in the dark skelet bij de hennez gekocht. Ik schrik af en toe als Mika s'morgens opeens naast ons bed staat. Maar hij is wel gaaf!
:D hahaha
heerlijk als je net zo tussen slapen en wakker worden inhangt :') :P

Lily :D hahaha
maar dat is zeker weer ongemerkt aso om te gaan vragen? :+

Sorbo fotoooo!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89132756
Morgen volgt er uiteraard een foto :D

Vrouwtje Theelepel _O-
pi_89132966
Twinkly, ik vond het niet zo eng, maar het kan natuurlijk wel fout uitpakken.
Ko heeft nu maat 21, volgens de schoenenverkoopster zou hij daar een maand of 3-4 mee doen.
Die bruine schoentjes heb ik in maat 22 gekocht, en ze komen in december aan.
SKR schoenen schijnen iets groter te vallen, dus ik ga ervan uit dat hij ze in de winter/lente kan dragen.
De sandaaltjes zijn ook in maat 22, die zou hij tot juni moeten kunnen dragen. En als ze dus iets groter vallen tot juli.
En als het koud is doe ik er gewoon sokken onder! :P

Vrouwtje Theelepel, wat heerlijk wakker worden is dat! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_89133117
Aargh Huup, ik dacht dat er een nieuwe H&M collectie was ofzo, ik was helemaal hyper aan het stuiteren!
Maar goed ook dat ze niet naar NL versturen want ik zie veel te veel leuks wat absoluut niet goed voor de portomonee zou zijn

aaah wat een heerlijk zacht pakje had Niels! O+ dat koppie,zoooo lief! Die foto komt me helemaal niet bekend voor

See Kai Run O+ O+ O+ ik weet al welke ik wil, maar dan moet Wolf eerst echt los lopen voordat ik ga kopen en ik wil zn voeten dan ook goed opgemeten hebben

}) Wie van hier heeft die laatste A@pie zwarte laarsjes besteld gisteren? oO/
Was ik er eindelijk over uit dat ik echt weer A@pies ging kopen, is de zwarte L ineens uitverkocht... en gister waren die er nog boehoee
Nu ben ik voor de helemaal bruine gegaan die hij al gehad heeft O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89133171
Oh wat een leuke dingetjes huup! Die rompertjes zijn gaaf O+
Ik ken wel iemand in Noorwegen trouwens O-)

Maar eerst ga ik maandag los bij de H&M :9 speciale familie- en vriendenkoopavond van werknemers met 20% korting op alles... en laat mijn stiefdochter daar nou werken O-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_89133410
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
SKR schoenen schijnen iets groter te vallen, dus ik ga ervan uit dat hij ze in de winter/lente kan dragen.
Dat kun je wel zeggen ja! Isabeau had roze met witte smaller schoentjes in de mt 0-6 mnd. Toen ze 6 maanden was, waren ze nog aan de ruime kant!
pi_89133447
Oeh Inne, da's leuk!!
pi_89134130
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
Twinkly, ik vond het niet zo eng, maar het kan natuurlijk wel fout uitpakken.
Ko heeft nu maat 21, volgens de schoenenverkoopster zou hij daar een maand of 3-4 mee doen.
Die bruine schoentjes heb ik in maat 22 gekocht, en ze komen in december aan.
De sandaaltjes zijn ook in maat 22, die zou hij tot juni moeten kunnen dragen. En als ze dus iets groter vallen tot juli.
En als het koud is doe ik er gewoon sokken onder! :P

Vrouwtje Theelepel, wat heerlijk wakker worden is dat! :D
Ehm, ik wil natuurlijk niet flauw doen. Maar mijn dochter kreeg haar eerst schoentjes in maat 19, open sandaaltjes, er was zichtbaar ruimte voor groeiende teentjes :P . Na een maand liep ze met gekrulde teentjes over de voorkant en kon ze de grond raken. In een maand tijd gegroeid van maat 19 naar 21! Maat 21 heeft ze vervolgens wel een maand of 4 op gelopen. Maat 22 hebben we weer over kunnen slaan. net als maat 24 nu. Ze heeft nu schoentjes maat 25. :o
pi_89135380
Haha, Groof, ik dacht al, waar blijf je nou? :P
Als Ko ze niet past dan kan R ze misschien wel aan tegen die tijd!

Ze waren zo goedkoop, voor de helft en gunstige dollarprijs, dat ik het risico wel wil lopen.
Anders verkoop ik ze weer tegen die tijd.
pi_89135443
Ik koop ze vast graag van je over :P . Ik hou van je smaak O+ .

Het is zo hè, sommige reacties heb ik al 100 keer gegeven :@ . Maar ik denk dan 'je weet maar nooit of Oeke het al had meegekregen O-) .
pi_89135742
Neen! Die Ko sandalen wil ik! :P
Maar Oeke bewaard helaas altijd veel

Deze vind ik het leukst van SKR

en een goede tweede

en al die Mary Janes O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89136007
Ik vind de prijzen het leukst ... O+ -O- ....
pi_89136116
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind de prijzen het leukst ... O+ -O- ....
Nu met korting vind ik ze heel erg betaalbaar! In een ''echte'' schoenenwinkel betaal je volgens mij ook behoorlijk wat voor een klein kinderschoentje.
Maar ik koop er nog geen, eerst maar eens lopen en een voetmeting laten doen.
Misschien dat ik wel gewoon voor een paar Dr.Vissers ga, volgens mij net zo goed.
pi_89136268
Oh ja, dat is waar :o . Ik vind zelfs de nieuwprijzen nog wel meevallen. Mijn dochter heeft nu winterlaarsjes voor in de 30 euro ook. Weet je dat ik nog niet eens gekeken had :o :@ .

Helaas is voor mij tijdelijk even alles te duur. ;(
pi_89136425
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik koop ze vast graag van je over :P . Ik hou van je smaak O+ .

Het is zo hè, sommige reacties heb ik al 100 keer gegeven :@ . Maar ik denk dan 'je weet maar nooit of Oeke het al had meegekregen O-) .
Ik vond het gewoon grappig, sorry! :*

En de prijzen vielen heel erg mee. Anders zou ik ze echt niet gekocht hebben. Jammer alleen dat niet alle modellen in sale waren! >:)
pi_89136873
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Helaas is voor mij tijdelijk even alles te duur. ;(
voor mij ook helaas, maar ach...Leah loopt volgende winter pas en dan heb ik wel weer geld :P

De jongens kunnen wel nog een paar schoenen gebruiken, in ieder geval oudste. Die heeft nog maar 1 paar dat past. Wel een paar goede maar daar loopt ie uiteraard dagelijks op.
pi_89136943
Die SKR site wel even onthouden...wat een leuke schoenen zeg!
pi_89136952

Deze vind ik zó lief. Ik twijfel nog even verder.
pi_89137015
Ja, die vielen me ook op
pi_89137368
Ik vind die kleurencombinatie leuk en ik houd gewoon van groen.

<3

jij ook hè?
pi_89137452
yep

groen is mijn lievelingskleur..al sinds de kleuterschool (toen was het nog veel heftiger..alles moest toen groen zijn)
pi_89147846
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89148110
ooh, Noorwegen!!

jaloers is
pi_89148220
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:30 schreef lily het volgende:
ooh, Noorwegen!!

jaloers is
Tis momenteel -10 en spekkieglad. Nog steeds jaloers? ;) :P
pi_89148234
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.

oh! :o
had dat ff eerder gezegd die spoiler :P

mja hey, ik was bijna gewoon blij dat we toch niks konden bestellen, goed voor de portemonnee enzo :') :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')