quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb die pyama met dat glow in the dark skelet bij de hennez gekocht. Ik schrik af en toe als Mika s'morgens opeens naast ons bed staat. Maar hij is wel gaaf!
Dat kun je wel zeggen ja! Isabeau had roze met witte smaller schoentjes in de mt 0-6 mnd. Toen ze 6 maanden was, waren ze nog aan de ruime kant!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
SKR schoenen schijnen iets groter te vallen, dus ik ga ervan uit dat hij ze in de winter/lente kan dragen.
Ehm, ik wil natuurlijk niet flauw doen. Maar mijn dochter kreeg haar eerst schoentjes in maat 19, open sandaaltjes, er was zichtbaar ruimte voor groeiende teentjesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:21 schreef oeke het volgende:
Twinkly, ik vond het niet zo eng, maar het kan natuurlijk wel fout uitpakken.
Ko heeft nu maat 21, volgens de schoenenverkoopster zou hij daar een maand of 3-4 mee doen.
Die bruine schoentjes heb ik in maat 22 gekocht, en ze komen in december aan.
SKR schoenen schijnen iets groter te vallen, dus ik ga ervan uit dat hij ze in de winter/lente kan dragen.
De sandaaltjes zijn ook in maat 22, die zou hij tot juni moeten kunnen dragen. En als ze dus iets groter vallen tot juli.
En als het koud is doe ik er gewoon sokken onder!![]()
Vrouwtje Theelepel, wat heerlijk wakker worden is dat!
Nu met korting vind ik ze heel erg betaalbaar! In een ''echte'' schoenenwinkel betaal je volgens mij ook behoorlijk wat voor een klein kinderschoentje.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind de prijzen het leukst ...![]()
....
Ik vond het gewoon grappig, sorry!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik koop ze vast graag van je over. Ik hou van je smaak
.
Het is zo hè, sommige reacties heb ik al 100 keer gegeven. Maar ik denk dan 'je weet maar nooit of Oeke het al had meegekregen
.
voor mij ook helaas, maar ach...Leah loopt volgende winter pas en dan heb ik wel weer geldquote:Op donderdag 25 november 2010 14:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Helaas is voor mij tijdelijk even alles te duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Mocht er echt interesse zijn in Lindex kleding, wil ik best wat opsturen! Ik woon in Noorwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |