Whaha! Hij is van Ayla geweest (oppaskindje van Laura) dus denk dat ze het wel goed vind ook. Is die van Isabeau een beetje mooi nog? Deze is echt super! Er zit een parelmoerglans overheenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Huup.... lekker handig!! Nou, dan heb ik weer hoop voor de combi met een maillot!![]()
Vlindur, wat lief! Isabeau heeft een winterpak dat van een jongentje is geweest. Blauw. Ruilen?
Ben meer een lurker van dit topic, maar mijn jongste heeft ditzelfde pak! En mijn oudste meid een broek van deze stof.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Senna showt hier haar skipak en snowboots, klaar om te gaan wandelen met opa en omi
[ afbeelding ]
We hebben lurkers!quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ben meer een lurker van dit topic, maar mijn jongste heeft ditzelfde pak! En mijn oudste meid een broek van deze stof.
Ons puf apparaat kan ik ook niet alleen bedienen, heb je niet een buurman/vrouw die je helpen kan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm... wat is specs?
Godverdories zeg, mijn zoon is weer benauwd wakker geworden en nou vind ik het toch weer eng.. En ik krijg die puffer ook gewoon niet goed op z'n mond en dan weet ik niet of het wel gelukt is enzo. Blèh.
Hahaha, zal het proberen, okee?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We hebben lurkers!![]()
![]()
![]()
Doe gezellig mee, joh.
Oeh! leuke kleding leeftijdquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hahaha, zal het proberen, okee?
Dit zijn de slachtoffers van mijn kledingwoede...
[ afbeelding ]
Oudste is 8, jongste 9 maanden
Wat leukquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef Poppedein het volgende:
Ik mag gaan shoppen voor jongenskleertjes
Wie leert mij dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |