abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 13:40:24 #276
5428 crew  miss_sly
pi_89341158
Rienk O+ mooie jas en dat pak kan ook prima! En dat lopen :o O+

groofs, lief!

chagrijnige Willow en dramaqueen Willow O+ ze is gewoon altijd leuk, innepin! Ik vind dat jasje echt geweldig. het broekje vind ik wel leuk voor andere kindjes maar zou ik Senna niet snel aan doen, denk ik!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89341238
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
Hahaha Huup.... lekker handig!! Nou, dan heb ik weer hoop voor de combi met een maillot! _O-

Vlindur, wat lief! Isabeau heeft een winterpak dat van een jongentje is geweest. Blauw. Ruilen? :P
Whaha! Hij is van Ayla geweest (oppaskindje van Laura) dus denk dat ze het wel goed vind ook. Is die van Isabeau een beetje mooi nog? Deze is echt super! Er zit een parelmoerglans overheen O+
Het is een maat 80 denk ik :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89341525
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:22 schreef miss_sly het volgende:
Senna showt hier haar skipak en snowboots, klaar om te gaan wandelen met opa en omi O+

[ afbeelding ]
Ben meer een lurker van dit topic, maar mijn jongste heeft ditzelfde pak! En mijn oudste meid een broek van deze stof.
pi_89341912
Innepin, skibroek van de Hennes? Hij komt me zo bekend voor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89342781
Vlindur, die van Isabeau is van haar neefje geweest. Het is volgens mij een maat 74. Moet ik even checken. We kunnen altijd weer terugruilen toch. Ik ga ervan uit dat ze toch niet helemaal afgedragen worden. (dit is echt de goden verzoeken om een strenge winter vrees ik)

Hij is in elk geval nog heel mooi, dat weet ik wel. Als ik thuis ben maak ik wel even een foto :)

(en je moet toch gewoon snel eens komen eten met Lau. Oh en gewoon langskomen mag uiteraard ook)
pi_89343070
Welke maat skibroek heb jij voor Driekus, mefke?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89343118
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef milka82 het volgende:

[..]

Ben meer een lurker van dit topic, maar mijn jongste heeft ditzelfde pak! En mijn oudste meid een broek van deze stof.
We hebben lurkers! *O* *O* *O*

Doe gezellig mee, joh. c_/
pi_89343253
Willow ziet er vandaag geniaal uit, innepin! :D

En om Senna moet ik om een of andere reden ook erg lachen. Ze staat er zo plompverloren bij terwijl ze er zo fabulous uitziet.

Dat mutsje van S. is zo leuk. O+ Heeft R. daar ook de H&M-skibroek aan? (Zo ja, specs!)

Rienk wordt later astronaut. 8-)
pi_89343308
Claudia, ik heb die broek van Hennes in 86. Hij is nog wat te lang, maar niet eens bijster veel. En er zit gewoon knoopelastiek in, mag jij raden hoe strak dat ding hier staat.
Enne, 86 babyafdeling is dat, niet de peuterafdeling (dan is die 86 ineens veel groter).

Mijn man kwam gisteren binnenlopen met twee shirts van de hema. Legt ze op elkaar en vraagt me: wat is nou het verschil? Ik heel flauw: de kleur. Goed, het ene was een bedrukte grijze in maat 80 en de andere een effen basisshirt in 86. Beide gewassen en beide in de droger en op de mouwlengte na precies even groot 8)7 Zo kan ik toch nooit op die maten vertrouwen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_89343359
Oh al die ukken in winteroutfits O+

Ik hoef dit jaar nog niet want mijn uk loopt nog maar een pasje of 4 los :P En mijn grotere uk heeft wel moonboots en een dikke jas, maar geen skibroek
pi_89343433
Ehm... wat is specs? :@

Godverdories zeg, mijn zoon is weer benauwd wakker geworden en nou vind ik het toch weer eng. :{ . En ik krijg die puffer ook gewoon niet goed op z'n mond en dan weet ik niet of het wel gelukt is enzo. Blèh.

[ Bericht 25% gewijzigd door groofskendezoveelste op 30-11-2010 14:46:42 ]
pi_89343954
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm... wat is specs? :@

Godverdories zeg, mijn zoon is weer benauwd wakker geworden en nou vind ik het toch weer eng. :{ . En ik krijg die puffer ook gewoon niet goed op z'n mond en dan weet ik niet of het wel gelukt is enzo. Blèh.
Ons puf apparaat kan ik ook niet alleen bedienen, heb je niet een buurman/vrouw die je helpen kan?
Rienk moet in de houtgreep anders vliegt zn hoofd alle kanten op ;( En bellen he! Als je het niet vertrouwt! :*

Sorboo, we moeten zeker gauw meeten! *O*
Dan stoppen we de kinders even in elkaars pakken :Y Kijken of het past!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_89344988
Dank voor de toelichting, mefke! Ivan heeft die broek ook in 86, dus bij hem zal 'ie wel nog te lang zitten.

Groofsken, met 'specs' bedoel ik 'specificaties'; ik was nieuwsgierig naar de maat.
pi_89347386
Oh, het is een maat 86. Hij zit te groot, maar ik vind het fijn als hij hem volgend jaar ook nog aankan. Mijn dochter heeft er ook één op de groei (maat 110, ze zit eigenlijk in 98/104), dus dan kunnen ze er twee jaar mee vooruit en dan schuift die van S door naar R, zo had ik het bedacht :7 .
pi_89347680
Die skibroek van de h&m heeft Finn ook! Ik heb een maat 80 genomen en die zit prima, iets te lang maar kan wel. Hier helaas alleen geen noemenswaardige sneeuw -O- Hopelijk morgen & donderdag
pi_89348291
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

We hebben lurkers! *O* *O* *O*

Doe gezellig mee, joh. c_/
Hahaha, zal het proberen, okee?

Dit zijn de slachtoffers van mijn kledingwoede...

Oudste is 8, jongste 9 maanden
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:53:26 #292
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89348415
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:50 schreef milka82 het volgende:

[..]

Hahaha, zal het proberen, okee?

Dit zijn de slachtoffers van mijn kledingwoede...

[ afbeelding ]

Oudste is 8, jongste 9 maanden
Oeh! leuke kleding leeftijd :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:05:42 #293
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89356203
Yesssss, eindelijk een pantalon gevonden voor Noortje, volgens mij jongenscollectie bij de H&M maar nu kan ik geen plaatje vinden op de site :-(
pi_89356554
Die H&M skibroek die Driekus aan heeft op de foto heeft Wolf ook! in mt 80 en zit volgens mij heerlijk warm en staat echt schetig O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89358749
Ohhhhh Rienkie met zn catwalkloopje O+ En al die heerlijke sneeuwpakken in de sneeuwfoto's!, Wat heerlijk dat ze op die manier gewoon echt volop los kunnen gaan in de sneeuw hè! Eindeloos!

En ik wou ook nog wat zeggen...gosh wat ook alweer, ehmmm.. Oh ja

*O* Ik mag gaan shoppen voor jongenskleertjes *O* Wie leert mij dat?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_89358986
woehoeeeeeeee!!! *O* *O*

ik zeg DML spam je kleertjes nog es!! da vind k jongens-Lena kleertjes O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89358998
Echt waar Poppedein :o ? Dat wist ik nog helemaal niet. Gefeliciteerd
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89359003
Ow wat superlief al die sneeuwpakjes en kindjes in de sneeuw!! O+

Groof, hier ook een maat 86 sneeuwpak in de hoop dat hij hm volgend jaar nog aan kan en voor Kyllian een maat 110 skibroek...die kan hij volgend jaar ook vast nog wel aan.
pi_89359035
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:57 schreef Poppedein het volgende:
*O* Ik mag gaan shoppen voor jongenskleertjes *O* Wie leert mij dat?
Wat leuk :D
pi_89359148
Poppedein, een jongen O+ Wat gaaf!! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')