Dank jequote:
quote:quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
En doe er dan meteen een foto van jezelf bij
Nee hoor, hou je priveleven maar lekker prive
Jij bent toch ook een MILF? stuur jij eens pics!
In je juristenpakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een MILF? stuur jij eens pics!
In je juristenpakje
Geen MILF, want heb geen kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
stuur die pics dan maar gewoon als mokkeljuristquote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen MILF, want heb geen kinderen
Ik kom uit de randstad, wat is dat?quote:
quote:
Een melkfabriekquote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kom uit de randstad, wat is dat?
Bussumquote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef remlof het volgende:
Van twitter:
Einduitslagen #Bussum VVD 9 PvdA 4 GL 3 CDA 3 D66 2 CU 1 L7 1 #GR2010. CDA verliest 1 zetel VVD grote winnaar
Ik zal het anders formuleren.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Randstad is een uitzendbureau toch?
Ik ben nog nooit buiten Mokum geweest, wat is dat?quote:
En veel filesquote:Op woensdag 24 november 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Randstad is een uitzendbureau toch?
Owh nee, en je lieve vriendin dan?? (die bovendien veel jonger en strakker is??)??quote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
stuur die pics dan maar gewoon als mokkeljurist
Ik kom in de Randstadquote:Op woensdag 24 november 2010 23:42 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kom uit de randstad, wat is dat?
Huh? ik vroeg toch gewoon een foto? ik vroeg toch geen beurtquote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh nee, en je lieve vriendin dan?? (die bovendien veel jonger en strakker is??)??
FOEI!!!
In Zeeland hebben we die gelukking nooit, balve nu dan met dat gedoe met de vlakke tunnel.quote:
Mag IK er ook iets aan hebben?? Tsss...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Huh? ik vroeg toch gewoon een foto? ik vroeg toch geen beurt![]()
![]()
Rare gedachtes hou je er op na
Je kunt het ook aan mij vragenquote:
de opmerking over mijn 'jonge god lichaam' ben je niet vergeten hehquote:Op woensdag 24 november 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag IK er ook iets aan hebben?? Tsss...
1968quote:
Idd niet..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
de opmerking over mijn 'jonge god lichaam' ben je niet vergeten heh
fixedquote:Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[Whisker2009 mode] Liefquote:
ik stad wel eens in een komramdquote:Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in randstedelingen
die heb ik ook gehad 8 jaar geledenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Heb jij die foto's wel gekregen???quote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[Whisker2009 mode] Lief[/Whisker2009 mode]
Waar ben jij? Wel lief ogende kindjes en dametje
Achter de cameraquote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hey,quote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
bedacht ik me ook ineensquote:
ik kom van buiten fok. wat is dat?quote:
quote:
Als mensen buiten mokum praten, verschijnen er spreekballonenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik kom van buiten fok. wat is dat?
PMquote:Op woensdag 24 november 2010 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij die foto's wel gekregen???![]()
Fixedquote:Op woensdag 24 november 2010 23:51 schreef Zolcon het volgende:
lijkt net alsof ik wat reacties moet inhalen van vandaag nog
Hou eens op met 'fixen', rare D66'erquote:
Die ballonetjes met gedachten zijn handig, die zie je in België.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als mensen buiten mokum praten, verschijnen er spreekballonen
Ja, dat je BLIJFT doen..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:54 schreef Zolcon het volgende:
Zien jullie die leuke hallen van de RAI op de achtergrodn bij PnW... Die moet ik wekelijks vullen/leeghalen met tapijttegels van 1m2
veeel geldquote:
Ik bouw huizenquote:Op woensdag 24 november 2010 23:54 schreef Zolcon het volgende:
Zien jullie die leuke hallen van de RAI op de achtergrodn bij PnW... Die moet ik wekelijks vullen/leeghalen met tapijttegels van 1m2
Niet weer over dat lichaam..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
veeel geldEn zo behoud ik mijn goddelijke lichaam
Ik mis 80% van wat hij zegt wat een rare snuiter is dat.quote:
Fixedquote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
veeel geldEn zo behoud ik mijn goddelijke lichaam
zijn kapsel is ook nog uit de jaren 90quote:Op woensdag 24 november 2010 23:57 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik mis 80% van wat hij zegt wat een rare snuiter is dat.
volgens mij ben je stiekem een beetje jaloersquote:
Ik heb ook ooit een goed lichaam gehad six -pack flinke armen ( in militaire dienst) nu is het een beetje zoalsquote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet weer over dat lichaam..![]()
Zo blijf je gehydrateerd, helpt tegen rimpelsquote:Op woensdag 24 november 2010 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet weer over dat lichaam..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Ik weet niet waarom, dus bagger ik net zo anoniemquote:Op woensdag 24 november 2010 23:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
volgens mij ben je stiekem een beetje jaloers
stiekem ben ik ook sarcastisch. ik heb al een keer een foto van mezelf hier op fok gezetquote:Op woensdag 24 november 2010 23:59 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, dus bagger ik net zo anoniem
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zo blijf je gehydrateerd, helpt tegen rimpelsZuurstof is de hoofdreden dat je veroudert, je lichaam verslijt door de verbranding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oplossing: stoppen met ademen, word je niet ouder[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OXIDEREN???quote:Op donderdag 25 november 2010 00:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zuurstof is de hoofdreden dat je veroudert, je lichaam verslijt door de verbranding.
Oplossing: stoppen met ademen, word je niet ouder
Door wie/voor wat?? Uhh?quote:
Ja, gefeliciteerd! ik zal een oorkonde sturenquote:
okselsquote:Op donderdag 25 november 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar?
Laat me niet raden, want dan wordt het erger..
Aha, DAT.. OK..quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd! ik zal een oorkonde sturen
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd! ik zal een oorkonde sturen
Breath-free tuesday!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef TomLievense het volgende:
Je adem inhouden is ook nog eens goed voor het milieu.
Ik doe mee. Voor zolang dat lukt.quote:
Tussen Meat-free monday en gehaktdagquote:
dan krijg je ook geen award. misschien een "raakbare-juriste"-awardquote:Op donderdag 25 november 2010 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou ga ik bijna, BIJNA, foto's sturen...
Maar geen MILF he, dusse
Ik meende gisteren op de fot's te zien dat je 2 kinderen hebt.. Klopt dat?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:05 schreef betyar het volgende:
[..]
die print ik uit!! ( misschien goed voor een avondje.....)
Anders moest je raden, en dat wou je nietquote:
No worriesquote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef TomLievense het volgende:
Ik verbied jullie op mijn hyves te kijken
Die kinderen zien er lief uit. Ik hoop dat ze niet naar de kerk gaanquote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meende gisteren op de fot's te zien dat je 2 kinderen hebt.. Klopt dat?
Gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Anders moest je raden, en dat wou je niet
staan er toch op?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meende gisteren op de fot's te zien dat je 2 kinderen hebt.. Klopt dat?
ik heb geen hyves dus kan er ook niet op kijken. en je bent geen dame dus dan hoeft het al niet meerquote:Op donderdag 25 november 2010 00:06 schreef TomLievense het volgende:
Ik verbied jullie op mijn hyves te kijken
Ik ook, maar dat is niet aan ons denk ik zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die kinderen zien er lief uit. Ik hoop dat ze niet naar de kerk gaan
Voor hetzelfde geld is er van van je zus/broer...quote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik heb geen hyves dus kan er ook niet op kijken. en je bent geen dame dus dan hoeft het al niet meer
trouwens betyar. Definieer 'misbruiken'quote:
want die lijken zo enorm veel op zijn vrouw?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is er van van je zus/broer...
belgische spellingquote:
Wisten we al, maar bedankt.quote:
quote:
de jongste vandaag nog haar ondertand dwars door het kuiltje onder je lip gestoten.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die kinderen zien er lief uit. Ik hoop dat ze niet naar de kerk gaan
Niet op DIE foto's... Ik bedoel die van gister.. Enorme gehaktbal, etc...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
want die lijken zo enorm veel op zijn vrouw?
PM jij nou maar gewoon eens foto'squote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op DIE foto's... Ik bedoel die van gister.. Enorme gehaktbal, etc...
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PM jij nou maar gewoon eens foto's
[..]
Dacht het niet misterquote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
haha. Zelf moet ik er (nog) niet aan denken om kinderen te hebben. Maar af en toe met van die kleintjes spelen is wel leuk. Mijn kleine neefje uit Taiwan is een echte baasquote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
de jongste vandaag nog haar ondertand dwars door het kuiltje onder je lip gestoten.
De oudste vertikt het om op het potje te doen.en vind het leuk om zusje te molesteren.
Zeg het dan ook nietquote:
quote:
quote:
quote:
[..]
Meetquote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een eensgezindheid..
Nee, ik hecht aan mijn anonimiteit.. Wellicht een uitzondering voor een meet..
Heel erg..quote:Op donderdag 25 november 2010 00:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Meetis voor lelijke mensen
Ben jij lelijk?
dan ben je niet betyar's vrouwquote:
Zie 2 a 3 topics geleden (gisteren dus)quote:
Echte schoonheid zit van binnen zeggen ze wel eens.quote:
Je mag er alles met de foto doen behalve verspreiden.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
trouwens betyar. Definieer 'misbruiken'
een lelijk wijf leer je niet kennen dus dan telt het nietquote:Op donderdag 25 november 2010 00:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Echte schoonheid zit van binnen zeggen ze wel eens.
stiekem, ben je een beetje een ziek persoonquote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Je mag er alles met de foto doen behalve verspreiden.
Nou zeg...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
een lelijk wijf leer je niet kennen dus dan telt het niet
Een half uur geleden was je aardiger.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
een lelijk wijf leer je niet kennen dus dan telt het niet
Degene aan wie ik dit vroeg kwam terug met :quote:Daarbij ben ik m.i. on-topic bezig ook nog eens!Jij hebt nominaties voor punt 1 en 7 <-- BLAM alweer on topic.
SC zal ik ff zoeken, klinkt leuk als ik het goed snap. edit en update: ik kan dat niet vinden, ook niet met de gok slow chat, is het iets voor betalende leden, of staat het sowieso niet in de forum's list?
Krijg nu de hik, dat (dit hier, SC topics) heb ik dus nooit geklikt en het is inderdaad 'semi realtime interactief fokken'quote:[deel 16xx] dat is de SC reeks. Gewoon om het hier een beetje overzichtelijk te houden.
Je gebruikt de kindjes toch niet he?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
stiekem, ben je een beetje een ziek persoon
En die is hier aanwezigquote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
In een ander topic op forum deel POL schreef ik :
[..]
Degene aan wie ik dit vroeg kwam terug met :
[..]
Krijg nu de hik, dat (dit hier, SC topics) heb ik dus nooit geklikt en het is inderdaad 'semi realtime interactief fokken'!
Dus als er liefhebbers zijn voor de poll op pol met wie ik al chatte, hier verder aub
ik mot jou soort niet hier. net als wilders geen moslims wilt.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
In een ander topic op forum deel POL schreef ik :
[..]
Degene aan wie ik dit vroeg kwam terug met :
[..]
Krijg nu de hik, dat (dit hier, SC topics) heb ik dus nooit geklikt en het is inderdaad 'semi realtime interactief fokken'!
Dus als er liefhebbers zijn voor de poll op pol met wie ik al chatte, hier verder aub
Gezien de ervaring met nl.politiek (usegroups via usenet providers) raad ik dat iedereen af als privacy je lief is.quote:
Leg uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gezien de ervaring met nl.politiek (usegroups via usenet providers) raad ik dat iedereen af als privacy je lief is.
Fok, degene over wie je klaagde is klaarwakker EN hier...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gezien de ervaring met nl.politiek (usegroups via usenet providers) raad ik dat iedereen af als privacy je lief is.
more morequote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
pech voor je dusquote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef Zolcon het volgende:
ik mot jou soort niet hier. net als wilders geen moslims wilt.
je verkoopt je vrouw (wel gratis) aan een vreemdequote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Je gebruikt de kindjes toch niet he?![]()
Dat zou geweldig nieuws zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef betyar het volgende:
HEEE vorst!!! Schaatsen achter op de poel in het weiland![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je verkoopt je vrouw (wel gratis) aan een vreemde
Tevens is ze te oud voor mijn smaak. Maar toch zou ze in de categorie MILF vallen.
Whiskers2009 valt op dit moment in de categorie: gerimpelde juristes die te lang droog staan met een rookstem.
regen hierquote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef betyar het volgende:
HEEE vorst!!! Schaatsen achter op de poel in het weiland![]()
![]()
Verkopen niet he, een onschuldige foto, niks mis mee.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je verkoopt je vrouw (wel gratis) aan een vreemde
Tevens is ze te oud voor mijn smaak. Maar toch zou ze in de categorie MILF vallen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
pech voor je dusDaarbij moslimS ?? , je discrimineert en generaliseert !
Wat is er mis met die mensen, zijn ze allemaal slecht of zo?
Dat is zo een DOMME opmerking dat ik je helaas niet meer serieus kan nemen.quote:Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Truste!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
Ik ga slapen. Tot ziens heren en dame.
Slaap zahht (hh= zachte g)quote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
Dat roepen mensen wel vaker als ze iets niet snappenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef Zolcon het volgende:
Dat is zo een DOMME opmerking dat ik je helaas niet meer serieus kan nemen.
Ik zou bijna politicus kunnen worden heh. Ik kom heel betrouwbaar overquote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Verkopen niet he, een onschulidige foto, niks mis mee.. en daarbij ik vertrouw je op je posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
HEY!!! Die is van MIJ!! (of was igg)quote:
gelukkig snap ik het wel en vind ik het nog steeds DOMquote:Op donderdag 25 november 2010 00:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat roepen mensen wel vaker als ze iets niet snappen
SLLLaap zaggt. (Wasschappelse L en Zeeuwse G)quote:
pics. otherwise: talk to the handquote:Op donderdag 25 november 2010 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HEY!!! Die is van MIJ!! (of was igg)
TalK to thequote:Op donderdag 25 november 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pics. otherwise: talk to the hand![]()
jouw reacties zijn net zo duidelijk als een kameel op de mount everestquote:Op donderdag 25 november 2010 00:24 schreef fokthesystem het volgende:
ok dit dan: paltalk, ik ken het en lijkt me ideaal voor dit. Anoniem, nickname, video of, wel stemgeluiden dus vlotte 'voice' discussie. Plus dat tikken ook kan. Heeft fok trouwens niet een irc kanaal?
Zo voorspelbaar, het is eng, ik leef in de twilight zone, the matrix is een kinderfilmquote:Op donderdag 25 november 2010 00:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
gelukkig snap ik het wel en vind ik het nog steeds DOM
Ook jij, slaap zacht.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:24 schreef fokthesystem het volgende:
ok dit dan: paltalk, ik ken het en lijkt me ideaal voor dit. Anoniem, nickname, video of, wel stemgeluiden dus vlotte 'voice' discussie. Plus dat tikken ook kan. Heeft fok trouwens niet een irc kanaal?
quote:
picsquote:
Me too... Watjequote:Op donderdag 25 november 2010 00:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
ik moet morgen om 7 uur op dus ik ga richting bed. toch balen dat als je tot 13:00 slaapt je niet moe meer bent...
jij bent oud. Oude mensen hebben minder slaap nodigquote:
Ik sta netjes om +-06.00 op.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
ik moet morgen om 7 uur op dus ik ga richting bed. toch balen dat als je tot 13:00 slaapt je niet moe meer bent...
Ben echt 96 ja... Truste watje!!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
jij bent oud. Oude mensen hebben minder slaap nodig
KICKEN, ik zit er nu op! :-) Lang geleden, IRC, maar wel van na de 27 mhz 'bakkies' :-)quote:
ik ga nog niet slapenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben echt 96 ja... Truste watje!!
de OVERHEID controleert IRC. dus kijk uit! je bent zo belangrijk dat ze je wel moeten controleren en je leven zuur makenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
KICKEN, ik zit er nu op! :-) Lang geleden, IRC, maar wel van na de 27 mhz 'bakkies' :-)
Ik wil het echt niet weten, sorry..quote:Op donderdag 25 november 2010 00:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
KICKEN, ik zit er nu op! :-) Lang geleden, IRC, maar wel van na de 27 mhz 'bakkies' :-)
ok dan blijf ik ook nog wel ffkesquote:
ben jij dreunklenen ?quote:
en dat met mijn 30 jaartjes he. (bijna 31)quote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ok dan blijf ik ook nog wel ffkes
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ben jij dreunklenen ?aangeschoten ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee daar doen we het niet voorquote:
Als ze over je heen kotsen is lekker zeker... Wel warm in deze koude nachtenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:31 schreef betyar het volgende:
[..]
ongeremde seks..dronken vrouwen stribbelen niet tegen
goedzo, nu picsquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:31 schreef betyar het volgende:
[..]
hmmm..Wordt toch lastig...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:31 schreef betyar het volgende:
[..]
tussen dronken zijn en kotsen zit nog even. DAT is de ruimte die je moet pakkenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als ze over je heen kotsen is lekker zeker... Wel warm in deze koude nachten
ja begroting behandelingen duren heel langquote:
maar je bent dronken.quote:
je was al weg toch? of zit er tijdverschil tussen Nederland en daarbeneden?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
Dat de mos nog mag sprekenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja begroting behandelingen duren heel lang
PVV heeft flink wat woordvoerder tegelijk. ze kunnen namelijk niet in hun eentje een heel debat voorbereiden zijn ze te dom voorquote:
ben je echt dronken?quote:
neequote:
sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 00:36 schreef betyar het volgende:
efkes kijken of ik nog een jongen ben
saaiquote:
Elke partij heeft meerdere mensen die voorbereiden.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PVV heeft flink wat woordvoerder tegelijk. ze kunnen namelijk niet in hun eentje een heel debat voorbereiden zijn ze te dom voor
Saai.. Dus jij bent ook saai?quote:
ok dat stelt mij enigszins gerust.quote:
nee maar ik ben dan ook nog jong en levendigquote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Saai.. Dus jij bent ook saai?
lekker zin weerquote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
Dat irc kanaal is het ook niet echt, gaat net als hier de laatste 10 postsik heb het aangezien maar het is niet om aan te zien
pokemon generatiequote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ze dat tegenwoordig niet meer snappen![]()
Te jong (kennelijk)quote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ze dat tegenwoordig niet meer snappen![]()
goede zin.. als je nuchter bentquote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
Dat irc kanaal is het ook niet echt, gaat net als hier de laatste 10 postsik heb het aangezien maar het is niet om aan te zien
Ook als je niet dronken bent??quote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee maar ik ben dan ook nog jong en levendig
altijd. Als ik dronken ben dan wordt ik heel politiek en ga ik discussies voeren. En daarna ga ik drank stelenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook als je niet dronken bent??
Jij gaat dus naar Atrium?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
altijd. Als ik dronken ben dan wordt ik heel politiek en ga ik discussies voeren. En daarna ga ik drank stelen
Ja maar er zijn teveel klachten gekomen van buren. Als er nog een keer een klacht komt moeten ze dichtquote:
ik ben 21quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:42 schreef betyar het volgende:
[..]
"Family matters" generatie rules
ik ben jong, wat is dat?quote:
Een teken dat je niet meer mee doet als je het niet weetquote:
Ik ben "oud", wat is dat??quote:
[JoaC modus] fixed [/JoaC modus]quote:
6?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ben immer zo oud als ik mij voel.
1e uitzending in NL hoop ik?quote:
300quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ben immer zo oud als ik mij voel.
Geweldig stukjequote:
misschien toch welquote:Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.Zolcon 3 | TomLievense 2
toen was ik 4quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1e uitzending in NL hoop ik?
Oewh, ontboezemingen...SPANNENDquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geweldig stukje
Maar zeg eens JoaC, jij mag mij niet of wel?
Check Verkiezingen EchtGaafquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geweldig stukje
Maar zeg eens JoaC, jij mag mij niet of wel?
Zoveel schelen we nu ook weer niet...quote:
Huh??quote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
Zolcon, je nickname en woorden er onder, grootwanen En een slecht zelfbeeld? Bij ruzie liever uitdelen dan incasseren? Zelf anderen uitsluiten voor je weer uitgesloten worden gaat?
Wederom kan ik van jouw zinnen geen logisch opeenvolgend verhaal maken. Probeert u het nog eens, ga niet langs startquote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
Zolcon, je nickname en woorden er onder, grootwanen En een slecht zelfbeeld? Bij ruzie liever uitdelen dan incasseren? Zelf anderen uitsluiten voor je weer uitgesloten worden gaat?
jij was toch 45?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoveel schelen we nu ook weer niet...
Bek houden jonkie, ik sprak niet tegen jouquote:
ik wel tegen jou.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bek houden jonkie, ik sprak niet tegen jou
Ja zekerquote:
Jouw reacties zijn 90% van de tijd voor niemand te begrijpen. Daar doelde Madame opquote:Op donderdag 25 november 2010 00:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja zeker!
Hij vraagt of iemand hem niet mag. Ik kwak dan gelijk zijn nickname en onderschrift plus zijn woordenkeus onder de loep en voila, mijn vragen aan hem.
Nee, liefie, nog steeds geen foto's...quote:
Je suis une Madame???quote:Op donderdag 25 november 2010 00:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn 90% van de tijd voor niemand te begrijpen. Daar doelde Madame op
Dat dan weerr net niet...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:52 schreef betyar het volgende:
[..]
eeuujjhh nee, maar als jij (nog) geen kinderen hebt schat ik jouw jonger in dan mij
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:53 schreef Arglist het volgende:
Fokthesystem, schrijft u wel eens proza?
ik hoef ook geen foto's. Het is gewoon leuk om dat te vragenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, liefie, nog steeds geen foto's...
JNee, en als we gaan raden liever op pmquote:
baas !quote:Op donderdag 25 november 2010 00:52 schreef ThaTim het volgende:
welterusten politieke volgertjes:
http://www.youtube.com/results?search_query=tuut+chips&aq=f
Zo ziet de meerderheid van de politicologie studentes er niet uit, helaas.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik hoef ook geen foto's. Het is gewoon leuk om dat te vragen![]()
Nu heb ik nog een redelijk MILF in mijn gedachten, foto's kunnen dat alleen maar om zeep helpen.
[ afbeelding ]
Deze prachtige zin herhaal ik graag nog eensquote:Op donderdag 25 november 2010 00:53 schreef Arglist het volgende:
Fokthesystem, schrijft u wel eens proza?
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik hoef ook geen foto's. Het is gewoon leuk om dat te vragen![]()
Nu heb ik nog een redelijk MILF in mijn gedachten, foto's kunnen dat alleen maar om zeep helpen.
[ afbeelding ]
huis neus, op je hoofd. Dan draaien met fietsventiel en kaasschaaf op tapijt!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef fokthesystem het volgende:
Weer wat nieuws, ik wilde ergens op reageren.
Dus klik ik op het quote icoon.
Maar ik bedenk me, (dat is dus nieuw, een scoop) en dan krijg ik dat reactie venstertje niet weg, hoe moet dat?
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook altijd tegen meets..
ik weet ook wel dat het een onrealistisch beeld is (leeftijd klopt niet echt). maar ik kon geen oudere sexy vrouw in pak vinden ...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook altijd tegen meets..
daar vergis je je inquote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo ziet de meerderheid van de politicologie studentes er niet uit, helaas.
De minderheid trouwens ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo ziet de meerderheid van de politicologie studentes er niet uit, helaas.
Kom eens kijken. Er zit flink wat vrouwelijk schoon. De SP dames zijn er vrijwel uitgefilterdquote:Op donderdag 25 november 2010 00:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
De minderheid trouwens ook niet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat het een onrealistisch beeld is (leeftijd klopt niet echt). maar ik kon geen oudere sexy vrouw in pak vinden ...Je misinterpreteert (lang woord op de late avond... En vast niet correct) ergens.... Ik was het met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Er zijn er altijd drie van hoge klasse, dat is een regel die ik meerdere malen bevestigd heb zien worden. De rest is meer de 6jes cultuur.quote:
Op universiteiten lopen wel altijd veel knappe vrouwen rond, gelukkig.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kom eens kijken. Er zit flink wat vrouwelijk schoon. De SP dames zijn er vrijwel uitgefilterd
Hihiquote:Op donderdag 25 november 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JNee, en als we gaan raden liever op pm
weet ik. daarom probeer ik je nog stiekem een beetje te kwetsenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je misinterpreteert (lang woord op de late avond... En vast niet correct) ergens.... Ik was het met je eens
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat het een onrealistisch beeld is (leeftijd klopt niet echt). maar ik kon geen oudere sexy vrouw in pak vinden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je series[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lief van jequote:Op donderdag 25 november 2010 00:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
weet ik. daarom probeer ik je nog stiekem een beetje te kwetsen
Trustenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:59 schreef betyar het volgende:
ik ga ook eens pitten, morgen de oudste weer naar de creche
Spincityquote:
Wat raar ik dacht dat alleen kinderen daar kwamen...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:59 schreef betyar het volgende:
ik ga ook eens pitten, morgen de oudste weer naar de creche
Beetje plagen is altijd leukquote:
Ga gewoon eens wegquote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat raar ik dacht dat alleen kinderen daar kwamen...
Heather Locklear is toch wel sexy?quote:
Is de Paus hetero?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heather Locklear is toch wel sexy?
Dat denkt zij ook, het graatje met de erwtjes en botox avant le lettre barbie look.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heather Locklear is toch wel sexy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |