de jongste vandaag nog haar ondertand dwars door het kuiltje onder je lip gestoten.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die kinderen zien er lief uit. Ik hoop dat ze niet naar de kerk gaan
Niet op DIE foto's... Ik bedoel die van gister.. Enorme gehaktbal, etc...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
want die lijken zo enorm veel op zijn vrouw?
PM jij nou maar gewoon eens foto'squote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op DIE foto's... Ik bedoel die van gister.. Enorme gehaktbal, etc...
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PM jij nou maar gewoon eens foto's
[..]
Dacht het niet misterquote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
haha. Zelf moet ik er (nog) niet aan denken om kinderen te hebben. Maar af en toe met van die kleintjes spelen is wel leuk. Mijn kleine neefje uit Taiwan is een echte baasquote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
de jongste vandaag nog haar ondertand dwars door het kuiltje onder je lip gestoten.
De oudste vertikt het om op het potje te doen.en vind het leuk om zusje te molesteren.
Zeg het dan ook nietquote:
quote:
quote:
quote:
[..]
Meetquote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een eensgezindheid..
Nee, ik hecht aan mijn anonimiteit.. Wellicht een uitzondering voor een meet..
Heel erg..quote:Op donderdag 25 november 2010 00:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Meetis voor lelijke mensen
Ben jij lelijk?
dan ben je niet betyar's vrouwquote:
Zie 2 a 3 topics geleden (gisteren dus)quote:
Echte schoonheid zit van binnen zeggen ze wel eens.quote:
Je mag er alles met de foto doen behalve verspreiden.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
trouwens betyar. Definieer 'misbruiken'
een lelijk wijf leer je niet kennen dus dan telt het nietquote:Op donderdag 25 november 2010 00:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Echte schoonheid zit van binnen zeggen ze wel eens.
stiekem, ben je een beetje een ziek persoonquote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Je mag er alles met de foto doen behalve verspreiden.
Nou zeg...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
een lelijk wijf leer je niet kennen dus dan telt het niet
Een half uur geleden was je aardiger.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:16 schreef Zolcon het volgende:
[..]
een lelijk wijf leer je niet kennen dus dan telt het niet
Degene aan wie ik dit vroeg kwam terug met :quote:Daarbij ben ik m.i. on-topic bezig ook nog eens!Jij hebt nominaties voor punt 1 en 7 <-- BLAM alweer on topic.
SC zal ik ff zoeken, klinkt leuk als ik het goed snap. edit en update: ik kan dat niet vinden, ook niet met de gok slow chat, is het iets voor betalende leden, of staat het sowieso niet in de forum's list?
Krijg nu de hik, dat (dit hier, SC topics) heb ik dus nooit geklikt en het is inderdaad 'semi realtime interactief fokken'quote:[deel 16xx] dat is de SC reeks. Gewoon om het hier een beetje overzichtelijk te houden.
Je gebruikt de kindjes toch niet he?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
stiekem, ben je een beetje een ziek persoon
En die is hier aanwezigquote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
In een ander topic op forum deel POL schreef ik :
[..]
Degene aan wie ik dit vroeg kwam terug met :
[..]
Krijg nu de hik, dat (dit hier, SC topics) heb ik dus nooit geklikt en het is inderdaad 'semi realtime interactief fokken'!
Dus als er liefhebbers zijn voor de poll op pol met wie ik al chatte, hier verder aub
ik mot jou soort niet hier. net als wilders geen moslims wilt.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
In een ander topic op forum deel POL schreef ik :
[..]
Degene aan wie ik dit vroeg kwam terug met :
[..]
Krijg nu de hik, dat (dit hier, SC topics) heb ik dus nooit geklikt en het is inderdaad 'semi realtime interactief fokken'!
Dus als er liefhebbers zijn voor de poll op pol met wie ik al chatte, hier verder aub
Gezien de ervaring met nl.politiek (usegroups via usenet providers) raad ik dat iedereen af als privacy je lief is.quote:
Leg uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gezien de ervaring met nl.politiek (usegroups via usenet providers) raad ik dat iedereen af als privacy je lief is.
Fok, degene over wie je klaagde is klaarwakker EN hier...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gezien de ervaring met nl.politiek (usegroups via usenet providers) raad ik dat iedereen af als privacy je lief is.
more morequote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
pech voor je dusquote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef Zolcon het volgende:
ik mot jou soort niet hier. net als wilders geen moslims wilt.
je verkoopt je vrouw (wel gratis) aan een vreemdequote:Op donderdag 25 november 2010 00:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Je gebruikt de kindjes toch niet he?![]()
Dat zou geweldig nieuws zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef betyar het volgende:
HEEE vorst!!! Schaatsen achter op de poel in het weiland![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je verkoopt je vrouw (wel gratis) aan een vreemde
Tevens is ze te oud voor mijn smaak. Maar toch zou ze in de categorie MILF vallen.
Whiskers2009 valt op dit moment in de categorie: gerimpelde juristes die te lang droog staan met een rookstem.
regen hierquote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef betyar het volgende:
HEEE vorst!!! Schaatsen achter op de poel in het weiland![]()
![]()
Verkopen niet he, een onschuldige foto, niks mis mee.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je verkoopt je vrouw (wel gratis) aan een vreemde
Tevens is ze te oud voor mijn smaak. Maar toch zou ze in de categorie MILF vallen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:20 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
pech voor je dusDaarbij moslimS ?? , je discrimineert en generaliseert !
Wat is er mis met die mensen, zijn ze allemaal slecht of zo?
Dat is zo een DOMME opmerking dat ik je helaas niet meer serieus kan nemen.quote:Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Truste!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
Ik ga slapen. Tot ziens heren en dame.
Slaap zahht (hh= zachte g)quote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
Ik ga slapen. Tot ziens heren en dame.
Dat roepen mensen wel vaker als ze iets niet snappenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef Zolcon het volgende:
Dat is zo een DOMME opmerking dat ik je helaas niet meer serieus kan nemen.
Ik zou bijna politicus kunnen worden heh. Ik kom heel betrouwbaar overquote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Verkopen niet he, een onschulidige foto, niks mis mee.. en daarbij ik vertrouw je op je posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |