Wisten we al, maar bedankt.quote:
quote:
de jongste vandaag nog haar ondertand dwars door het kuiltje onder je lip gestoten.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die kinderen zien er lief uit. Ik hoop dat ze niet naar de kerk gaan
Niet op DIE foto's... Ik bedoel die van gister.. Enorme gehaktbal, etc...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
want die lijken zo enorm veel op zijn vrouw?
PM jij nou maar gewoon eens foto'squote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op DIE foto's... Ik bedoel die van gister.. Enorme gehaktbal, etc...
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PM jij nou maar gewoon eens foto's
[..]
Dacht het niet misterquote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
haha. Zelf moet ik er (nog) niet aan denken om kinderen te hebben. Maar af en toe met van die kleintjes spelen is wel leuk. Mijn kleine neefje uit Taiwan is een echte baasquote:Op donderdag 25 november 2010 00:10 schreef betyar het volgende:
[..]
de jongste vandaag nog haar ondertand dwars door het kuiltje onder je lip gestoten.
De oudste vertikt het om op het potje te doen.en vind het leuk om zusje te molesteren.
Zeg het dan ook nietquote:
quote:
quote:
quote:
[..]
Meetquote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een eensgezindheid..
Nee, ik hecht aan mijn anonimiteit.. Wellicht een uitzondering voor een meet..
Heel erg..quote:Op donderdag 25 november 2010 00:14 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Meetis voor lelijke mensen
Ben jij lelijk?
dan ben je niet betyar's vrouwquote:
Zie 2 a 3 topics geleden (gisteren dus)quote:
Echte schoonheid zit van binnen zeggen ze wel eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |