sorryquote:Op donderdag 25 november 2010 00:36 schreef betyar het volgende:
efkes kijken of ik nog een jongen ben
saaiquote:
Elke partij heeft meerdere mensen die voorbereiden.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
PVV heeft flink wat woordvoerder tegelijk. ze kunnen namelijk niet in hun eentje een heel debat voorbereiden zijn ze te dom voor
Saai.. Dus jij bent ook saai?quote:
ok dat stelt mij enigszins gerust.quote:
nee maar ik ben dan ook nog jong en levendigquote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Saai.. Dus jij bent ook saai?
lekker zin weerquote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
Dat irc kanaal is het ook niet echt, gaat net als hier de laatste 10 postsik heb het aangezien maar het is niet om aan te zien
pokemon generatiequote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ze dat tegenwoordig niet meer snappen![]()
Te jong (kennelijk)quote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ze dat tegenwoordig niet meer snappen![]()
goede zin.. als je nuchter bentquote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
Dat irc kanaal is het ook niet echt, gaat net als hier de laatste 10 postsik heb het aangezien maar het is niet om aan te zien
Ook als je niet dronken bent??quote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
nee maar ik ben dan ook nog jong en levendig
altijd. Als ik dronken ben dan wordt ik heel politiek en ga ik discussies voeren. En daarna ga ik drank stelenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook als je niet dronken bent??
Jij gaat dus naar Atrium?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
altijd. Als ik dronken ben dan wordt ik heel politiek en ga ik discussies voeren. En daarna ga ik drank stelen
Ja maar er zijn teveel klachten gekomen van buren. Als er nog een keer een klacht komt moeten ze dichtquote:
ik ben 21quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:42 schreef betyar het volgende:
[..]
"Family matters" generatie rules
ik ben jong, wat is dat?quote:
Een teken dat je niet meer mee doet als je het niet weetquote:
Ik ben "oud", wat is dat??quote:
[JoaC modus] fixed [/JoaC modus]quote:
6?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ben immer zo oud als ik mij voel.
1e uitzending in NL hoop ik?quote:
300quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ben immer zo oud als ik mij voel.
Geweldig stukjequote:
misschien toch welquote:Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.Zolcon 3 | TomLievense 2
toen was ik 4quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1e uitzending in NL hoop ik?
Oewh, ontboezemingen...SPANNENDquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geweldig stukje
Maar zeg eens JoaC, jij mag mij niet of wel?
Check Verkiezingen EchtGaafquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geweldig stukje
Maar zeg eens JoaC, jij mag mij niet of wel?
Zoveel schelen we nu ook weer niet...quote:
Huh??quote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
Zolcon, je nickname en woorden er onder, grootwanen En een slecht zelfbeeld? Bij ruzie liever uitdelen dan incasseren? Zelf anderen uitsluiten voor je weer uitgesloten worden gaat?
Wederom kan ik van jouw zinnen geen logisch opeenvolgend verhaal maken. Probeert u het nog eens, ga niet langs startquote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
Zolcon, je nickname en woorden er onder, grootwanen En een slecht zelfbeeld? Bij ruzie liever uitdelen dan incasseren? Zelf anderen uitsluiten voor je weer uitgesloten worden gaat?
jij was toch 45?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoveel schelen we nu ook weer niet...
Bek houden jonkie, ik sprak niet tegen jouquote:
ik wel tegen jou.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bek houden jonkie, ik sprak niet tegen jou
Ja zekerquote:
Jouw reacties zijn 90% van de tijd voor niemand te begrijpen. Daar doelde Madame opquote:Op donderdag 25 november 2010 00:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja zeker!
Hij vraagt of iemand hem niet mag. Ik kwak dan gelijk zijn nickname en onderschrift plus zijn woordenkeus onder de loep en voila, mijn vragen aan hem.
Nee, liefie, nog steeds geen foto's...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |