Ik wil het echt niet weten, sorry..quote:Op donderdag 25 november 2010 00:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
KICKEN, ik zit er nu op! :-) Lang geleden, IRC, maar wel van na de 27 mhz 'bakkies' :-)
ok dan blijf ik ook nog wel ffkesquote:
ben jij dreunklenen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
en dat met mijn 30 jaartjes he. (bijna 31)quote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ok dan blijf ik ook nog wel ffkes
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ben jij dreunklenen ?aangeschoten ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee daar doen we het niet voorquote:
Als ze over je heen kotsen is lekker zeker... Wel warm in deze koude nachtenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:31 schreef betyar het volgende:
[..]
ongeremde seks..dronken vrouwen stribbelen niet tegen
goedzo, nu picsquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:31 schreef betyar het volgende:
[..]
hmmm..Wordt toch lastig...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:31 schreef betyar het volgende:
[..]
tussen dronken zijn en kotsen zit nog even. DAT is de ruimte die je moet pakkenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als ze over je heen kotsen is lekker zeker... Wel warm in deze koude nachten
ja begroting behandelingen duren heel langquote:
maar je bent dronken.quote:
je was al weg toch? of zit er tijdverschil tussen Nederland en daarbeneden?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef TomLievense het volgende:
Ik ga slapen. Tot ziens heren en dame.
Dat de mos nog mag sprekenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ja begroting behandelingen duren heel lang
PVV heeft flink wat woordvoerder tegelijk. ze kunnen namelijk niet in hun eentje een heel debat voorbereiden zijn ze te dom voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |