quote:Op donderdag 25 november 2010 00:42 schreef betyar het volgende:
[..]
"Family matters" generatie rules
ik ben jong, wat is dat?quote:
Een teken dat je niet meer mee doet als je het niet weetquote:
Ik ben "oud", wat is dat??quote:
[JoaC modus] fixed [/JoaC modus]quote:
6?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ben immer zo oud als ik mij voel.
1e uitzending in NL hoop ik?quote:
300quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ben immer zo oud als ik mij voel.
Geweldig stukjequote:
misschien toch welquote:Beste nieuwkomer. - Emile Roemers aanmoediging.Zolcon 3 | TomLievense 2
toen was ik 4quote:Op donderdag 25 november 2010 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1e uitzending in NL hoop ik?
Oewh, ontboezemingen...SPANNENDquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geweldig stukje
Maar zeg eens JoaC, jij mag mij niet of wel?
Check Verkiezingen EchtGaafquote:Op donderdag 25 november 2010 00:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Geweldig stukje
Maar zeg eens JoaC, jij mag mij niet of wel?
Zoveel schelen we nu ook weer niet...quote:
Huh??quote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
Zolcon, je nickname en woorden er onder, grootwanen En een slecht zelfbeeld? Bij ruzie liever uitdelen dan incasseren? Zelf anderen uitsluiten voor je weer uitgesloten worden gaat?
Wederom kan ik van jouw zinnen geen logisch opeenvolgend verhaal maken. Probeert u het nog eens, ga niet langs startquote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
Zolcon, je nickname en woorden er onder, grootwanen En een slecht zelfbeeld? Bij ruzie liever uitdelen dan incasseren? Zelf anderen uitsluiten voor je weer uitgesloten worden gaat?
jij was toch 45?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoveel schelen we nu ook weer niet...
Bek houden jonkie, ik sprak niet tegen jouquote:
ik wel tegen jou.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bek houden jonkie, ik sprak niet tegen jou
Ja zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |