Je suis une Madame???quote:Op donderdag 25 november 2010 00:51 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn 90% van de tijd voor niemand te begrijpen. Daar doelde Madame op
Dat dan weerr net niet...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:52 schreef betyar het volgende:
[..]
eeuujjhh nee, maar als jij (nog) geen kinderen hebt schat ik jouw jonger in dan mij
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:53 schreef Arglist het volgende:
Fokthesystem, schrijft u wel eens proza?
ik hoef ook geen foto's. Het is gewoon leuk om dat te vragenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, liefie, nog steeds geen foto's...
JNee, en als we gaan raden liever op pmquote:
baas !quote:Op donderdag 25 november 2010 00:52 schreef ThaTim het volgende:
welterusten politieke volgertjes:
http://www.youtube.com/results?search_query=tuut+chips&aq=f
Zo ziet de meerderheid van de politicologie studentes er niet uit, helaas.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik hoef ook geen foto's. Het is gewoon leuk om dat te vragen![]()
Nu heb ik nog een redelijk MILF in mijn gedachten, foto's kunnen dat alleen maar om zeep helpen.
[ afbeelding ]
Deze prachtige zin herhaal ik graag nog eensquote:Op donderdag 25 november 2010 00:53 schreef Arglist het volgende:
Fokthesystem, schrijft u wel eens proza?
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:54 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik hoef ook geen foto's. Het is gewoon leuk om dat te vragen![]()
Nu heb ik nog een redelijk MILF in mijn gedachten, foto's kunnen dat alleen maar om zeep helpen.
[ afbeelding ]
huis neus, op je hoofd. Dan draaien met fietsventiel en kaasschaaf op tapijt!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef fokthesystem het volgende:
Weer wat nieuws, ik wilde ergens op reageren.
Dus klik ik op het quote icoon.
Maar ik bedenk me, (dat is dus nieuw, een scoop) en dan krijg ik dat reactie venstertje niet weg, hoe moet dat?
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook altijd tegen meets..
ik weet ook wel dat het een onrealistisch beeld is (leeftijd klopt niet echt). maar ik kon geen oudere sexy vrouw in pak vinden ...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook altijd tegen meets..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
daar vergis je je inquote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo ziet de meerderheid van de politicologie studentes er niet uit, helaas.
De minderheid trouwens ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo ziet de meerderheid van de politicologie studentes er niet uit, helaas.
Kom eens kijken. Er zit flink wat vrouwelijk schoon. De SP dames zijn er vrijwel uitgefilterdquote:Op donderdag 25 november 2010 00:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
De minderheid trouwens ook niet.
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat het een onrealistisch beeld is (leeftijd klopt niet echt). maar ik kon geen oudere sexy vrouw in pak vinden ...Je misinterpreteert (lang woord op de late avond... En vast niet correct) ergens.... Ik was het met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Er zijn er altijd drie van hoge klasse, dat is een regel die ik meerdere malen bevestigd heb zien worden. De rest is meer de 6jes cultuur.quote:
Op universiteiten lopen wel altijd veel knappe vrouwen rond, gelukkig.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kom eens kijken. Er zit flink wat vrouwelijk schoon. De SP dames zijn er vrijwel uitgefilterd
Hihiquote:Op donderdag 25 november 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JNee, en als we gaan raden liever op pm
weet ik. daarom probeer ik je nog stiekem een beetje te kwetsenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je misinterpreteert (lang woord op de late avond... En vast niet correct) ergens.... Ik was het met je eens
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat het een onrealistisch beeld is (leeftijd klopt niet echt). maar ik kon geen oudere sexy vrouw in pak vinden ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je series[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lief van jequote:Op donderdag 25 november 2010 00:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
weet ik. daarom probeer ik je nog stiekem een beetje te kwetsen
Trustenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:59 schreef betyar het volgende:
ik ga ook eens pitten, morgen de oudste weer naar de creche
Spincityquote:
Wat raar ik dacht dat alleen kinderen daar kwamen...quote:Op donderdag 25 november 2010 00:59 schreef betyar het volgende:
ik ga ook eens pitten, morgen de oudste weer naar de creche
Beetje plagen is altijd leukquote:
Ga gewoon eens wegquote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat raar ik dacht dat alleen kinderen daar kwamen...
Heather Locklear is toch wel sexy?quote:
Is de Paus hetero?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heather Locklear is toch wel sexy?
Dat denkt zij ook, het graatje met de erwtjes en botox avant le lettre barbie look.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heather Locklear is toch wel sexy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |